Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Láska za mizerných dní - Ewald Arenz, Host, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Základy finančního účetnictví - Jaroslav Sedláček a kol., Ekopress, 2005
Základy finančního účetnictví

Cílem této publikace je uvést budoucí ekonomy do světa účetnictví a seznámit je s podstatou a funkcí finančního (podvojného) účetnictví s jeho právní úpravou a se základními účetními principy. Výklad je podán pokud možno nadčasově, bez přílišných detailů.

  • Knihapevná vazba
    412 Kč
    Do 25 dnů

Vnitropodnikové směrnice v účetnictví

Jaké vnitropodnikové směrnice, jak a proč je povinné vytvořit a jaké směrnice mohou, ale nemusí být vyhlášeny? Naleznete v publikaci - včetně CD s praktickými vzory směrnic.

  • 339 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Nemovité věci v podnikání - Jiří Vychopeň, Wolters Kluwer ČR, 2020
 
Nemovité věci v podnikání - Jiří Vychopeň, Wolters Kluwer ČR, 2018
Nemovité věci v podnikání

Čtvrté, aktualizované a doplněné vydání této publikace je určeno zejména fyzickým a právnickým osobám, které při svém podnikání využívají nebo zamýšlejí využívat vlastní, případně i cizí nemovité věci, anebo...

  • Knihabrožovaná vazba
    371 Kč
    Do 4 dnů

Finanční účetnictví v České republice po 1. 1. 2016 - Monika Randáková, Oeconomica, 2018
Finanční účetnictví v České republice po 1. 1. 2016

Skripta Finanční účetnictví v České republice po 1. 1. 2016 (podnikatelské subjekty) svou obsahovou náplní představují ucelenou soustavu učiva, jejichž cílem je pochopit účetní informační systém obchodních korporací v České...

  • Knihabrožovaná vazba
    343 Kč
    Více než 30 dní
Ukončení podnikání - Jan Ondřej a kolektiv, Wolters Kluwer ČR, 2017
Ukončení podnikání

Monografie věnovaná ukončení podnikání čtenáře podrobně provede jak obecnými informacemi o skončení podnikání (např. statistickými údaji o tom, jaká je šance nového...

  • Knihabrožovaná vazba
    464 Kč
    Do 4 dnů

Zveřejňování obchodních korporací - Jiří Strouhal, Wolters Kluwer ČR, 2016
Zveřejňování obchodních korporací

Kniha je věnována problematice zveřejňování účetních informací. Je zde komplexně popsána metodika sestavení účetní závěrky za období 2016 z pohledu mikro, malých, středních a velkých účetních jednotek...

  • Knihabrožovaná vazba
    296 Kč
    Do 4 dnů

Podnikové praktikum  Materiály ke cvičení - Alena Králová, Oeconomica, 2019
Podnikové praktikum Materiály ke cvičení

Pomůcka je určena pro studenty, kteří chtějí získat přehled o hlavních aspektech administrativy a informační podpoře ekonomických procesů. Umožňuje seznámení se s chodem podniku prostřednictvím vybraných příkladů a dokumentů...

  • Knihabrožovaná vazba
    300 Kč
    Více než 30 dní

Účetní uzávěrka a závěrka v přehledech

Již šesté, aktualizované vydání na 173 názorných přehledech "zobrazuje" ojedinělým a nezvyklým způsobem činnosti spojené s účetní uzávěrkou a závěrkou i některé specifické oblasti účetnictví...

  • 220 Kč
    Ihned ke stažení

Účetnictví obchodních společností v různých právních formách - Libuše Müllerová, Oeconomica, 2019
Účetnictví obchodních společností v různých právních formách

Účetnictví obchodních společností v různých právních formách spojuje pravidla obchodního práva a účetnictví. Zákon o obchodních korporacích rozděluje obchodní společnosti na osobní (veřejná obchodní společnost) a kapitálové...

  • Knihabrožovaná vazba
    386 Kč
    Více než 30 dní

Postavení jednatele - Markéta Pravdová, Grada, 2019
Postavení jednatele

Publikace vám srozumitelně objasní problematiku postavení jednatele a jeho odpovědnosti z hlediska právní úpravy občanského zákoníku a zákona o obchodních korporacích. Z velké části se zaměřuje na povinnosti členů volených...

  • Knihabrožovaná vazba
    99 Kč
    Skladem 1 ks
Úvod do teorie masové komunikace - Denis McQuail, Portál, 2007
Úvod do teorie masové komunikace

Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak psát reklamní text - Zdeněk Křížek, Ivan Crha, Grada, 2008
Jak psát reklamní text

Třetí vydání čtivé a přitom velice fundované knížky se opět věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, televizní a rozhlasovou reklamu, venkovní reklamu i pro reklamu na internetu...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Chování zákazníka - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2011
Chování zákazníka

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, ...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Příklady z účetnictví státní správy a samosprávy - Michal Svoboda, Oeconomica, 2019
Příklady z účetnictví státní správy a samosprávy

Skripta jsou určena primárně studentům bakalářského studijního oboru Účetnictví a oboru Arts Management, kteří již mají znalosti na úrovni základů účetnictví (světový koncept). Mohou však také dobře posloužit studentům...

  • Knihašitá vazba
    Vyprodané

Úvod do vizuální kultury - Nicolas Mirzoeff, Academia
Úvod do vizuální kultury

Kniha pomáhá čtenáři porozumět proměnám funkce obrazu v moderní společnosti, především pak ukazuje její transformaci po nástupu nových zobrazovacích médií, jako je fotografie, film a televize či nejnověji počítačová prostředí a internet...


Psychologie reklamy - Růžena Komárková, Jitka Vysekalová, Grada, 2001
Psychologie reklamy

Kniha autorek významných ve svém oboru vysvětluje různé přístupy k měření účinku reklamy a celkového působení reklamních kampaní...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Líbaná ústa ničeho nepozbývají, ale obnovují se jako luna.“

Dekameron - Giovanni Boccaccio, 2014
Dekameron
Giovanni Boccaccio