Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
15% sleva na audioknihy ke stažení - Martinus.cz, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Účel knihy
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Edice
Vazba
Formát
Další možnosti
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Metody oceňování podniku - Miloš Mařík, Ekopress, 2018
Metody oceňování podniku

Čtvrté aktualizované a doplněné vydání publikace. Základní zaměření publikace stejně jako v předchozím vydání je soustředit se na základy oceňování podniku... Jelikož úroveň oceňování podniku se zvýšila a odborná literatura

  • Knihapevná vazba
    658 Kč
    Skladem 1 ks

Účetnictví pro úplné začátečníky 2024 - Pavel Novotný, Grada, 2024
Účetnictví pro úplné začátečníky 2024

Tato publikace je komplexním průvodcem účetnictvím. Její text plně odpovídá platným účetním předpisům, používaným účetním postupům a metodám. Po seznámení s úplnými základy účetnictví a jeho odbornými názvy získáte potřebnou orientaci v problematice...

  • Knihabrožovaná vazba
    242 Kč
    Skladem 1 ks
  • 246 Kč
    Ihned ke stažení

Globální samoobsluha - Jeff Bezos a věk Amazonu

Vyprávění oceňovaného amerického novináře nabízí unikátní vhled do jedné z nejvýznamnějších firem naší doby - Amazon.com, jež navždy změnila způsob, jak nakupujeme i čteme, i osobní portrét podnikatele, který ji založil.

  • AudioknihaMP3 ke stažení
    254 Kč
    Ihned ke stažení

Byznys trip, BIZBOOKS, 2016
Byznys trip

Sedněte si, dejte si víno (máte-li na to věk) a nechte se provést „kuchyní“ globálních firem, jak (ne)fungují. Věříme, že po každé kapitolce se přistihnete, jak si říkáte věty typu „To znám“, „Stejně jako u nás“, „To kdybych věděl dřív“, a možná také...

  • Knihapevná vazba
    242 Kč
    Do 4 dnů
Jak psát reklamní text

Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    246 Kč
    Ihned ke stažení

Restart

Provokativní, minimalistická a mimořádně poučná příručka zakladatelů známé americké firmy 37signals, proslavené úspěšnou webovou aplikací Basecamp a dalšími projekty, vás přinutí přehodnotit všechno, co jste se dosud...

  • E-knihaEPUBMOBI
    229 Kč
    Ihned ke stažení

S potížemi je jedna potíž

Audiokniha S potížemi je jedna potíž, autorem je Ben Horowitz. Potíž není dávat si velké cíle. Potíž je propouštět lidi, když se nedaří. Potíž není mít velké sny, ale probudit se uprostřed noci se studeným potem na zádech, když s

  • AudioknihaMP3 ke stažení
    339 Kč
    Ihned ke stažení

Reklama

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident...

  • 229 Kč
    Ihned ke stažení

O komentáři, o komentátorech - Barbora Osvaldová, Karolinum, 2013
O komentáři, o komentátorech

Tato kolektivní monografie vznikla jako další v řadě podobných textů, vydávaných nakladatelstvím Karolinum (Osvaldová, B.- Kopáč, R. O fejetonu, s fejetonem. Praha: Karolinum 2007; Osvaldová B. - Kopáč, R. Pokusy a dobrodružství. Praha : Karolinum...

  • Knihabrožovaná vazba
    119 Kč
    Více než 30 dní

Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti

Audiokniha Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti. Napsal Dominik Stroukal a Jan Skalický. Od začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se ta

  • AudioknihaMP3 ke stažení
    297 Kč
    Ihned ke stažení
Etika v podnikání a hodnoty trhu

Publikace přináší nový pohled na možnosti a limity trhu včetně uplatnění etických hodnot, norem a standardů. Představuje aktuální metody a nástroje etického řízení v podnikání. Zároveň srozumitelným způsobem přibližuje...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    246 Kč
    Ihned ke stažení

Nemovité věci v podnikání - Jiří Vychopeň, Wolters Kluwer ČR, 2023
Nemovité věci v podnikání

Nové vydání této publikace je opět určeno zejména fyzickým a právnickým osobám, které při svém podnikání využívají nebo zamýšlejí využívat vlastní (případně i cizí) nemovité věci, anebo...

  • Knihabrožovaná vazba
    465 Kč
    Do 4 dnů

Účetnictví v souvislostech. Stručně a přehledně - Theodor Beran, Aleš Čeněk, 2024
Účetnictví v souvislostech. Stručně a přehledně

V současné době se oblast účetnictví stává stále důležitější pro podnikání v jakémkoli oboru. Nejen správné vedení účetnictví, ale především porozumění trvale platným účetním principům je klíčovým nástrojem pro správné rozhodování, plánování a řízení...

  • 428 Kč
    Skladem 4 ks

Krizová komunikace s médii

Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    246 Kč
    Ihned ke stažení

Obchodem k bohatství - Roberts Russell, Liberální institut, 2003
Obchodem k bohatství

Otázky mezinárodního obchodu jsou častým předmětem mediálních diskusí. Diskutující se však mnohdy opírají o argumenty, které nejenže neobstojí z hlediska ekonomické teorie, ale neobstojí, jak Russell Roberts ve své knize ukazuje...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Sama sobě šéfem - Alexandra John, Lacerta Trade, 2018
Sama sobě šéfem

Kniha Sama sobě šéfem je hodnotný průvodce pro začínající podnikatelky. Poskytuje potřebné informace k takovým kritickým otázkám, jako je důležitost se přesvědčit, že vaše podnikání je v souladu s vaším životním posláním...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Hrobaři, ratlíci a čáryfukové - Petr Žantovský, Votobia, 2002
Hrobaři, ratlíci a čáryfukové

Autor se dívá zblízka a kriticky na současný stav české žurnalistiky a hodnotí, nakolik a jak se česká žurnalistika zhostila nabyté svobody...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Nová pravidla marketingu a PR - David Meerman Scott, Zoner Press, 2008
Nová pravidla marketingu a PR

Nové technologie, které mění internet ve skutečně online multimediální médium určené nejširšímu okruhu uživatelů, výrazně rozšiřují možnosti marketingu a public relations (PR, "vztahy s veřejností")...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Nová společnost s ručením omezeným - Lucie Josková, Grada, 2018
Nová společnost s ručením omezeným

Publikace komplexně představuje společnost s ručením omezeným, a to z pohledu právního, daňového i účetního. Důraz je kladen na srozumitelnost a přehlednost textu tak, aby byla přístupná široké podnikatelské veřejnosti...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Metody komplexního hodnocení podniku - Marek Vochozka, Grada, 2011
Metody komplexního hodnocení podniku

Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Několik z nich se zavrtělo na židlích. Možná to byl signál, že ho konečně začínají chápat. Na druhou stranu to ale úplně klidně mohly být hemoroidy. U státních zaměstnanců člověk nikdy pořádně neví, na čem je.“

Složka 64 - Jussi Adler-Olsen, 2013
Složka 64
Jussi Adler-Olsen