Knihy o byznysu a managementu
Digitalizace je fenoménem posledního desetiletí, jenž více či méně zasahuje do fungování jak podniků, měst, obcí či veřejných institucí, tak i do života naprosté většiny obyvatel. S pravděpodobností hraničící s jistotou lze konstatovat, že nejde o...
-
Knihabrožovaná vazba279 KčDo 4 dnů
Probuďte ve své firmě znova podnikatelského ducha! Návod, jak naučit vaší organizaci hledat a nacházet nové zdroje, jak změnit způsob myšlení o podnikání.
-
Knihabrožovaná vazba485 KčDo 8 dnů
Hlavní pozornost Roman Bajčan věnuje nejlepším ověřeným praktickým zásadám komunikace se sdělovacími prostředky a jejich prostřednictvím i s cílovými skupinami veřejnosti, a to z perspektivy představitele či mluvčího organizace, jejího PR manažera...
- Jiří Jindra
- Lenka Pražská
- kolektiv
Kniha je zaměřena především na hlavní rozvojovou složku, což jsou velké a střední obchodní firmy. Je však třeba připomenout, že může plně sloužit těm drobným podnikatelům, kteří chtějí být úspěšní a uplatnit se ve světě velkých firem...
Autor, přední odborník na peněžní ekonomii a bankovnictví, se věnuje historii a současnosti peněz a peněžních systémů a úloze zlata v peněžním oběhu. Popisuje vývoj různých forem peněz od zlatých peněz až po současné peníze nekryté zlatem a za zlato...
Nová provokativní, objevná, inspirativní a povýtce praktická kniha amerického reklamního a marketingového poradce, někdejšího šéfa marketingu firmy Coca-Cola a muže, který řadu let budoval a řídil největší a nejsilnější světové značky...
Creative Business Ideas® zdrojem tvůrčích podnikatelských strategií. Bývalý předseda představenstva a generální ředitel světové sítě komunikační agentury Euro RSCG Worldwide předkládá návod, jak využít tvořivosti k rozvoji podniků a značek.
- Peter Váňa
- kolektiv
Kniha obsahuje 200 praktických príkladov propagácie, jej efektívneho využívania a účelnosti. Autor predstavuje marketingové a reklamné postupy získavania zákazníkov i podávania informácii o firme a jej podnikateľskej činnosti...
-
Knihabrožovaná vazba105 KčDo 5 dnů
Tam, kde tradiční přístupy nejsou úspěšné, když jejich reklamní a marketingová sdělení spotřebitelé ignorují či účinně "odfiltrovávají", se uplatňuje buzzmarketing...
Praktická příručka zkušeného autora přináší příklady zvládnutí krizové komunikace korporací, nastiňuje preventivní a obranná opatření související s medializací krizové situace.
Reklama bývá v malých a středních firmách velmi často vnímána buď jako nedostupný luxus, nebo jako laciný nevkus. Když je jí pak opravdu třeba, sáhne se obvykle právě po kombinaci vysoké ceny a křiklavé podbízivosti...
Ačkoli hlavní název knihy Setha Godina Všichni marketéři jsou lháři možná na první pohled vyvolává jiné představy, základem účinného marketingu v Godinově pojetí je věrohodnost či přesněji věrohodný příběh...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Existují pádné důkazy o tom, že technický pokrok má podíl na stále rostoucí nezaměstnanosti, pomalém růstu mezd a na situaci, kdy absolventi vysokých škol přijímají místa, která nevyžadují ani titul bakaláře. Ale tato děsivá budoucnost není...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Americký specialista v oboru rozvoje lidských zdrojů a "guru" metody Action Learning představuje možnosti optimálního využití této revoluční metody v personální a podnikové praxi...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Publikace amerických autorek analyzuje tři etapy růstu firmy, počínaje etapami počátečního a rychlého růstu, kdy je nutné soustředit se zvláště na vytváření týmů, plánování, delegování pravomocí či efektivní komunikaci...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Pravidlo 80/20 uvádí, že existuje vnitřně daná nerovnováha mezi příčinami a výsledky, vstupy a výstupy, úsilím a odměnou – 80 procent výstupů je výsledkem 20 procent vstupů a 80 procent výsledků vzniká z 20 procent příčin. V podnikání byla platnost...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přední světový odborník na manažerskou strategii a marketingové řízení představuje strategie, organizační struktury, procesy i kulturu "skrytých šampiónů", mimořádně úspěšných menších podniků, které mají na svých specifických trzích ve světovém měřítku ne
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby.
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle