Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Účel knihy
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Edice
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Trhy - Dominik Stroukal, Jan Berka, Grada, 2024
Trhy

O čem si povídají centrální bankéři a makroekonomové, když jdou na pivo? Co sledují na těch blikajících obrazovkách plných čísel a textu? Může tomu smrtelník porozumět? Díky knize snadno pochopíte, jak vznikají peníze a co se s nimi dále děje....

  • Knihabrožovaná vazba
    283 Kč
    Skladem > 5 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    297 Kč
    Ihned ke stažení
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    339 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Handmade byznys - Hana Konečná, Myokard (ilustrátor), Jan Melvil publishing, 2022
Handmade byznys

Tvoříte. Vyrábíte. Kutíte. Vaše výrobky vás naplňují štěstím a okolí nad nimi jásá. Každou chvíli slyšíte, že byste se tím mohli živit. Jenže jak? Jak přesně proměnit milovaný koníček v životaschopný projekt, který vydělává, aniž byste přišli o radost...

  • Knihabrožovaná vazba
    383 Kč
    Skladem 2 ks
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    382 Kč
    Ihned ke stažení

Jsi značka?! - Tomáš Lukavec, Zákony bohatství, 2021
Jsi značka?!

Jak vykouzlit ze svého jména či firmy úspěšnou značku na trhu online&offline? Jak vyrobit zázrak z toho, co umíte? Pochopte konečně to, co ovlivňuje chování zákazníků. Přitáhněte tak k sobě ty správné lidi, příležitosti i...

  • Knihabrožovaná vazba
    311 Kč
    Do 25 dnů

Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti - Dominik Stroukal, Jan Skalický, Grada, 2021
Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti

Od začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se takovou alternativou stát Bitcoin? Zatímco v čase prvního vydání této knihy byl Bitcoin vnímán jen jako zábava pro....

  • Knihabrožovaná vazba
    317 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    322 Kč
    Ihned ke stažení
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    297 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty
Forbidden

Skip Intro. Tak začíná Tinova kniha FORBIDDEN, ale přeskočit v ní, byť jen jednu stranu, by byla obrovská chyba. Proč? Protože to není jen kniha. Jsou to dveře do Forbidden světa. A dáme vám tip: Až knihu vytiskneme, sežeňte si ...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    284 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007
Psychologie reklamy

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...

  • Přečtenávýborný stav
    227 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    453 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    467 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Jak vybudovat úspěšný tým - Daniel Coyle, Audiolibrix, 2022
Jak vybudovat úspěšný tým
Martinus.cz
Martinusák doporučuje 5

Odkud pochází skvělá kultura? Jak ji ve své skupině budovat a udržovat? Jak posilovat kulturu, která potřebuje opravit? Daniel Coyle nahlíží do nitra nejúspěšnějších organizací světa ...

  • Knihabrožovaná vazba
    359 Kč
    Do 25 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    299 Kč
    Ihned ke stažení
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    339 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Cenové války - Rupert Russell, Audiolibrix, 2023
Cenové války

Cenové války jsou reportážním cestopisem napříč zeměkoulí a chtějí zjistit, co způsobilo vlnu chaosu, který zachvátil svět po roce 2010. Jsou fascinujícím a průkopnickým náhledem na to, jak obchodníci s komoditami v New Yorku...

  • Knihabrožovaná vazba
    375 Kč
    Více než 30 dní
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    279 Kč
    Ihned ke stažení
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    339 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Jak na marketingovou komunikaci - Miroslav Karlíček, kolektiv, Grada, 2023
Jak na marketingovou komunikaci

Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje...

  • Knihabrožovaná vazba
    324 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    339 Kč
    Ihned ke stažení

Produktivita nepotřebuje kancelář - Teresa Hertwig, Grada, 2024
Produktivita nepotřebuje kancelář

ZÁKLADNÍ PŘÍRUČKA PRO HYBRIDNÍ PRÁCI Současný pracovní svět právě prožívá velký vývojový skok – prezenční kulturu, která zde převládala po celá desetiletí, nevyhnutelně doplňuje práce na dálku. Firmy by proto měly co nejdříve profesionalizovat hybridní

  • Knihabrožovaná vazba
    324 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    339 Kč
    Ihned ke stažení
Nenechte se oškubat - David Craig, Knižní klub, 2014
Nenechte se oškubat

Odhaduje se, že každý den vidíme až 300 reklam a jsme vystaveni přibližně 2000 prodejních nabídek. Většinu z nich ignorujeme. Ale častěji, než se domníváme, a rozhodně častěji, než by se nám zamlouvalo...


AI Marketing Playbook - Ladislava Knihová, Grada, 2024
AI Marketing Playbook

Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Téma je zpracováno zejména s ohledem na tvorbu obsahu pro marketingové kampaně, popisky zboží v e-shopech, atraktivní...

  • Knihabrožovaná vazba
    300 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    305 Kč
    Ihned ke stažení

Férová rétorika - Wladislaw Jachtchenko, Grada, 2022
Férová rétorika

Manipulovat, zastrašovat, zatlačit do kouta nebo uchlácholit lichotkami – manipulativní rétorika zná spoustu záludných metod, jak někoho přelstít. Existuje ale i jiná cesta, jak můžeme efektivně přesvědčovat ostatní lidi. Jde o férovou rétoriku...

  • Knihabrožovaná vazba
    309 Kč
    Skladem 5 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    331 Kč
    Ihned ke stažení

Efektivní komunikace - Dušan Jílek, Powerprint, 2024
Efektivní komunikace

Kniha "Efektivní komunikace" pomůže zlepšit interní komunikaci vašich zaměstnanců a vylepší také komunikaci vaší firmy navenek, při jednání s obchodními partnery a zákazníky. Popisuje srozumitelně komunikační proces a pravidla....

  • Knihakroužková vazba
    281 Kč
    Skladem 2 ks

Spotřební imaginace státního socialismu - Lucie Česálková, Ondřej Táborský, Marta Sylvestrová, Akropolis, 2022
Spotřební imaginace státního socialismu

Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy...

  • Knihapevná vazba
    1 399 Kč
    Více než 30 dní

Čas na výpověď - Amy Porterfield, Alferia, 2024
Čas na výpověď

Úspěšná americká byznys koučka a expertka na online marketing Amy Porterfield se dělí o know-how, které získala při budování vlastního mnohamilionového internetového podniku. Bohaté zkušenosti s tvorbou online kurzů dnes nabízí nejen v rámci projektu...

  • Knihabrožovaná vazba
    401 Kč
    Do 22 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    424 Kč
    Ihned ke stažení

Slovník mediální komunikace - Irena Reifová a kol., Portál, 2004
Slovník mediální komunikace

Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    186 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Mohlo by se vám také líbit - Tom Vanderbilt, Edice knihy Omega, 2016
Mohlo by se vám také líbit

Každý má svou oblíbenou barvu, jídlo, zábavu, filmové hrdiny nebo sportovní klub. Ale co to vlastně znamená, když se nám něco líbí? Jak se rozhodujeme, co je pro nás dobré? Je to něco biologického? Jaká je role našich osobních zkušeností při utváření...


Bod zlomu - Malcolm Gladwell, Dokořán, 2012
Bod zlomu

Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč v nějakém městě náhle klesne kriminalita? Jak se z nějakého výrobku nebo knihy stane módní hit? Americký novinář Malcolm Gladwell se na takové změny dívá optikou...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Ogilvy o reklamě - David Ogilvy, Management Press, 2007
Ogilvy o reklamě

Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby.

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Opravdu mě po dočtení dorazilo, že když skončíte se čtením, přejete si, aby byl autor váš úžasný kamarád a mohli jste mu zavolat, kdykoliv se vám chtělo.“

Kdo chytá v žitě - Jerome David Salinger, 2021
Kdo chytá v žitě
Jerome David Salinger