Knihy o byznysu a managementu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
229 produktů
This book will change the way you think about marketing forever. Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to...
-
Knihapevná vazba937 KčSkladem > 5 ks
From the New York Times bestselling author of Digital Minimalism and one of the world's top productivity experts, a groundbreaking philosophy for creating great work at a sustainable pace...
-
Knihabrožovaná vazba420 KčSkladem > 5 ks
World expert Bent Flyvbjerg and bestselling author Dan Gardner reveal the secrets to successfully planning and delivering ambitious projects on any scale...
-
Knihabrožovaná vazba306 KčSkladem > 5 ks
Discover the full potential of your ideas and make powerful, meaningful improvements in your work and life by Building a Second Brain. For the first time in history, we have instantaneous access to the world's knowledge...
-
Knihabrožovaná vazba338 KčVíce než 30 dní
From a Stripe and Google executive, a practical guide to company building and scaling the most important resource it has: its people...
-
Knihapevná vazba630 KčSkladem 2 ks
The next Bill Gates will not build an operating system. The next Larry Page or Sergey Brin won't make a search engine. If you are copying these guys, you aren't learning from them...
-
Knihabrožovaná vazba356 KčSkladem > 5 ks
Written in the 6th century BC, Sun Tzu′s THE ART OF WAR is a Chinese military treatise that is still revered today as the ultimate commentary on war and military strategy...
-
Knihabrožovaná vazba101 KčSkladem > 5 ks
Ač se to někdy nezdá, v českém byznyse je mnoho lidí, kteří si svůj úspěch tvrdě odpracovali. Jejich cesta mnohdy nebyla snadná, ale nasbírali během ní cenné zkušenosti a mnohdy získali i dobré rady. Ty nejlepší Vám přináší 37 respektovaných...
-
Přečtenámírně opotřebovaná100 KčSkladem
A revolutionary approach to bringing data and business together...
-
Knihabrožovaná vazba468 KčPředobjednávka,
vychází 20. 6. 2024
Henry Kissinger analyses how six extraordinary leaders he has known have shaped their countries and the world...
-
Knihapevná vazba649 KčSkladem 2 ks
Napoleon Hill's thirteen step programme will set you on the path to wealth and success. Think and Grow Rich reveals the money-making secrets of hundreds of America's most affluent people. By thinking like them, you can become like them...
-
Knihapevná vazba496 KčVíce než 30 dní
Monografie se zaměřuje na jeden z hlavních prvků v oblasti managementu znalostí, a tím je transfer znalostí a řízení transferu znalostí. Předmětem zájmu je významný zdroj znalostí pro cestovní ruch, kterým...
-
Knihabrožovaná vazba149 KčSkladem 2 ks
This is not a book about business strategy. Strategy changes like the seasons. This is a book about something much more permanent...
-
Knihabrožovaná vazba399 KčDo 5 dnů
This book is about what happened when a business leader decided not to bury his head in the sand about climate change; when he found the conversation with his kids about floods from melting ice caps too painful...
-
Knihapevná vazba641 KčPředobjednávka,
vychází 27. 6. 2024
It's time to leapfrog the only hurdle between you and a million-dollar company...
-
Knihabrožovaná vazba433 KčSkladem 3 ks
David Ogilvy is well known and respected as the most successful adman of all time. His bestselling book, Ogilvy on Advertising, gives valuable advice to young hopefuls and veterans of the industry wanting to improve their success rate...
-
Knihabrožovaná vazba410 KčVíce než 30 dní
Whether you are near the top of the ladder or still have a ways to climb, this book serves as an essential guide to help you eliminate your dysfunctions and move to where you want to go...
-
Knihabrožovaná vazba192 KčSkladem 4 ks
The New York Times-bestselling author of Start With Why, Leaders Eat Last, and Together Is Better offers a bold new approach to business strategy by asking one question: are you playing the finite game or the infinite game?
-
Knihabrožovaná vazba408 KčVíce než 30 dní
The New York Times bestselling author examines how people can drive creative, moral, and organisational progress—and how leaders can encourage originality in their organisations...
Why do some products take off? And what can we learn from them? The hardest part of launching a product is getting started. When you have just an idea and a handful of customers, growth can feel impossible. This is the cold start problem...
-
Knihabrožovaná vazba457 KčSkladem 1 ks
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle