Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Murtagh (česky) - Christopher Paolini, Nakladatelství Fragment, 2024
Populární filtry

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Účel knihy
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Další možnosti
Série
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Komunikace v konfliktu - Jan Kadlec, Mladá fronta, 2018
Komunikace v konfliktu

Konflikty mají spoustu podob. Od pravidelné hádky kvůli neumytému nádobí, přes seřvání nadřízeným, po domácí násilí a brutální vraždy v afektu. Násilí, verbální i fyzické, je formou komunikace a má svůj...


Jak lépe naložit s časem - Jan Urban, Grada, 2015
Jak lépe naložit s časem

Máte pocit, že den by měl mít alespoň 25 hodin? Rádi byste v daném čase dosáhli více? Pomůže vám tato praktická příručka plná užitečných metod, technik a tipů, jak lépe využívat svůj čas. Řada nástrojů efektivního nakládání s časem je univerzální a...


Na volné noze - Robert Vlach, Jan Melvil publishing, 2017
Na volné noze

Podnikáte na sebe? Anebo s tím chcete teprve začít? Nechejte si poradit od nejpovolanějšího. Robert Vlach, známý podnikatel a konzultant vám ve své 760stránkové knize o podnikání nezávislých profesionálů na volné noze (tzv. freelancerů) poskytne přesně...


Emoční inteligence - Daniel Goleman, Metafora, 2011
Emoční inteligence

Je "chytrost" něčím, co je člověku předem dáno, aniž by na tom mohl něco změnit? Donedávna se myslelo, že ano a že tím, co určuje inteligenci člověka, je právě míra úspěšnosti v IQ testech. Kupodivu tomu tak ale není...

Jak drahé je zdarma? - Dan Ariely, Práh, 2009
Jak drahé je zdarma?

Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není...


Asertivita pro manažery - Dagmar Lahnerová, Grada, 2009
Asertivita pro manažery

Praktická a čtivá knížka pomůže všem manažerům, vedoucím týmů a podnikatelům asertivně komunikovat s jednotlivci a týmy. Dozvíte se, jak jednat s různými osobnostními typy, jak asertivně vyjadřovat nesouhlas a řešit konflikty...


Byznys pro 21. století - Robert T. Kiyosaki, Pragma, 2011
Byznys pro 21. století

Kniha je určena všem těm milionům lidí, kteří se ocitli na nějaké životní křižovatce – dopadla na ně světová ekonomická krize a nevědí, co mají dělat, jak do budoucna řešit svou finanční situaci...


Umění konverzace - Frank Naumann, Portál, 2008
Umění konverzace

Kniha Umění konverzace nepřináší hlubokomyslné pravdy, ale zcela praktické podněty a nápady pro rozšíření a prohloubení komunikačních dovedností pro každodenní použití...


Nenechte se oškubat - David Craig, Knižní klub, 2014
Nenechte se oškubat

Odhaduje se, že každý den vidíme až 300 reklam a jsme vystaveni přibližně 2000 prodejních nabídek. Většinu z nich ignorujeme. Ale častěji, než se domníváme, a rozhodně častěji, než by se nám zamlouvalo...


Myslete jako Steve Jobs - Daniel Smith, Metafora, 2014
Myslete jako Steve Jobs

Mají vás za podivné existence a táhne se to s vámi už od školy? Vždycky jste byli průšviháři? Připadáte si jako outsideři a ostatní vám to dávají znát? Ani tak ale není nic ztraceno. Naopak. Z jednoho kluka, který šel z extrému do extrému...

Co má Margo ve skříni - Tereza Pařízková, Kristina Kemeníková (ilustrátor), Mladá fronta, 2022
Co má Margo ve skříni

Kniha seznámí malé čtenáře s etiketou oblékání a základními pravidly zdvořilého chování. Kdy nosíme černou? Kdy se nehodí odhalená ramena? Co se říká na smutečních hostinách? Ubrousek kolem krku nebo do klína? A jak to, že slovíčka pardon, prosím a...


Jak číst účetní výkazy - Karel Šteker, Milana Otrusinová, Grada, 2021
Jak číst účetní výkazy

Nové vydání praktické a přehledné publikace je aktualizováno s ohledem na legislativní změny platné k 1. 1. 2021. Byly doplněny části týkající se např. podmínek pro výplatu podílů na zisku, přenesené daňové povinnosti u DPH nebo...


Malá kniha etikety pro každý den - Ladislav Špaček, Mladá fronta, 2010
Malá kniha etikety pro každý den

Ladislav Špaček je největší kapacitou v oboru. Po úspěšném přijetí Velké knihy etikety dopracoval nyní autor materiál, který specificky pokrývá potřeby jednotlivých cílových skupin: rodina, studenti, podnikatelé, úředníci, pracovníci v pohostinství...


Sedm prvků, které změnily svět - John Browne, No Limits, 2015
Sedm prvků, které změnily svět

Revoluční kniha britského autora Johna Browneho, která se stala bestsellerem ve Velké Británii a USA, netradičním způsobem představuje základy současného hospodářského vývoje prostřednictvím sedmi chemických prvků, které změnily svět...


Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007
Psychologie reklamy

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...


Komunikace a prezentace - Jiří Plamínek, Grada, 2012
Komunikace a prezentace

Komunikace dnes, kdy většinu věcí děláme ve spolupráci s ostatními, stále více rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. Kolik dobrých nápadů se již ztratilo bez užitku, protože je autor neuměl vysvětlit ostatním, tedy vlastně prodat? Kolik vztahů se již rozpadlo.


Time management - David Gruber, Management Press, 2002
Time management

Rady a tipy jak efektivně hospodařit s časem.


Od nápadu k úspěchu - Tamsen Webster, Grada, 2022
Od nápadu k úspěchu

Jestliže máte nápad tak dobrý, že by dokázal změnit něčí život, trh, nebo dokonce celý svět, ale ostatní si ho pořád ještě nějak nevšimli, pak je tato kniha přesně pro vás! Je to kniha pro lidi, kteří chtějí, stejně jako vy, aby jejich myšlenka...


Lídr s vizí - Michael Hyatt, Audiolibrix, 2022
Lídr s vizí

Začali jste podnikat nebo jste byli povýšeni do pozice s velkou odpovědností a teď jste pod tlakem? Jste lídr nebo se jím chcete stát? Hledáte pro svůj tým a podnikání vizi, cítíte se ale nepřipravení? Pokud se poznáváte, je tato kniha pro vás...


Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2006
Mezinárodní marketing

Podnikatelé, manažeři a vysokoškolští studenti se v knize dozví aktuální a ucelené poznatky o problematice mezinárodního marketingu...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Jestli je na světě něco, za co by stálo umřít, je určitě lepší zůstat kvůli tomu naživu.“

Hlava XXII - Joseph Heller, 2016
Hlava XXII
Joseph Heller