Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Příliš pozdě - Colleen Hoover, Ikar CZ, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Reklamní slogany - Lionel Salem, BIZBOOKS, 2013
Reklamní slogany

Reklamní slogany jsou krátká slovní spojení, která zdůrazňují klíčové vlastnosti produktů, služeb nebo značek. Jejich tvůrci je navrhují tak, abychom si je snadno zapamatovali...

  • Knihabrožovaná vazba
    398 Kč
    Do 5 dnů

Webcopywriting pro samouky

Audiokniha Webcopywriting pro samouky - praktický návod, jak pomocí skvělých textů nakopnout váš web

  • AudioknihaMP3 ke stažení
    254 Kč
    Ihned ke stažení

Transparentní společnost - Gianni Vattimo, RUBATO, 2013
Transparentní společnost

Plně informovaný pohled na svět (média v něm jsou určující, v negativním i positivním slova smyslu) mění společnost a sociální scénář - mění se pojmy demokracie, pravdy. Místo individuální zkušenosti nastupuje zkušenost mediální...

  • Knihabrožovaná vazba
    227 Kč
    Skladem 1 ks

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007
Psychologie reklamy

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
Reklama a podpora prodeje - Gerard J. Tellis, Grada, 2000
Reklama a podpora prodeje

Prestižní publikace renomovaného autora, ojedinělá na českém knižním trhu, obsahuje podrobné zpracování dvou základních částí marketingové komunikace - reklamy a podpory prodeje.

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Purple Cow - Seth Godin, Penguin Books, 2005
Purple Cow 
EN

You're either a Purple Cow or you're not. You're either remarkable or invisible. Make your choice. What do Apple, Starbucks, Dyson and Pret a Manger have in common? How do they achieve spectacular growth, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    303 Kč
    Skladem 2 ks

Marketing - to nejlepší z praxe - Alison Alsbury, Ros Jay, Computer Press, 2002
Marketing - to nejlepší z praxe

Titul obsahuje setříděné, okomentované a zobecněné marketingové výzkumy.

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

The New Rules of Marketing and PR - David Meerman Scott, John Wiley & Sons, 2013
The New Rules of Marketing and PR 
EN

The benchmark guide to marketing and PR, updated with the latest social media and marketing trends, tools, and real-world examples of success The New Rules of Marketing & PR, 4th Edition is the pioneering guide to the future of marketing, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Líbaná ústa ničeho nepozbývají, ale obnovují se jako luna.“

Dekameron - Giovanni Boccaccio, 2014
Dekameron
Giovanni Boccaccio