Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Neztratit se sama v sobě - Erik Tabery, Zuzana Čaputová, Respekt Publishing, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Obsahový marketing

Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci?

  • E-knihaEPUBMOBI
    249 Kč
    Ihned ke stažení

Redakční práce

Seznamte se se základy redakčních prací: naučte se spolu s námi, jak přistupovat k cizímu, ale i vlastnímu textu a jak jej připravit k publikování...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    237 Kč
    Ihned ke stažení

Copywriting

Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají? Pak jste na správné adrese.Praktický průvodce vás naučí...

  • 209 Kč
    Ihned ke stažení

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání?

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    212 Kč
    Ihned ke stažení
Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti

Lze bitcoin považovat za spolehlivé digitální peníze? Jak se bitcoiny vytváří? Kolik jich je a bude? Kde se dají koupit a jak se s nimi pracuje? Nejde o pyramidovou hru? O bublinu? Tato kniha je plná odpovědí.

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    195 Kč
    Ihned ke stažení

Velká kniha o prodeji

Uznávaný prodejní trenér vám v klíčové knize o prodeji představí NOVÝ HARDSELLING — moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojuje dva klíčové aspekty úspěchu v prodeji — důslednou snahu o uzavření zakázky...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    421 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Mediální komunikace pro management

Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá...

  • 195 Kč
    Ihned ke stažení

Média v pohybu

Kniha shrnuje zjištění autorova tříletého výzkumného projektu "Nová a stará média v každodenním životě: mediální publika v čase proměny mediálních praxí". V návaznosti na kvalitativní a kvantitativní šetření se věnuje...

  • 252 Kč
    Ihned ke stažení

Public relations jako ovlivňování mínění

Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    253 Kč
    Ihned ke stažení

O komentáři, o komentátorech

Tato kolektivní monografie vznikla jako další v řadě podobných textů, vydávaných nakladatelstvím Karolinum (Osvaldová, B.– Kopáč, R. O fejetonu, s fejetonem. Praha: Karolinum 2007; Osvaldová B. – Kopáč, R. Pokusy a...

  • 80 Kč
    Ihned ke stažení
Férová rétorika

Férová rétorika je cesta, kdy chceme druhého pochopit, používáme racionální argumenty a hledáme nejlepší řešení. Jak férově přesvědčit kohokoli v jakékoli situaci se dozvíte v této knize plné tipů, cvičení a ukázek.

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    331 Kč
    Ihned ke stažení

Výkonnostní marketing s Google Analytics - Sebastien Tonkin, Justin Cutroni, Caleb Whitmore, Computer Press, 2011
Výkonnostní marketing s Google Analytics

Jak se návštěvníci dostali na váš web? Jak se na něm chovají? Kolik z nich se stane zákazníky? Jak přesvědčit více návštěvníků, aby se stali zákazníky? Zaměřte se také ve svém marketingovém úsilí na výkon...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Analýza obsahu mediálních sdělení - Jakub Končelík a kol., Karolinum, 2005
Analýza obsahu mediálních sdělení

Druhé, přepracované vydání knihy poskytující úvod do problematiky politické komunikace a obsahové analýzy masově mediovaných textů...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Google Adwords Jednoduše - Martin Domes, Computer Press, 2012
Google Adwords Jednoduše

Chtěli byste se dozvědět více o nástrojích internetového marketingu? Věnujete se tvorbě webových stránek, provozujete e-shop, nebo potřebujete zvýšit účinnost vaší reklamy na internetu?...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak prodávat, když nikdo nekupuje - Dave Lakhani, Grada, 2010
Jak prodávat, když nikdo nekupuje

Zhoršily se vám prodeje? Snížil počet zakázek? Tlak na lepší výsledky nebyl nikdy větší, než je nyní. V nové "bibli" prodeje najdete jasné rady, tipy, nástroje, techniky a strategie, které vám pomohou okamžitě zlepšit vaše prodejní výsledky a zisky...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Vytvořte si vlastní značku - John Purkiss, Synergie, 2014
Vytvořte si vlastní značku

Abyste uměli dobře „prodat“ své dovednosti je potřeba, abyste věděli, co vám jde nejlépe a v čem jste jedineční. Nejde jen o to vydělávat velké peníze, ale především o to, jak cítit se dobře vykonávat zaměstnání, které vám skutečně sedí. Zkrátka o to...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Kdo by miloval dokonalost? Ne, láska vyžaduje starostlivost. A starostlivost potřebuje nacházet na milovaném člověku chyby, touží po zranitelnosti a křehkosti. Láska chce léčit. A léčit dokonalost není třeba. Dokonalé nelze milovat, pouze zbožňovat.“

Oběť Molochovi - Asa Larsson, 2021
Oběť Molochovi
Asa Larsson