Papírové přečtené knihy o byznysu a managementu od nakladatelství Portál
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
32 produktů
Autor probírá základní sociologická témata, která mají vztah k žurnalistice. Zabývá se hlavními vývojovými tendencemi oboru a pozitivní i negativní mocí, kterou žurnalistika může mít ve vztahu k vývoji mezinárodních vztahů, vnitřní politice států, ...
-
Přečtenávýborný stav125 KčSkladem
Kapesní příručka podnětů, postupů a technik užitečných pro úspěšnou prezentaci na pracovních setkáních a konferencích všech typů.Kniha je užitečným zdrojem podnětů a technik pro začátečníky, stejně však může být podnětná pro ty, kteří jsou na poli prezent
Jak rozpoznat manipulaci a jak se jí ubránit.
-
Přečtenávýborný stav315 KčSkladem
Do jaké míry by měla být média regulována zákonem a do jaké redakčními etickými kodexy? A jak se odrážejí v médiích současné společenské trendy, včetně nízkého zájmu o politické dění? Spoluvytvářejí média společenské dění a jak lze vliv médií zkoumat?...
-
Přečtenávýborný stav176 KčSkladem
Kniha Umění konverzace nepřináší hlubokomyslné pravdy, ale zcela praktické podněty a nápady pro rozšíření a prohloubení komunikačních dovedností pro každodenní použití...
Kniha je přelomovou studií z oblasti systémového pohledu na média. Představuje základní přehled národních mediálních systémů euroamerického prostoru...
Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v České republice nabízejí podrobné uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia...
-
Přečtenámírně opotřebovaná268 KčSkladem
Vztahy, které máme na pracovišti, ovlivňují nejen to, jak se cítíme v průběhu pracovního dne, ale také jak jsme schopni zvládat svou práci a rozvíjet se ve své profesi...
S lidmi komunikujeme různými způsoby. Přestože tou obecně nejuznávanější je slovní komunikace, řadu informací přijímáme a také vyjadřujeme beze slov, tedy postoji těla a gesty, mimikou tváře, barvou a silou hlasu a podobně...
-
Přečtenámírně opotřebovaná67 KčSkladem
Konflikty mezi lidmi vznikají neustále. Pro někoho je jejich řešení výzvou, pro jiného jsou noční můrou. Autor popisuje druhy konfliktů (konflikty představ, názorů, zájmů, postojů, konflikty vnitřní a konflikty mezilidské) a různé typy jejich řešení...
Je možné žít bez hádek? Určitě ne! Ale proč jsou hádky nevyhnutelné? Která jsou jejich nejčastější témata? Jak vznikají, jaký mají průběh a důsledky? Je možné se hádat, aniž by došlo k roztržce nebo i k rozchodu?
-
Přečtenávýborný stav75 KčSkladem
V graficky výrazně zpracované publikaci představuje autorka, zkušená lékařka a koučka, moderní psychologické poznatky tak, aby byly užitečné a prakticky použitelné pro...
-
Přečtenávýborný stav110 KčSkladem
Jak se naladit na společnou vlnovou délku Správně s druhými mluvit a komunikovat znamená především umění naslouchat jim a vnímat je...
-
Přečtenávýborný stav96 KčSkladem
K aktualizovanému a podstatně rozšířenému vydání knihy Řeč těla (kniha je rozšířena zhruba o dvě třetiny) si Allan Pease přizval svou manželku Barbaru a novým způsobem pojednali všechna témata, která se nacházejí už v první verzi této knihy...
- Irena Reifová
- kolektiv
Slovník se soustřeďuje zejména na základní pojmy vyskytující se v nejznámějších komunikačních teoriích, zabývajících se vztahem médií a společnosti...
Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam...
Jak si rozumět a dorozumět se. Praktické prostředky využívané v dialogu. Přizpůsobení výrazových prostředků. Příklady různých typů dialogů z profesní, rodinné a sociální oblasti...
-
Přečtenámírně opotřebovaná83 KčSkladem
Co je to vlastně láska? Tuto otázku si lidé kladou už tisíce let, přesto uspokojivá odpověď stále neexistuje. Autoři probírají vztahy mezi partnery od základní otázky, jak najít toho pravého, až po krátkodobé milostné aférky. Vysvětlují, proč vznikl...
-
Přečtenávýborný stav88 KčSkladem
Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění...
Kniha představuje jeden ze základních konceptů současných mediálních studií, který navazuje na myšlenky klasika mediálních teorií W. Lippmana. Někdy až neomezená moc médií a její účinky na publikum se odvíjejí především od toho, ...
-
Přečtenávýborný stav157 KčSkladem
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle