Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
AHA! Rodičovství - Praktický průvodce - Laura Markham, Mladá fronta, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
7 principů masového marketingu - Mark Earls, CPRESS, 2008
7 principů masového marketingu

Umíte si vysvětlit explozi společenských fenoménů, jako je zasílání textových zpráv, ačkoliv propagace byla pouze malá nebo nulová? A co vznik on-line komunit? Nebo rozšíření graffiti do městských aglomerací?...


Personalistika pro malé a střední firmy - Jiří Bláha, Aleš Mateiciuc, Zdeňka Kaňáková, Computer Press, 2005
Personalistika pro malé a střední firmy

Kniha je určena pro ty, kteří zabezpečují v menší firmě personální záležitosti. Poskytne vám informace, rady a postupy, jak zabezpečit všechny nezbytné činnosti: plánování lidských zdrojů, nábor pracovníků, trénink a rozvoj zaměstnanců...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    279 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Jak řídit a vést lidi - František Bělohlávek, Computer Press, 2005
Jak řídit a vést lidi

Kniha je určena především pro široký kádr středního i vyššího managementu – pro ty, kteří jsou denně v boji, pro které je čas drahý a kteří potřebují co nejrychleji vylepšit sebe sama...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    65 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Psychologie práce - John Arnold a kol., Computer Press, 2007
Psychologie práce

Publikace je určena: * personalistům a manažerům, kteří chtějí poznat a pochopit, z čeho vyplývá chování zaměstnanců na pracovišti a jak je mohou ovlivňovat;...

24 pastí při obchodování a jak se jim vyhnout - Dick Canada, Computer Press, 2004
24 pastí při obchodování a jak se jim vyhnout

Jste-li prodejcem, poradcem, manažerem, školitelem nebo studentem obchodního zaměření, bude pro vás tato kniha velkým přínosem. Po jejím prostudování snáze rozpoznáte, co děláte špatně, a zvolíte účinnější postup odpovídající daným okolnostem...


Teambuilding workshop - Vivette Payne, Computer Press, 2007
Teambuilding workshop

Teambuilding získal popularitu v šedesátých letech dvacátého století a nadále ho využívají nejrozmanitější týmy. Ale časová náročnost, zájem na dosažení hmatatelných výsledků a další faktory často způsobují, že se týmy a jejich vedoucí zúčastnit...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

CRM - Řízení vztahů se zákazníky - Vít Chlebovský, Computer Press, 2006
CRM - Řízení vztahů se zákazníky

Publikace je určena: pro marketingové pracovníky, kteří mají za úkol vymyslet, naplánovat a realizovat koncepci CRM, pro výkonné, obchodní i další manažery, kterým poskytne řadu tipů, rad a zamyšlení...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak si udržet nejlepší zaměstnance - Leigh Branham, Computer Press, 2004
Jak si udržet nejlepší zaměstnance

Kniha Leigha Branhama "Jak si udržet nejlepší zaměstnance" je praktickým zdrojem informací pro každého vedoucího a odborníka v oblasti lidských zdrojů...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Nejlepší způsob, jak se zbavit nočních můr, je převyprávět je do záchodové mísy a pak spláchnout.“