Na skladě v anglickém jazyku knihy o byznysu a managementu od nakladatelství Oxford University Press
This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...
-
Knihapevná vazba799 KčSkladem 4 ks
This book will change the way you think about marketing forever. Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to...
-
Knihapevná vazba964 KčSkladem 1 ks
How did the start-up dating app, CLikD, quickly rise to become an award-winning competitor to Tinder and Bumble...
-
Knihabrožovaná vazba1 388 KčSkladem 2 ks
Strategic Advertising Management provides the firm foundation you need to understand the effective strategic planning of advertising and other marketing communications...
-
Knihabrožovaná vazba1 642 KčSkladem 1 ks
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle