Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024
Populární filtry

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Kolekce
Série
Edice
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Jak úspěšně řídit obec a region - Pavlík Marek a kolektív, Grada, 2014
Jak úspěšně řídit obec a region

Na trhu ojedinělá publikace prakticky ukazuje, jak efektivně přistupovat k řízení obcí a regionů s cílem zajistit kvalitnější a efektivnější veřejnou správu, vyšší zaměstnanost a konkurenceschopnost. Autoři vycházejí kromě rozsáhlé praxe v Česku...

  • Knihabrožovaná vazba
    208 Kč
    Do 3 – 6 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    212 Kč
    Ihned ke stažení

Psychoanalytické koučování - Martin Cipro, Grada, 2015
Psychoanalytické koučování

Psychoanalytické koučování se zaměřuje na hlubší sebepoznání osobnosti manažera, vliv nevědomé motivace na práci, pracovní i mimopracovní vztahy a celkovou životní spokojenost. Tento přístup hledá příčiny současného stavu i v minulosti a propojuje...

  • Knihabrožovaná vazba
    279 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    297 Kč
    Ihned ke stažení

Agilní přístupy vývoje produktu a řízení projektu - Jan Doležal, Grada, 2022
Agilní přístupy vývoje produktu a řízení projektu

Kniha komplexně mapuje tzv. agilní přístupy vývoje produktu, řízení projektu apod. od kořenů, tedy jak a kde tyto přístupy a principy vlastně vznikly až po nejnovější techniky, metody a postupy. Vše je vysvětleno ve vazbách, kontextu, demonstrováno...

  • Knihabrožovaná vazba
    375 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    382 Kč
    Ihned ke stažení

Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování

Na trhu ojedinělá publikace, která se zaměřuje na moderní přístupy a nástroje společenské odpovědnosti firem jako jsou created share value, work-life balance, corporate community involvement či společensky odpovědné investování...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    212 Kč
    Ihned ke stažení
  • Vyprodané

Příručka prodejce technických výrobků a zařízení - Dirk Preussners, Grada, 2008
Příručka prodejce technických výrobků a zařízení

Abyste byli úspěšní v prodeji technických zařízení, výrobků, strojů, systémů apod., nestačí vám pouze vaše odborné vzdělání a zkušenosti...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Firemní nákup a e-aukce

Nakupovat správně a od správných dodavatelů je jedním z nejdůležitějších požadavků kladených na firemní nákupní týmy. Elektronizace výběru dodavatele a vyjednávání podmínek nákupu pomocí tzv. e-aukce je fenoménem posledních...

  • 212 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Efektivní vzdělávání zaměstnanců - Josef Vodák, Alžbeta Kucharčíková, Grada, 2007
Efektivní vzdělávání zaměstnanců

Bez efektivního vzdělávání zaměstnanců se dnes již neobejde žádná firma, která chce zvyšovat svou výkonnost a být úspěšná. Kniha vám pomůže efektivně rozhodovat o investicích do lidského kapitálu a navrhovat rozvojové vzdělávací projekty...


Guerillový marketing - Thomas Patalas, Grada, 2009
Guerillový marketing

Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, které vzbudí pozornost!...


99 tipů pro úspěšnější reklamu - Monika Monzel, Grada, 2009
99 tipů pro úspěšnější reklamu

Praktická a čtivá knížka plná konkrétních rad a tipů vám pomůže odhalit možnosti reklamy, ukáže vám šance a rizika jednotlivých reklamních nástrojů a poradí, jak lépe využívat a pro vaši firmu optimalizovat různé formy reklamy...


Jak psát reklamní text - Zdeněk Křížek, Ivan Crha, Grada, 2008
Jak psát reklamní text

Třetí vydání čtivé a přitom velice fundované knížky se opět věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, televizní a rozhlasovou reklamu, venkovní reklamu i pro reklamu na internetu...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Marketing kulturního dědictví a umění

Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci...

  • 319 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak zvládnout 10 nejobtížnějších situací manažera - Jan Urban, Grada, 2008
Jak zvládnout 10 nejobtížnějších situací manažera

Manažeři všech úrovní se v čtivé a přehledné knížce dozví, jak se úspěšně vypořádat s deseti situacemi, které lze považovat za jedny z nejobtížnějších v práci a kariéře každého manažera...

Další formáty

Komunikace a prezentace - Jiří Plamínek, Grada, 2012
Komunikace a prezentace

Komunikace dnes, kdy většinu věcí děláme ve spolupráci s ostatními, stále více rozhoduje o úspěchu a neúspěchu. Kolik dobrých nápadů se již ztratilo bez užitku, protože je autor neuměl vysvětlit ostatním, tedy vlastně prodat? Kolik vztahů se již rozpadlo.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    100 Kč
    Skladem
  • Vyprodané
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    212 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

B2B Internetová tržiště - Arthur B. Sculley, W. William, A. Woods, Grada, 2001
B2B Internetová tržiště

Základní praktická příručka pro studenty a manažery, kteří vědí, že pro své přežití musí firma zapojit Internet do veškerého svého počínání!...


Marketingová strategie destinace cestovního ruchu - Monika Palatková, Grada, 2006
Marketingová strategie destinace cestovního ruchu

Manažeři, podnikatelé a studenti zvládnou díky této publikaci teorii destinačního marketingu a získají znalosti o jeho praktickém využití...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    126 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Vedení lidí, týmů a firem - Praktický atlas managmentu - Jiří Plamínek, Grada, 2005
Vedení lidí, týmů a firem - Praktický atlas managmentu

Rozeznat důležité od podružného, získat odstup od každodenních starostí a chápat skryté souvislosti, neutopit se v oceánu problémů a manažerských metod určených k jejich řešení, to vše jsou schopnosti, které se dnes v manažerské praxi vyvažují zlatem.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! - Ivan Nový, Jörg Petzold, Grada, 2006
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!

Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    104 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • 186 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Rukověť dobrého interního lektora - Petr Kazík, Grada, 2017
Rukověť dobrého interního lektora

- Jak snadno zvýšíte atraktivitu vzdělávání a přitáhnete zájem posluchačů? - Jaké techniky vám pomohou nejúčinněji předávat znalosti a zároveň vám zjednoduší práci? - Jak dospějete k žádoucí změně chování a postojů svých kolegů? - Proč je výklad...

  • 94 Kč
    Skladem 2 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    195 Kč
    Ihned ke stažení

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2006
Public relations jako ovlivňování mínění

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění...


Jak prodávat, aby od vás kupovali

Jak se pozitivně odlišit od stovek ostatních obchodníků? Jak změnit odmítnutí v souhlas? Jak zaujmout klienta a udržet si jeho pozornost? Získejte jednoduchý, v praxi mnohokrát osvědčený návod, jak komunikovat a pracovat s klientem...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    212 Kč
    Ihned ke stažení
  • Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Líbaná ústa ničeho nepozbývají, ale obnovují se jako luna.“

Dekameron - Giovanni Boccaccio, 2014
Dekameron
Giovanni Boccaccio