Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Agilní metody řízení projektů - Zuzana Šochová, Eduard Kunce, Computer Press, 2024
Agilní metody řízení projektů

Pracujete jako vývojáři v týmu? Chcete pracovat efektivněji? Seznamte se s agilními metodami, pomocí nichž budete vyvíjet rychleji, efektivněji, s menším počtem chyb. Dvojice autorů, která se v oblasti agilních metod pohybuje řadu let...

  • Knihabrožovaná vazba
    379 Kč
    Skladem 2 ks
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Skvělý ScrumMaster - Zuzana Šochová, Computer Press, 2018
Skvělý ScrumMaster

Průvodce pro všechny ScrumMastery, agilní kouče a leadery, kteří chtějí transformovat svoje organizace. Příručka obsahuje všechny možné koncepty, kterým by měl rozumět každý ScrumMaster, a nasměruje vás ke zdrojům, které by vám mohly pomoct při řešení...

  • Knihabrožovaná vazba
    357 Kč
    Skladem 1 ks

Řízení portfolia projektů - Drahoslav Dvořák, Martin Mareček, Martin Répal, Computer Press, 2011
Řízení portfolia projektů

Jste manažer zodpovědný ve firmě za správu portfolia projektů? Nebo se jím hodláte stát? Narazili jste na bezpočet metodických standardů, které se tématu věnují, ale nevíte, jak je v praxi aplikovat?...

  • Knihabrožovaná vazba
    291 Kč
    Více než 30 dní

PMP (Project Management Professional) - Kim Heldman, Computer Press, 2013
PMP (Project Management Professional)

Uvažujete o složení zkoušky PMP (Project Management Professional) a potřebujete k tomu kompletní výukový materiál? Tento průvodce obsahující desítky případových studií z praxe, testů a kontrolních otázek a odpovědí vás dokonale připraví na všechna témata.

Project Portfolio Management - Drahoslav Dvořák, Martin Mareček, Computer Press, 2017
Project Portfolio Management

Pracujete v týmu, nebo dokonce tým řídíte? Chcete zlepšit řízení projektů, aby jejich zdárný průběh neohrožovalo nevhodné vedení týmu? Hledáte postupy, jak pracovat efektivnějí? Kniha vás seznámí s důležitými koncepty a postupy při řízení nejen...


Jak psát obchodní korespondenci - vzory - Iain Maitland, Computer Press, 2001
Jak psát obchodní korespondenci - vzory

Psaní dopisů patří k denním činnostem větší i menší firmy. Píšeme dopisy, ve kterých chceme prodat výrobek, nebo si chceme něco objednat...


Staňte se marketingovým géniem - Peter Fisk, Computer Press, 2006
Staňte se marketingovým géniem

Cokoli dokážete, nebo si myslíte, že dokážete, začněte s tím. Protože odvaha začít v sobě nese sílu, genialitu a kouzlo...


7 kroků efektivního koučování - Sabine Dembowski, Fiona Eldridge, Ian Hunter, Computer Press, 2009
7 kroků efektivního koučování

Ať patříte mezi trenéry nebo manažery, příručka o koučování vám pomůže rozvíjet skryté dispozice pracovníků ve vašem týmu. Ukáže vám, jak pracovat sám na sobě, abyste získal(a) dovednosti dobrého kouče: uměl(a) vybudovat vzájemnou důvěru, pozorně naslouch


33 základních rad jak pečovat o zákazníka - Jiří Brabec, Computer Press, 2004
33 základních rad jak pečovat o zákazníka

Další titul z jedinečné série "33 rad" je určen pro obchodníky, pracujících především v prodejně či obchodu...


Začínáme řídit projekty - James Taylor, Computer Press, 2007
Začínáme řídit projekty

Publikace je určena pro ty, kteří nemají s řízením projektů zatím větší zkušenosti. Jak pro úplně začínající projektové manažery, tak pro ty, kteří projekty řídí teprve krátkou dobu...

Manažerské účetnictví - Alena Čechová, Computer Press, 2006
Manažerské účetnictví

V publikaci naleznete: Stručnou charakteristiku manažerského účetnictví; Požadavky manažerů na informace z účetnictví; Vše, co je potřebné pro rozhodování v návaznosti na ekonomické informace;...


Proč už neplatí tradiční marketing - Kolektiv autorů, Computer Press, 2007
Proč už neplatí tradiční marketing
  • Autorský kolektiv

Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer...


Personalistika - Margaret Foot, Caroline Hook, Computer Press, 2002
Personalistika

Publikace mu totiž uceleným způsobem poskytne všechny informace a rady, které ke své činnosti potřebuje: jak lidské zdroje a práci s nimi plánovat, jak provést pohovory a jak je vyhodnotit i vybrat toho pro firmu nejlepšího.


Jak psát obchodní dopisy - Drayton Bird, Computer Press, 2004
Jak psát obchodní dopisy

Publikace Jak psát obchodní dopisy je určena: - obchodníkům, které krok za krokem naučí vytvořit obchodní dopis s nabídkou, jež jim přivede zákazníky a přinese příjmy - marketing manažerům a pracovníkům marketingu, jimž předloží řadu reálných zkušeností.


Jak úspěšně řídit firmu - Brian Tracy, Computer Press, 2004
Jak úspěšně řídit firmu

Brian Tracy je jedním z nejlepších amerických přednášejících v oblasti obchodní činnosti a podnikání a přední světový konzultant a instruktor pro osobní a profesní rozvoj, profesní úspěch a organizační výsledky.


Začínám řídit lidi - Julie Lewthwaite, Computer Press, 2007
Začínám řídit lidi

Patříte k manažerům, kteří nemají s vedením lidí zatím větší zkušenosti? Nebo stojíte před týmem vůbec poprvé? Pomůže vám naše příručka! Je určena přesně k tomu, aby si začínající manažer mohl důležité kroky dopředu promyslet i nacvičit...


Nákupní chování - Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk, Computer Press, 2004
Nákupní chování

Publikace je určena marketingovým manažerům, které seznámí s tím, jak zákazník při nákupu přemýšlí, na základě jakých podnětů se rozhoduje a jak jeho rozhodnutí ovlivňovat.


Moderní management - Jaromír Řezáč, Computer Press, 2009
Moderní management

Kniha vás provede jednotlivými aspekty managementu, a to i těmi, které bývají často opomíjeny. Konkrétně se jedné o aspekty systémové, metodické, aplikační, mezinárodní, etické a sociálně-psychologické...


Interní komunikace ve firmě - Jana Holá, Computer Press, 2006
Interní komunikace ve firmě

Publikace Interní komunikace ve firmě má sedm kapitol. Po stručném úvodu se zabývá nejdůležitějšími otázkami komunikace ve firmě. Jde o vymezení pojmu komunikace ve firmě se zaměřením na interní komunikaci...


Prodejní techniky - Vojtěch Černý, Computer Press, 2003
Prodejní techniky

Publikace je určena pro obchodní zástupce denně cestující za klienty – poskytne jim nejen všechny informace, jež potřebují pro svou činnost znát, ale i cvičení, pomocí kterých si osvojí a vylepší prodejní dovednosti.



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Člověk prochází přítomností se zavázanýma očima. Smí pouze tušit a hádat, co vlastně žije. Teprve později mu odvážou šátek s očí a on, pohlédnuv na minulost, zjistí, co žil a jaký to mělo smysl.“

Směšné lásky - Milan Kundera, 2015
Směšné lásky
Milan Kundera