Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Ignis Fatuus - Petra Klabouchová, Host, 2024

Zúžiť výberu

Použité filtry
Zrušit filtry
7 principů masového marketingu - Mark Earls, CPRESS, 2008
7 principů masového marketingu

Umíte si vysvětlit explozi společenských fenoménů, jako je zasílání textových zpráv, ačkoliv propagace byla pouze malá nebo nulová? A co vznik on-line komunit? Nebo rozšíření graffiti do městských aglomerací?...


Marketingová komunikace - Miroslav Foret, CPRESS, 2011
Marketingová komunikace

Publikace je určena: - marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci...


10 nejlepších investic na příštích 10 let - Jim Mellon, Al Chalabi, CPRESS, 2008
10 nejlepších investic na příštích 10 let

Položili jste si někdy otázku: „Z čeho vlastně budu žít, až budu v penzi?“ Fakt, že průměrná délka života se prodlužuje, je nezpochybnitelný, zrovna tak jako obrovský schodek ve státních penzijních systémech. Spoléhat se tedy můžeme jen sami na sebe…


30 důvodů, proč zaměstnanci nenávidí své vedoucí - Bruce L. Katcher, Adam Snyder, CPRESS, 2009
30 důvodů, proč zaměstnanci nenávidí své vedoucí

Proč vás vaši podřízení nenávidí? Vždyť přece nejste zákeřný a protivný člověk! Nevyhrožujete jim, ani je nezesměšňujete a každý den zvesela zahlaholíte ranní pozdrav...

97 klíčových znalostí projektového manažera - Barbee Davis, CPRESS, 2010
97 klíčových znalostí projektového manažera

Nedaří se vám realizovat projekty tak, jak byste si představovali? Chybí vám praktický pohled na jejich vedení, který v teoretických příručkách nenajdete? Nechte si poradit od expertů, kteří vědí, jak na to...


5 rolí manažera - Oldřich Šuleř, CPRESS, 2008
5 rolí manažera

Autor Ing. Oldřich Šuleř se věnuje strategickému řízení, manažerským technikám a rozvoji tzv. měkkých dovedností. Absolvoval Technickou univerzitu v Ostravě a manažerské programy v Japonsku, USA, Nizozemsku a Velké Británii...


Crash Proof - Krizi navzdory - Peter D. Schiff, John Downes, CPRESS, 2009
Crash Proof - Krizi navzdory

„Kniha, která předpověděla finanční krizi.“ I tak by se dala nazvat publikace, kterou právě držíte v rukou. Ačkoliv u nás vychází až v době, kdy se krize dotýká nás všech, v originále se kniha na trhu objevila v časech, které můžeme nazvat prosperitou...


Finanční účetníctví a výkazníctví - Dana Dvořáková, CPRESS, 2011
Finanční účetníctví a výkazníctví

Aplikace Mezinárodních standardů účetního výkaznictví (IFRS) v praxi není snadnou záležitostí zejména vzhledem k významným odlišnostem mezi tímto systémem a českými účetními předpisy. Cílem této publikace je pomoci nejširší odborné veřejnosti porozumět...

  • Knihapevná vazba
    619 Kč
    Do 2 – 5 dnů
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Balíček - Slovník managementu - Mojmír Vavrečka, Václav Lednický a kol., CPRESS, 2007
Balíček - Slovník managementu

Soubor výkladových slovníků managementu usnadní komunikaci manažerům na různých úrovních a pomůže studentům ekonomického zaměření orientovat se v cizojazyčných pojmech v dané oblasti. Slovníky vycházejí ve třech jazykových mutacích...


Analýza pro ekonomy - Pavel Tuleja, CPRESS, 2007
Analýza pro ekonomy

V učebnici naleznete studijní text pro studenty kurzů makroekonomické analýzy, komparativní ekonomie a ekonomického modelování...

49 marketingových tajemství - Ron Finklestein, CPRESS, 2010
49 marketingových tajemství

Každý se může stát lepším marketérem. Jestli nechcete ztrácet čas vatou, ale potřebujete praktické rady, jste s Ronem Finkelsteinem a jeho knihou 49 marketingových tajemství na správné adrese...


ForeX tradingem k maximálním ziskům - Raghee Horner, CPRESS, 2011
ForeX tradingem k maximálním ziskům

Bez poplatků, 24 hodinový přístup a grafické formace bez cenových odskoků – není divu, že měnový trh (FOREX) přitahuje stále více a více obchodníků z celého světa...


I zázrak potřebuje reklamu - Jan Cézar, CPRESS, 2007
I zázrak potřebuje reklamu

Pro obor marketingové komunikace je typické, že představuje fúzi mnoha jiných, zhusta velmi vzdálených oborů – a podobně i profesionálové v této branži se rekrutují z různých, mnohdy nejroztodivnějších specializací...


Cisco umí obojí - Inder Sidhu, CPRESS, 2011
Cisco umí obojí

Zajímáte se o obchodní strategie, které mohou nastartovat růst vaší firmy? Potřebujete získat důvěru investorů vedoucí ke splnění dlouhodobých cílů společnosti? Chcete si přečíst knihu, která vás naučí, jak na to...

  • Knihabrožovaná vazba
    265 Kč
    Do 2 – 5 dnů

Černé ovce - Marsha Petrie Sue, CPRESS, 2008
Černé ovce

Knihu Černé ovce přivítají lidé, kteří se chtějí naučit vycházet s problematickými kolegy na pracovišti; je tedy důležitou pomůckou pro personalisty, manažery a vedoucí týmů...


Bizarní a zaniklá povolání - Jan Pohunek, CPRESS, 2021
Bizarní a zaniklá povolání

Tato kniha je čtivým a často i vtipným průvodcem po více než 100 nejroztodivnějších profesích, od starověku po současnost. Některá povolání ve vás vzbudí údiv, jiná odpor, mnohá vás pobaví. Zjistíte, že existovaly povolání jako tulič koček, pohřební...

  • Knihabrožovaná vazba
    279 Kč
    Skladem 1 ks

Jak pojistit automobil - kolektiv, Zbyněk Stárek, CPRESS, 2005
Jak pojistit automobil

Kniha je koncipována jako podrobný rádce pro výběr nejvhodnějšího pojištění pro provoz motorových vozidel – povinného ručení, havarijního pojištění, smluvních doplňkových pojištění i pojištění právní ochrany řidičů...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

5 příčin selhávání týmů - Patrick M. Lencioni, CPRESS, 2009
5 příčin selhávání týmů

Kathryn Petersen, generální manažerka společnosti DecisionTech, čelí naprosté krizi vedení. Čeká ji sjednocení týmu, který je v tak bídném stavu a chaosu, že hrozí kolaps celé firmy. Uspěje? Vyhodí ji? Zkrachuje firma?...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Rétorika pro každého - Jay Heinrichs, CPRESS, 2009
Rétorika pro každého

Rétorika znamená víc než velkolepé řečnictví, umí víc než „používat slova… k ovlivňování nebo přesvědčování“, jak ji popisuje Websterův výkladový slovník. Rétorika nás učí debatovat bez hněvu. A dává možnost najít zdroj společenské moci…

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Event aneb Úspěšná akce krok za krokem - Vivien Lattenberg, CPRESS, 2010
Event aneb Úspěšná akce krok za krokem

Chtěli byste představit své nové produkty, oslavit výročí firmy, upevnit vztahy s obchodními partnery, proškolit zaměstnance a zároveň utužit jejich kolektiv nebo třeba i přitáhnout pozornost médií? Pak zorganizujte event...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Otče náš, jenž jsi na nebesích, co tam pořád v tom nebi děláš, slez už konečně a buď tady se mnou dole.“

Neděle odpoledne - Viktorie Hanišová, 2022
Neděle odpoledne
Viktorie Hanišová