Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Rebel Moon: Zrozená z ohně - V. Castro, Fobos, 2024
Populární filtry

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Původ
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Další možnosti
Série
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Jak úspěšně vést prodejní tým - Karl Herndl, Grada, 2007
Jak úspěšně vést prodejní tým

Většině prodejních týmů chybí správné vedení a silná podpora nadřízených, které členové týmu nezbytně potřebují pro to, aby mohli ctižádostivé plány proměnit v reálné tržby. Ve velmi čtivé a praktické knize se naučíte, jak správně formulovat úkoly...


Manažerská ekonomika - Miloslav Synek a kol., Grada, 2007
Manažerská ekonomika

Nové, kompletně aktualizované a rozšířené vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy je určeno všem manažerům, podnikatelům a studentům vysokých škol. V knize se dozvíte nezbytné informace o všech činnostech, které vykonávají ekonomové a manažeři...


Umění prodávat - Alena Filipová, Grada, 2006
Umění prodávat

Nové, přepracované a rozšířené vydání velmi úspěšné knížky vám přiblíží přípravu a samotný proces prodeje i lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky...


Projektový management podle IPMA - Jan Doležal a kolektiv, Grada, 2009
Projektový management podle IPMA

Jak si udělat co nejkomplexnější představu o projektovém řízení v přijatelném čase? Kolektiv autorů pod vedením Ing. Jana Doležala si vytyčil právě takový cíl - komplexně seznámit čtenáře s problematikou řízení projektů a souvisejícími tématy...


Komunikační a jiné "měkké" dovednosti - Gabriele Peters–Kuehlinger,  John Friedel, Grada, 2007
Komunikační a jiné "měkké" dovednosti

Úspěšné komunikační dovednosti, umění účinné kritiky, schopnost týmové spolupráce, dovednost zvládat konflikty, schopnost prosadit se nebo učit se novým věcem, zdravé sebevědomí či sebeřízení - to jsou jen některé z tzv. měkkých dovedností...


Řízení vztahů se zákazníky Procesy, pracovníci, technologie - Jan Dohnal, Grada, 2002
Řízení vztahů se zákazníky Procesy, pracovníci, technologie

Kvalita řízení vztahů se zákazníky je klíčová pro úspěch na trhu a týká se všech pracovníků, přičemž CRM může být jen tak dobré, jak dobrá je vize a strategie podniku, úroveň procesního řízení, podniková kultura a kvalita manažerského týmu...


Zaměstnanecké benefity a daně - Ivan Macháček, Wolters Kluwer ČR, 2017
Zaměstnanecké benefity a daně

Publikace rozebírá různé druhy poskytovaných zaměstnaneckých benefitů jak z hlediska pracovněprávních předpisů, tak zejména z hlediska daňového řešení těchto benefitů na straně zaměstnance a na straně zaměstnavatele....


Jak řešit konflikty s podřízenými - Olga Medlíková, Grada, 2007
Jak řešit konflikty s podřízenými

Říká se, že vedoucí pracovník věnuje až dvě třetiny svého pracovního času situacím tak či onak spjatým s mezilidskými vztahy. To znamená, že na koncepční práci, strategické úvahy či plánování mu zbývá velice málo času...


Personálna práca v organizácii - Kvetoslava Repková, Epos, 2001
Personálna práca v organizácii 
SK

Personálna práca v organizácii...


Umění prodávat - Alena Filipová, Jiří Rezek, Grada, 2000
Umění prodávat

Netradiční, vtipná a čtivá publikace o úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů i uplatnění sebe sama.

Marketing služeb - Lidmila Janečková, Miroslava Vaštíková, Grada, 2001
Marketing služeb

Kniha je určena manažerům a podnikatelům v oblasti služeb. Zaměřuje se především na menší a střední firmy, kterých je v tomto sektoru většina.


7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem - Leigh Branham, Grada, 2009
7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem

Často má zaměstnanec pádnější důvody, než je vyšší plat či lepší příležitosti, proč opouští vaši firmu. Více než 80% pracovníků říká, že důvodem není to, že na druhé straně plotu je tráva zelenější, ale je to převaha negativních faktorů...


Velká kniha manažerských dovedností - Ros Jay, Richard Templar, Grada, 2006
Velká kniha manažerských dovedností

Nemáte nikdy dostatek času připravit se na zvládnutí klíčových manažerských úkolů? Drtí vás náročné deadliny a přemíra práce? Potřebovali byste vzdorovat času, ale nevíte, jak?..


Sales Advantage - Jak prodat více a stát se skutečným profesionálem - J. Oliver Crom, Michael Crom, Talpress, 2004
Sales Advantage - Jak prodat více a stát se skutečným profesionálem

Chcete se setkat s člověkem, který úspěšně uzavírá obchody? Jednoduše najděte obchodníka, který skutečně chápe podstatu prodávání. A právě o tom je tato kniha.


Řízení lidských zdrojů - Michael Armstrong, Grada, 2002
Řízení lidských zdrojů

Osmé, výrazně zmodernizované vydání jedné z nejprodávanějších příruček pro firemní personální práci přináší nejnovější poznatky z teorie i praxe řízení lidských zdrojů s cílem, aby toto řízení maximálně přispívalo k úspěšnosti organizace...


Tajemství úspěšného vedení lidí - Bernd Geropp, Grada, 2014
Tajemství úspěšného vedení lidí

Jak se vaši lidé stanou odvážnými a kreativními? Jak konečně získáte čas na to, co je opravdu důležité? Proč nejsou vaši pracovníci aktivní? Proč se vám je nedaří motivovat? Jak budou vaši lidé konečně dělat to, co mají? Proč můžete svým...


Time management - David Gruber, Management Press, 2002
Time management

Rady a tipy jak efektivně hospodařit s časem.


Public relations - Ladislav Kopecký, Grada, 2013
Public relations

Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám....


Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu - Nirmalya Kumar, Grada, 2008
Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu...


Vedení lidí, týmů a firem - Jiří Plamínek, Grada, 2018
Vedení lidí, týmů a firem

Páté vydání dnes již klasického díla uznávaného českého odborníka na management přináší nejužitečnější poznatky, které rozhodují o úspěšnosti manažerů a lídrů. Autor zdůrazňuje souvislosti mezi těmito poznatky, význam...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Víra v budoucnost - to je pochybná ctnost, nemyslíš? Něco stejně pošetilého jako stavět modely lodí do lahví. Víš, jak to myslím - obdivuhodné, ale trochu z toho naskakuje husí kůže. “

Domov na konci světa - Michael Cunningham, 2013
Domov na konci světa
Michael Cunningham