Knihy o byznysu a managementu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
281 produktů
Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ ...
-
Knihabrožovaná vazba775 KčSkladem > 5 ks
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné...
-
Knihabrožovaná vazba329 KčDo 4 – 6 dnů
-
260 KčIhned ke stažení
-
AudioknihaMP3 ke stažení324 KčIhned ke stažení
Proslulé pojednání mistra Suna o válečném umění se těší neutuchajícímu zájmu čtenářů i po více než dva a půl tisíci let, které uplynuly od jeho napsání. V čem spočívá jeho obliba? Paradoxně nikoliv v jeho válečnických...
-
Knihabrožovaná vazba179 KčSkladem 3 ks
-
139 KčIhned ke stažení
Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci...
-
Knihabrožovaná vazba99 KčDo 6 – 8 dnů
-
169 KčIhned ke stažení
Tvoříte. Vyrábíte. Kutíte. Vaše výrobky vás naplňují štěstím a okolí nad nimi jásá. Každou chvíli slyšíte, že byste se tím mohli živit. Jenže jak? Jak přesně proměnit milovaný koníček v životaschopný projekt, který vydělává, aniž byste přišli o radost...
-
Knihabrožovaná vazba383 KčSkladem 1 ks
-
AudioknihaMP3 ke stažení382 KčIhned ke stažení
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti...
-
254 KčSkladem 1 ks
-
254 KčIhned ke stažení
-
Přečtenávýborný stav175 KčSkladem
Chystáte se investovat do internetové reklamy? Nedělejte to bez této knihy...
-
Knihabrožovaná vazba267 KčDo 4 – 6 dnů
Monografie významných českých autorů pokrývá stěžejní otázky vnější rovnováhy vmalé otevřené ekonomice, dynamiku měnových kursů v krátkém a dlouhém období a hlavní vývojové fáze měnové politiky v České republice za období 1993–2017, a to na pozadí...
-
Přečtenávýborný stav176 KčSkladem
-
Knihapevná vazba359 KčDo 24 – 29 dnů
-
E-knihaPDF279 KčIhned ke stažení
Pojednání Mistra Suna O umění válečném je nejstarší knihou o strategii boje v dějinách lidstva. Už dva a půl tisíce let inspiruje jak čelné představitele státu, tak manažery, podnikatele, ale i další „obyčejné profese“....
-
Knihapevná vazba638 KčDo 4 – 6 dnů
Získejte souhrnné informace k problematice moderní online marketingové komunikace. Ta je v současnosti stěžejním nástrojem komunikace většiny firem. Kniha představí nejen tyto hlavní a nejdůležitější instrumenty, tedy webové stránky a problematiku SEO.
-
Knihabrožovaná vazba392 KčSkladem 1 ks
-
399 KčIhned ke stažení
-
Přečtenávýborný stav258 KčSkladem
V této slavné adaptaci Sunova slavného traktátu o válce mistr poučuje svého žáka o jemných nuancích válečného umění. Umělecké ilustrace cenami ověnčeného kreslíře Pete Katze zobrazují bitevní scény i strategické scénáře, a tak odvěké vojenské...
-
Knihapevná vazba399 KčSkladem 1 ks
Čo sa týka peňazí, to, aby ste boli úspešní, nie je nevyhnutne spojené s tým, čo viete. Je to skôr o tom, ako sa správate. A naučiť ľudí správať sa je naozaj náročné, dokonca aj pri veľmi inteligentných ľuďoch...
-
Knihabrožovaná vazba330 KčSkladem > 5 ks
-
289 KčIhned ke stažení
-
Přečtenámírně opotřebovaná300 KčSkladem
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají...
-
Knihapevná vazba179 KčDo 6 – 8 dnů
-
297 KčIhned ke stažení
- Marcela Zamazalová
- kolektiv
Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, ...
-
Knihabrožovaná vazba599 KčSkladem 1 ks
- Bohumír Štědroň
- kolektiv
V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, "umístění" kandidáta, formulaci strategie a její implementaci. Voliči jsou rozd
-
Knihabrožovaná vazba561 KčSkladem 1 ks
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...
Další formáty- Miloš Balabán
- kolektiv
Práce analyzuje současný politický, ekonomický a bezpečnostní vývoj Brazílie, Ruska, Indie a Číny a jejich předpokládaný vývoj...
Kniha je přelomovou studií z oblasti systémového pohledu na média. Představuje základní přehled národních mediálních systémů euroamerického prostoru...
Kniha nositele Nobelovy ceny za ekonomii představuje zasvěcený pohled do procesu globálního ekonomického rozhodování a čtenářský obdiv získala jak pro svou odvahu a poctivost, tak i pro myšlenkovou hloubku a neotřelost...
-
Knihapevná vazba313 KčDo 2 – 3 dnů
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují...
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle