Knihy o byznysu a managementu
Populární filtry
Nové vydání reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Autorka se zabývá mezinárodním marketingem komplexně — od analýzy prostředí přes strategické...
-
224 Kč-12 %Ihned ke stažení
Kniha je komplexním přehledem technologií a aplikací, které se používají ve firmách. Autoři představují moderní informační a komunikační technologie, věnují se správě dat v podnicích a osobní informatice...
-
224 Kč-12 %Ihned ke stažení
Třetí, výrazně přepracované a aktualizované vydání uznávané publikace zohledňuje dynamický vývoj v oblasti podnikových informačních systémů a zejména nové požadavky kladené na informační systémy ze strany podniků...
-
321 Kč-12 %Ihned ke stažení
K čemu senioři nejčastěji používají počítač? Chtějí komunikovat s rodinou a přáteli, posílat jim fotografie, trochu brouzdat po internetu. A co senioři nechtějí? Zdržovat se programy, funkcemi a podrobnostmi, jež k ničemu...
-
139 KčIhned ke stažení
Big data a věda o datech jsou oblasti, které se v dnešní době plné dat rychle rozvíjejí v teorii i v aplikacích. Vliv Big dat, otevřených dat a příslušných datových infrastruktur je patrný v celé vědě, v obchodě, ve státních...
-
298 KčIhned ke stažení
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe.
-
224 KčIhned ke stažení
Unikátní publikace, která přináší zájemcům o dílenské řízení v dostatečné míře detailní metodický aparát, který nevychází z akademického prostředí, ale přímo z dílny současného globálního průmyslového...
-
280 KčIhned ke stažení
S pomocí této knihy si dokážete poradit se záplavou informací, které se na nás v současné digitální době bez ustání valí. Díky užitečným doporučením, zajímavým tipům a sdíleným zkušenostem získá každý, kdo se chce...
-
202 KčIhned ke stažení
Kniha je nepostradatelným průvodcem marketérů a všech, kteří chtějí využít nezměrný potenciál rychle se rozvíjející umělé inteligence. Autorka knihy vám pomocí názorných příkladů ukáže, jak zúročit přínosy umělé...
-
305 KčIhned ke stažení
V knize se seznámíte s moderními přístupy a metodami získávání a vyhodnocování informací o konkurenční firmě a konkurenčním prostředí, včetně tvorby přidané hodnoty nutné k získání zpravodajství (Intelligence).
-
486 KčIhned ke stažení
Publikace se zaměřuje na problematiku řízení lidí v silně nelineárním prostředí organizací, vyvolaném chaotickým působením geopolitických, demografických, sociálních, migračních, technických a dalších faktorů.
-
373 KčIhned ke stažení
Kniha poskytuje přehledný rámec problematiky business modelování, kdy aplikuje techniky a nástroje využitelné pro design, navrhování, hodnocení a modelaci nových inovovaných struktur business modelů s přímým transferem poznatků do praxe.
-
399 KčIhned ke stažení
Jedinečná publikace se komplexně věnuje přípravě a realizaci samoobslužných business intelligence aplikací (SSBI), které představují jeden z nejvýraznějších trendů v oblasti BI. Kniha je určena pracovníkům IT firem a IT útvarů...
-
298 Kč-12 %Ihned ke stažení
?Monografie poskytuje komplexní pohled z teoretického i praktického hlediska se zaměřením na aktuální výzvy zemědělských a lesnických podniků pro oblasti implementace společenské odpovědnosti firem, age managementu, strategických...
-
202 KčIhned ke stažení
Tematika environmentu prošla za posledních padesát let vývojem a dotýká se prakticky všech složek společnosti. Kniha přináší řadu informací a poznatků, které se zaměřují zejména na podnikatelskou sféru, jež je v rámci svých...
-
373 KčIhned ke stažení
Čtvrté vydání pedagogicky osvědčené učebnice makroekonomie reaguje na změny, ke kterým došlo v posledních letech jak v české a světové ekonomice, tak i v ekonomické teorii. Aktualizovaný text reflektuje přesun důrazu světové...
-
351 KčIhned ke stažení
- Alena Buchalcevová
- Jiří Voříšek
- Tomáš Bruckner
- kolektiv
Publikace uznávaných autorů shrnuje současné poznání v oblasti analýzy a návrhu podnikových informačních systémů. Je určena jak studentům vysokých škol, tak odborné veřejnosti z podniků a jiných organizací, ve kterých řeší...
-
338 KčIhned ke stažení
Sociálne siete zmenili pohľad na marketingovú komunikáciu na internete. Internetoví používatelia sa z pasívnych príjemcov marketingových správ stali aktívnymi účastníkmi konverzácie, nad ktorou má firma limitovanú kontrolu...
-
399 KčIhned ke stažení
Osobitné výzvy a príležitosti sa otvárajú pred manažérmi marketingu a predaja vo firmách, ktoré pôsobia na podnikateľských trhoch. Oproti súčasnému spotrebiteľskému marketingu je nutný výrazne iný ...
-
459 KčIhned ke stažení
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle