Knihy o marketingu
O čem si povídají centrální bankéři a makroekonomové, když jdou na pivo? Co sledují na těch blikajících obrazovkách plných čísel a textu? Může tomu smrtelník porozumět? Díky knize snadno pochopíte, jak vznikají peníze a co se s nimi dále děje....
-
Knihabrožovaná vazba283 KčSkladem > 5 ks
-
AudioknihaMP3 ke stažení339 KčIhned ke stažení
Od začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se takovou alternativou stát Bitcoin? Zatímco v čase prvního vydání této knihy byl Bitcoin vnímán jen jako zábava pro....
-
Knihabrožovaná vazba325 KčSkladem 1 ks
-
AudioknihaMP3 ke stažení297 KčIhned ke stažení
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...
Máte důležitou obchodní schůzku, která se má uskutečnit v resturaci? Jak si zajistit úspěch tohoto setkání a přitom působit suverénně a uvolněně? V této informatiní příručce najdete mnoho důležitých rad profesorky psychologie...
-
Přečtenávýborný stav88 KčSkladem
Založení e-shopu dnes trvá pár minut. Doslova. Ale po nastartování e-shopu starosti teprve začínají. Logistika, sklady, faktury, platby, dodavatelé a hlavně marketing a reklama. To všechno vás čeká a nemine. Dobrá zpráva ale je, že...
-
Přečtenávýborný stav491 KčSkladem
Kniha "Efektivní komunikace" pomůže zlepšit interní komunikaci vašich zaměstnanců a vylepší také komunikaci vaší firmy navenek, při jednání s obchodními partnery a zákazníky. Popisuje srozumitelně komunikační proces a pravidla....
-
Knihakroužková vazba281 KčSkladem 2 ks
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako...
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní...
-
Knihabrožovaná vazba303 KčSkladem 3 ks
Kniha pojednává o právní úpravě práva k obchodnímu jménu jako subjektovému označení podnikatele, pod nímž podnikatel realizuje svoji podnikatelskou činnost, a hledá odpověď na otázku, zda Česká republika chrání právo k...
-
Knihabrožovaná vazba365 KčVíce než 30 dní
- Václav Stříteský
- kolektiv
Pro úspěch v dnešním dynamickém a konkurenčním prostředí si každá firma potřebuje klást celou řadu strategicky důležitých otázek, které spadají do oblasti marketingového řízení. Jaký je náš cílový trh? Jak můžeme tento...
-
Knihabrožovaná vazba822 KčSkladem 1 ks
Kniha "Podprahové techniky predaja" je nevyhnutným sprievodcom pre každého obchodníka, ktorý hľadá spôsoby, ako zvýšiť svoj úspech v oblasti predaja a dosiahnuť čo najväčší zisk...
-
Knihabrožovaná vazba347 KčSkladem 1 ks
Dá sa Bitcoin považovať za spoľahlivú digitálnu menu? Ako sa Bitcoiny vytvárajú? Koľko ich je a bude? Kde sa dajú kúpiť a ako sa s nimi pracuje? Nejde o pyramídovú hru? Stane sa raz peniazmi budúcnosti? A ak áno, ako si takú kryptomenu môže niekto kúpi...
-
411 KčSkladem 4 ks
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle