Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Víte, co mají známé osobnosti v knihovně?

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Účel knihy
Původ
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Začněte s PROČ - Simon Sinek, Jan Melvil publishing, 2013
Začněte s PROČ

Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily


Svoboda v práci - Brian M. Carney, Isaac Getz, PeopleComm, 2011
Svoboda v práci

Svoboda v práci je místem, kde člověk pochopí klíčové souvislosti této filozofie organizace a řízení. Seznámíte se zde ale také s bezmála dvěma desítkami firem z celého světa a tím, jak svobodu do práce zaváděly a jakou s ní mají zkušenosti...


Pozitivní leader - Jan Mühlfeit, Melina Costi, BIZBOOKS, 2017
Pozitivní leader

Věděli jste, že pozitivní přístup navyšuje produktivitu až o jednu třetinu? Bývalý prezident evropského Microsoftu, Jan Mühlfeit, shrnul své mnohaleté zkušenosti ve vedení lidí do čtyř kroků. Odhalte, jak inspirovat vlastní tým, jak...


Jak se stát skutečným lídrem - Daniel Goleman, Metafora, 2015
Jak se stát skutečným lídrem

Ke správnému vedení lidí nestačí mít jen pouhé vysoké IQ. Kromě „obyčejné" inteligence totiž musí mít každý skutečný lídr ještě jinou - EMOČNÍ. Skutečný lídr by neměl pouze vydávat rozkazy, ale...

Chytře vedená prodejna - Richard Hammond, Grada, 2012
Chytře vedená prodejna

Jak mít v prodejně více spokojených zákazníků a vydělat více peněz? Čím se liší úspěšné prodejny od těch, které živoří na pokraji zájmu? Jak atraktivně uspořádat prodejní prostory? ...


Vysoce efektivní marketingový plán - Peter Knight, Grada, 2007
Vysoce efektivní marketingový plán

Ať už jste začínající firma s malým rozpočtem, nebo mezinárodní korporace, malý podnikatel, nebo marketingový manažer, tento praktický průvodce vám v patnácti krocích pomůže sestavit účinný marketingový plán, který přinese očekávaný úspěch...


Jak úspěšně vést prodejní tým - Karl Herndl, Grada, 2007
Jak úspěšně vést prodejní tým

Většině prodejních týmů chybí správné vedení a silná podpora nadřízených, které členové týmu nezbytně potřebují pro to, aby mohli ctižádostivé plány proměnit v reálné tržby. Ve velmi čtivé a praktické knize se naučíte, jak správně formulovat úkoly...


Tvorba strategie a strategické plánování - Jiří Fotr a kolektív, Grada, 2012
Tvorba strategie a strategické plánování

Kvalitní strategie a strategické plánování představují jeden ze základních pilířů dlouhodobé firemní prosperity. Tato kniha pomůže manažerům, kteří rozhodují o volbě strategie a tvorbě strategických plánů i pracovníkům, kteří se podílejí na přípravě...


Nová pravidla: Google - pohled zevnitř - Laszlo Bock, Práh, 2015
Nová pravidla: Google - pohled zevnitř

„Prací strávíme v životě nejvíce času. A proto není správné, aby nás práce demotivovala a odlidšťovala,“ říká Laszlo Bock, šéf personalistiky ve firmě, která změnila svět informací...


Hádanky a hlavolamy: Umění válečnictví - Richard Wolfrik Galland, Universum, 2020
Hádanky a hlavolamy: Umění válečnictví

Kniha strategických rébusů pokrývá deset historických epoch a zavádí čtenáře na mnoho bojišť od dob antického Řecka a Říma přes Napoleonova tažení až po první a druhou světovou válku...

Přidejte na rychlosti! - John P. Kotter, Management Press, 2015
Přidejte na rychlosti!

Podle téměř všech důležitých ekonomických indexů se svět vyvíjí velmi rychle. Rizika tohoto překotného vývoje – finanční, sociální, ekologické a politické souvislosti – narůstají možná ještě rychleji. Chceme-li se dnes poprat s...


Zlepšete své komunikační schopnosti - Alan Barker, Lingea, 2020
Zlepšete své komunikační schopnosti

Tato příručka je praktickým průvodcem k efektivní komunikaci v práci a podnikání. Zjistěte, jak ovlivňovat druhé a řídit náročné rozhovory. Lepší komunikační dovednosti okamžitě ovlivní další vývoj vaší kariéry...


Systém tahu ve výrobním prostředí, SC&C Partner, 2008
Systém tahu ve výrobním prostředí

Tato publikace pojednává o přístupu k zavádění výroby systémem tahu, jejímž cílem je odstranění plýtvání z výrobních procesů, především v souvislosti s nadvýrobou a zásobami...


Management a inženýrství údržby - Václav Legát, Professional Publishing, 2016
Management a inženýrství údržby

Tato ojedinělá kniha, jejímiž autory jsou nejlepší čeští a slovenští odborníci a která byla vydána péčí České společnosti pro údržbu, komplexně pojednává o celé problematice...


Nepostradatelní - Seth Godin, Jan Melvil publishing, 2011
Nepostradatelní

Našli jste někdy nové řešení starého problému? Objevili jste cestu, kterou ostatní minuli bez povšimnutí? Získali jste na svou stranu člověka, kterého jiní marně kontaktovali? ...


1001 reklamních tipů - Luc Dupont, Pragma, 2009
1001 reklamních tipů

Tato kniha vysvětluje, co v reklamě funguje a co ne. Používá formát kapitol ve stylu „Jak na to“, a je tak podrobným průvodcem k vytvoření reklamy, která má výsledky. Cituje desítky příkladů z reklamních kampaní, ...


Manažerské katastrofy - Jakub Nosek, Computer Press, 2011
Manažerské katastrofy

Probouzíte se s neradostnou myšlenkou na cash flow, zmenšující se tržní podíl nebo rostoucí fluktuaci? Praktický průvodce reálnými situacemi a reálnými problémy v byznysu vám pomůže předcházet menším či větším katastrofám...


100 zlatých pravidel úspěšného manažera - Richard Templar, Grada, 2006
100 zlatých pravidel úspěšného manažera

Chcete patřit mezi manažery, kteří hladce a bez námahy postupují dopředu a budují úspěšně a rychle svou kariéru bez ohledu na zavedený systém, mezilidské problémy, nedosažitelné cíle a pracovní přetížení?...


Bez zásad nemůžete vést - Stephen R. Covey, Pragma, 2003
Bez zásad nemůžete vést

Kniha přináší rady, jak se vypořádat s výzvami, kterým dnes čelíme. Klíčem je uznání jádra jak osobního, tak organizačního, jež je založené na principech.


5 rolí manažera - Oldřich Šuleř, CPRESS, 2008
5 rolí manažera

Autor Ing. Oldřich Šuleř se věnuje strategickému řízení, manažerským technikám a rozvoji tzv. měkkých dovedností. Absolvoval Technickou univerzitu v Ostravě a manažerské programy v Japonsku, USA, Nizozemsku a Velké Británii...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Výzvy byly těžké jen tehdy, když jste předem čekali, že neuspějete.“

S láskou, Lukov - Mariana Zapata, 2021
S láskou, Lukov
Mariana Zapata