Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Jab, Jab, Jab, Right Hook - Gary Vaynerchuk, HarperCollins, 2013

509 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Jab, Jab, Jab, Right Hook - Gary Vaynerchuk, HarperCollins, 2013
Jab, Jab, Jab, Right Hook - Gary Vaynerchuk, HarperCollins, 2013

Jab, Jab, Jab, Right Hook

How to Tell Your Story in a Noisy Social World

New York Times bestselling author and social media expert Gary Vaynerchuk shares hard-won advice on how to connect with customers and beat the competition... Číst víc

4,0 1 hodnocení
Nakladatel
HarperCollins, 2013
Počet stran
224

New York Times bestselling author and social media expert Gary Vaynerchuk shares hard-won advice on how to connect with customers and beat the competition... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

509 Kč

Vydavatelem doporučená cena: 559 Kč
Skladem 1 ks
Posíláme ihned

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Prostě vztahy - Honza Vojtko, Paseka, 2024

Více o knize

New York Times bestselling author and social media expert Gary Vaynerchuk shares hard-won advice on how to connect with customers and beat the competition. A mash-up of the best elements of Crush It! and The Thank You Economy with a fresh spin, Jab, Jab, Jab, Right Hook is a blueprint to social media marketing strategies that really works. When managers and marketers outline their social media strategies, they plan for the “right hook”—their next sale or campaign that’s going to knock out the competition. Even companies committed to jabbing — patiently engaging with customers to build the relationships crucial to successful social media campaigns — want to land the punch that will take down their opponent or their customer’s resistance in one blow. Right hooks convert traffic to sales and easily show results. Except when they don’t. Thanks to massive change and proliferation in social media platforms, the winning combination of jabs and right hooks is different now. Vaynerchuk shows that while communication is still key, context matters more than ever. It’s not just about developing high-quality content, but developing high-quality content perfectly adapted to specific social media platforms and mobile devices — content tailor-made for Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, and Tumblr.
Číst víc
Počet stran
224
Vazba
pevná vazba
Rozměr
195×240 mm
Hmotnost
772 g
ISBN
9780062273062
Rok vydání
2013
Naše katalogové číslo
273042
Jazyk
angličtina
Nakladatel
HarperCollins
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Kupte společně
Jab, Jab, Jab, Right Hook - Gary Vaynerchuk, HarperCollins, 2013
Support - Michal Truban, Premedia, 2016
770 Kč

Hodnocení

4,0 / 5

1 hodnocení

0
1
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství HarperCollins

Číst víc
Kupte společně
Jab, Jab, Jab, Right Hook - Gary Vaynerchuk, HarperCollins, 2013
Support - Michal Truban, Premedia, 2016
770 Kč

„Když člověk ponižuje, pak jen proto, že je sám nízký.“

Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry, 2022
Malý princ
Antoine de Saint-Exupéry