Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Víte, co mají známé osobnosti v knihovně?

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Účel knihy
Původ
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Další možnosti
Série
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Prezentace - John Townsend, Portál, 2007
Prezentace

Kapesní příručka podnětů, postupů a technik užitečných pro úspěšnou prezentaci na pracovních setkáních a konferencích všech typů.Kniha je užitečným zdrojem podnětů a technik pro začátečníky, stejně však může být podnětná pro ty, kteří jsou na poli prezent


Marketingový management destinací - Monika Palatková, Grada, 2011
Marketingový management destinací

Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích...


Likvidace obchodních společností - Petr Adamík a kolektiv, ANAG, 2010
Likvidace obchodních společností

4. aktualizované a rozšířené vydání Publikace Likvidace obchodních společností je společným dílem likvidátora, právníka, auditora a daňového poradce. Autoři zpracovali problematiku likvidací na základě vlastních zkušeností z...


Reklama a podpora prodeje - Gerard J. Tellis, Grada, 2000
Reklama a podpora prodeje

Prestižní publikace renomovaného autora, ojedinělá na českém knižním trhu, obsahuje podrobné zpracování dvou základních částí marketingové komunikace - reklamy a podpory prodeje.

Public relations - Ladislav Kopecký, Grada, 2013
Public relations

Aniž si to uvědomujeme, s public relations, s jejich účinky a vlivy se potkáváme téměř na každém kroku. Ovlivňují naše názory a postoje, náš životní styl, prostupují naší každodenností a velmi často formují prostředí, které nás obklopuje. Nabízíme vám....


Písemnosti v našem životě - Jiří Kraus, Jana Hoffmanová, Fortuna, 2005
Písemnosti v našem životě

Publikace zahrnuje ukázky správně a kultivovaně napsaných dopisů k nejrůznějším životním situacím.


Plánování a tvorba hodnoty firmy - Pavel Marinič, Grada, 2008
Plánování a tvorba hodnoty firmy

Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy...


Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007
Psychologie reklamy

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...


Personalistika - Margaret Foot, Caroline Hook, Computer Press, 2002
Personalistika

Publikace mu totiž uceleným způsobem poskytne všechny informace a rady, které ke své činnosti potřebuje: jak lidské zdroje a práci s nimi plánovat, jak provést pohovory a jak je vyhodnotit i vybrat toho pro firmu nejlepšího.


Etiketa pro moderní dívky - Sarah Ivens, Pragma, 2008
Etiketa pro moderní dívky

Tato kniha obsahuje mnoho užitečných rad a tipů. Moderní dívka potřebuje nová pravidla etikety, která jí umožní se s elegancí a důstojností pohybovat v pracovním i neformálním prostředí...

Řízení vztahů se zákazníky - Kai Storbacka, Jarmo R. Lehtinen, Grada, 2002
Řízení vztahů se zákazníky

Kniha pro obchodní a marketingové manažery a pro VŠ studenty je dílem autorů, kteří mají bohaté zkušenosti s aplikací koncepcí a nástrojů řízení vztahů se zákazníky (CRM).


Tereza - Etiketa pro dívky - Ladislav Špaček, Mladá fronta, 2014
Tereza - Etiketa pro dívky

Tereza je obyčejná šestnáctiletá holka, která se seznámí na facebooku s klukem o něco starším, a společně prožívají všechny situace, do kterých se dostávají mladí lidé jejich věku. Společně řeší svůj vztah, rozchody a návraty, ale i chování k rodičům...


Minimum bontonu - Slávka Poberová, Jesika Schaftová, Olympia, 2010
Minimum bontonu

V knížce najdeme základní pravidla společenského chování pro malé i velké čtenáře. Komu kdy dát přednost, koho pozdravit první, jak se představovat, jak správně koho oslovovat, kdy komu nabídnout tykání, jak psát správně dopis...


Logistika pro ekonomy - vstupní logistika - Petr Jirsák, Michal Mervart, Marek Vinš, Wolters Kluwer ČR, 2013
Logistika pro ekonomy - vstupní logistika

Autoři se v knize zaměřují na proces zajištění optimálního množství materiálu v logistickém řetězci a uvádějí do vztahu strategickou, procesní, technologickou a metodickou stránku spojenou se zajišťováním materiálu...


Vydělávejte na Facebooku - Clara Shih, Computer Press, 2010
Vydělávejte na Facebooku

Pokud chce firma využívat nejaktuálnější marketingové taktiky, neobejde se bez poznání online sociálních sítí. Díky knize Vydělávejte na Facebooku může i nováček a technický laik ovládnout triky, pomocí nichž všechny přednosti sociálních sítí...


Podnikové procesy - Václav Řepa, Grada, 2007
Podnikové procesy

Nové, aktualizované a rozšířené vydání moderní publikace pro firemní manažery, studenty, IT manažery a vývojáře IS se komplexně zabývá podnikovými procesy a jejich funkcí v řízení podniku, zejména ve vztahu k informačnímu systému firmy...


Organizační chování - Ladislav Halberštát, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2005
Organizační chování

Specifika krizového managementu - Roman Rais, Key publishing, 2007
Specifika krizového managementu

Publikace má několik rovin a byla napsána, aby splnila několik cílů. Hlavně je to ovšem pokus autora sumarizovat své vlastní, často velice dramaticky nabyté, zkušenosti z daného oboru, zpracovat a skloubit se zkušenostmi druhých...


Jak rozvíjet vztahy s lidmi, působit na ně a získat jejich důvěru - Dale Carnegie, Práh, 2010
Jak rozvíjet vztahy s lidmi, působit na ně a získat jejich důvěru

Nové modernizované vydání Kniha pro všechny, kdo žijí mezi lidmi 1. díl veleúspěšné série, která od základů změní váš život Nesmrtelná pravidla průkopníka na poli mezilidských vztahů pro 21. století. Někteří lidé působí doslova magnetizujícím dojmem.


Marketing v cestovním ruchu - Dagmar Jakubíková, Grada, 2012
Marketing v cestovním ruchu

Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Otče náš, jenž jsi na nebesích, co tam pořád v tom nebi děláš, slez už konečně a buď tady se mnou dole.“

Neděle odpoledne - Viktorie Hanišová, 2022
Neděle odpoledne
Viktorie Hanišová