Knihy o byznysu a managementu
Známe to všechny! Každý den přicházejí situace, na které bychom měly pohotově zareagovat, ale vhodná odpověď nás napadne až o tři hodiny později. A tak jen mlčíme a jsme naštvané, nebo naopak odpovídáme moc zbrkle. S touto...
-
Knihabrožovaná vazba241 KčSkladem 1 ks
Příručka etické komunikace se zvířaty Podle Gabby Harrisové nám zvířata mohou být průvodci na cestě poznávání sebe sama i světa kolem nás. Ptáte se, jak to souvisí s tréninkem zvířat? To, jací jsme uvnitř a jak se chováme...
-
Knihapevná vazba358 KčDo 15 dnů
O vlivu politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference, toho stále víme velmi málo. Autorka se pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší...
-
Knihabrožovaná vazba307 KčDo 25 dnů
- Martina Doležalová
- kolektiv
Publikace komentuje nový zákon o mediaci č. 202/2012 Sb., účinný od 1. 9. 2012, včetně prováděcí vyhlášky o zkouškách a odměně mediátora. Zaměřuje se na objasnění klíčových pojmů nového zákona ve všech jeho souvislostech
-
Knihapevná vazba790 KčDo 15 dnů
Kniha věnovaná oblasti psychologie komunikace podává přehled vybraných pojmů, konceptů a základního dělení oboru. Blíže se pak zabývá jednak neverbální komunikací a jejím významem pro interpersonální vztahy, jednak komunikací verbální, a to zejména...
-
Knihabrožovaná vazba307 KčSkladem 1 ks
-
314 KčIhned ke stažení
Kniha se zabývá problematikou jednání zdravotnických pracovníků vůči pacientům a jejich rodinným příslušníkům. Na příkladech se autorka snaží přiblížit situace, které běžně ve zdravotnictví nastávají a komplikují pacientům život či dokonce mohou...
-
Knihabrožovaná vazba169 KčPřipravujeme,
vychází za pět dní
Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam. Jsou prostředkem moci, rozhodujícím zdrojem výkladů sociální reality a představ o ní, klíčem ke slávě a postavení...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Třetí vydání čtivé a přitom velice fundované knížky se opět věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, televizní a rozhlasovou reklamu, venkovní reklamu i pro reklamu na internetu...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
- Jitka Vysekalová
- kolektiv
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, ...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
My ženy čas od času rády sníme o tom, jak by byl svět báječným a dokonalým místem k životu, kdyby jej místo mužů řídilo něžné pohlaví. A vtom si na ni vzpomeneme. Na kolegyni v práci, která představuje všechno, jen ne ženskou soudržnost, vřelost a...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Kniha pomáhá čtenáři porozumět proměnám funkce obrazu v moderní společnosti, především pak ukazuje její transformaci po nástupu nových zobrazovacích médií, jako je fotografie, film a televize či nejnověji počítačová prostředí a internet...
-
Vyprodané
Kniha autorek významných ve svém oboru vysvětluje různé přístupy k měření účinku reklamy a celkového působení reklamních kampaní...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Neverbální komunikace představuje obrovský zdroj informací pro poznávání sebe i druhých lidí. Důležité je i to, jak k informacím přistupujeme, jak jim rozumíme a jak s nimi nakládáme.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Kniha Rétorika pro pedagogy přináší fundovaný odborný výklad problematiky veřejných mluvených verbálních projevů, který je doveden do praktické aplikace v řadě cvičení k vytvoření dovednosti kvalitně promlouvat na veřejnosti. Zaměřuje se především na...
-
Vyprodané
Audiokniha učí mladé dívky ve věku mezi čtrnácti a osmnácti lety řešit jejich životní problémy a vyrovnávat se s nimi. Poutavý příběh o první lásce je v podtextu stále provázen pravidly etikety přizpůsobenými životu a mentalitě
-
AudioknihaMP3 ke stažení210 KčIhned ke stažení
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle