Augmentativní a alternativní komunikace se pokouší přechodně nebo trvale kompenzovat projevy poruchy a postižení u osob se závažným postižením řeči, jazyka...
-
Knihabrožovaná vazba329 KčSkladem 2 ks
Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam...
K aktualizovanému a podstatně rozšířenému vydání knihy Řeč těla (kniha je rozšířena zhruba o dvě třetiny) si Allan Pease přizval svou manželku Barbaru a novým způsobem pojednali všechna témata...
Co je to vlastně láska? Tuto otázku si lidé kladou už tisíce let, přesto uspokojivá odpověď stále neexistuje. Autoři probírají vztahy mezi partnery od základní otázky, jak najít toho pravého, až po krátkodobé milostné aférky. Vysvětlují, proč vznikl...
Kniha je přelomovou studií z oblasti systémového pohledu na média. Představuje základní přehled národních mediálních systémů euroamerického prostoru...
Je prokázáno, že změnou řeči vlastního těla měníte mnohé ve vašem přístupu k životu.
-
Knihabrožovaná vazba215 KčSkladem 1 ks
Autor probírá základní sociologická témata, která mají vztah k žurnalistice. Zabývá se hlavními vývojovými tendencemi oboru a pozitivní i negativní mocí, kterou žurnalistika může mít ve vztahu k vývoji mezinárodních vztahů, vnitřní politice států, ...
S lidmi komunikujeme různými způsoby. Přestože tou obecně nejuznávanější je slovní komunikace, řadu informací přijímáme a také vyjadřujeme beze slov, tedy postoji těla a gesty, mimikou tváře, barvou a silou hlasu a podobně...
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia...
-
Knihapevná vazba559 KčSkladem 1 ks
- Irena Reifová
- kolektiv
Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti...
Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění...
Kniha představuje jeden ze základních konceptů současných mediálních studií, který navazuje na myšlenky klasika mediálních teorií W. Lippmana. Někdy až neomezená moc médií a její účinky na publikum se odvíjejí především od toho, ...
Vizuální kultura a vizuální studia vymezují nové pole pro studium kulturní konstrukce vizuálna nejen v umění, ale i v médiích a každodenním životě. Tento směr zkoumání současné kulturní produkce pojímá vizuální obraz jako ohnisko procesů, ...
-
Knihapevná vazba965 KčSkladem 1 ks
Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), ...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Předmět sociologie zpravodajství poskytuje základní orientaci v pohledu na zpravodajství jako na sociální fenomén, seznamuje studenty se základními teo-riemi, které se vztahují k popisu produkce zpráv, ...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Obálkový podnázev: stručný úvod do studia médií a mediální komunikace
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Autor předkládá jednoduché, prověřené techniky k odstranění komunikačních bariér. Jejich cílem je navázat produktivní a konstruktivní dialog se šéfem, zákazníkem, kolegou či rodinným.... Kniha objasňuje tajemství emp
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle