Populární filtry
Kniha je určena nejen studentům, kteří ve svém kurikulu mají kurzy zaměřené na analýzu mediálních obsahů a účinků médií, ale i zájemcům o fungování médií. Ocení ji také všichni ti, kdo pracují s výzkumnými zprávami nebo...
-
556 KčIhned ke staženíMáte čtečku, tablet nebo mobil? Stáhněte si do nich e-knihu! Budete ji mít hned a ještě ušetříte život stromů. Více informací o e-knihách najdete zde.
Kniha seznamuje zadavatele marketingového výzkumu, marketéry, studenty i výzkumné specialisty s tím, jak marketingový výzkum pomáhá účinněji poznávat zákazníka, jeho potřeby, přání a trendy v nákupním chování. Objasňuje předmět, techniky a objekt výzkumu
-
139 KčIhned ke staženíMáte čtečku, tablet nebo mobil? Stáhněte si do nich e-knihu! Budete ji mít hned a ještě ušetříte život stromů. Více informací o e-knihách najdete zde.
Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického...
-
284 KčProdej skončilAch, mrzí nás to, ale platnost licence na prodej tohoto titulu vypršela. Nemůžeme ji už bohužel prodávat :-(
Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody, přínosy a možnosti. Čtenář se dozví řadu praktických rad a tipů, jak...
-
314 KčProdej skončilAch, mrzí nás to, ale platnost licence na prodej tohoto titulu vypršela. Nemůžeme ji už bohužel prodávat :-(
Dokážeme se přizpůsobit měnící se povaze práce? Které dovednosti by měly rozvíjet naše děti? Může obava z kybernetické války rozpoutat další závody ve zbrojení?
-
238 KčProdej skončilAch, mrzí nás to, ale platnost licence na prodej tohoto titulu vypršela. Nemůžeme ji už bohužel prodávat :-(