Na skladě v anglickém jazyku knihy o marketingu od nakladatelství HarperCollins
'For anyone interested in marketing - either as a practioner or victim - this is unmissable reading. If only more researchers could write like this, the world would be a better place.'
Ben Horowitz, cofounder of Andreessen Horowitz and one of Silicon Valley's most respected and experienced entrepreneurs, offers essential advice on building and running a startup—practical wisdom for managing the toughest problems business school doesn't
-
Knihapevná vazba516 KčSkladem 3 ks
The bible for bringing cutting-edge products to larger markets now revised and updated with new insights into the realities of high-tech marketing. In Crossing the Chasm, Geoffrey A. Moore shows that in the Technology Adoption Life ...
-
Knihabrožovaná vazba490 KčSkladem 1 ks
Bag, label, and tag design is critical in the world of marketing and sales, yet can be challenging to execute successfully. "The Big Book of Bags, Labels and Tags" is a unique visual collection featuring work from top companies around the globe...
-
Knihapevná vazba962 KčSkladem 1 ks
New York Times bestselling author and social media expert Gary Vaynerchuk shares hard-won advice on how to connect with customers and beat the competition...
-
Knihapevná vazba509 KčSkladem 1 ks
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle