Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Láska za mizerných dní - Ewald Arenz, Host, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Jak psát reklamní text

Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    246 Kč
    Ihned ke stažení

Reklama

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident...

  • 229 Kč
    Ihned ke stažení

O komentáři, o komentátorech - Barbora Osvaldová, Karolinum, 2013
O komentáři, o komentátorech

Tato kolektivní monografie vznikla jako další v řadě podobných textů, vydávaných nakladatelstvím Karolinum (Osvaldová, B.- Kopáč, R. O fejetonu, s fejetonem. Praha: Karolinum 2007; Osvaldová B. - Kopáč, R. Pokusy a dobrodružství. Praha : Karolinum...

  • Knihabrožovaná vazba
    119 Kč
    Více než 30 dní

Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti

Audiokniha Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti. Napsal Dominik Stroukal a Jan Skalický. Od začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se ta

  • AudioknihaMP3 ke stažení
    297 Kč
    Ihned ke stažení
Krizová komunikace s médii

Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    246 Kč
    Ihned ke stažení

Hrobaři, ratlíci a čáryfukové - Petr Žantovský, Votobia, 2002
Hrobaři, ratlíci a čáryfukové

Autor se dívá zblízka a kriticky na současný stav české žurnalistiky a hodnotí, nakolik a jak se česká žurnalistika zhostila nabyté svobody...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Nová pravidla marketingu a PR - David Meerman Scott, Zoner Press, 2008
Nová pravidla marketingu a PR

Nové technologie, které mění internet ve skutečně online multimediální médium určené nejširšímu okruhu uživatelů, výrazně rozšiřují možnosti marketingu a public relations (PR, "vztahy s veřejností")...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Neznáme príbehy úspešných značiek - Filip Kuna, Lenka Pavlík Káčerová, Floating Minds, 2023
Neznáme príbehy úspešných značiek 
SK

Už ste niekedy premýšľali, prečo máme denne chodiť 10 000 krokov, zásnubný prsteň býva diamantový (a nie smaragdový alebo rubínový) a Santa Claus je červený? Prečo IKEA nemá žiadne okná, výrobca piva Guinness začal vydávať...

  • Knihaflexi vazba
    593 Kč
    Skladem 2 ks

FORBIDDEN 
SK

Audiokniha FORBIDDEN, ktorej autorom je Tino Hrnčiar, ide proti marketingovým poučkám. Nečakajte návod na úspech, ale poriadnu dávku inšpirácie, kreativity a úsmevných príhod o biznise. Vstúpte do Forbidden sveta. Audioknihu nahovoril sá

  • AudioknihaMP3 ke stažení
    302 Kč
    Ihned ke stažení

Bod zlomu - Malcolm Gladwell, BIZBOOKS, 2015
Bod zlomu

Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč se z neznámé knihy najednou stane...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané
Marketing podle trhů - Jan Kincl a kol., Alfa, 2004
Marketing podle trhů

Kniha jedinečnou cestou popisuje rozdíly mezi jednotlivými typy trhů. Ačkoliv se jedná o knihu zabývající se různými typy produktů a trhů, nemá mezi českými publikacemi konkurenta, zejména ta část, která pojednává o průmyslovém marketingu...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Kompetentný hovorca - Eva Chudinová, Andrej Tušer, Eurokódex, 2013
Kompetentný hovorca 
SK

Publikácia je zameraná na kompetencie hovorcu vo verejnej správe, na rozpracovanosť kompetencií hovorcu v domácej a zahraničnej literatúre, ale aj...

  • Knihabrožovaná vazba
    267 Kč
    Do 25 dnů


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Život je jako oceán. Cokoli špatného nebo dobrého do něj vhodíme, se nám vrátí.“