Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Hora v moři - Ray Nayler, Host, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Účel knihy
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Doba čtení
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Další možnosti
Série
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Formát
Obal
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Průmysl lži - Alexandra Alvarová, Triton, 2022
Průmysl lži

Pokud také patříte k lidem, kteří přísahají na své kritické myšlení, vzdělání a zdravý selský rozum, je tahle kniha přesně pro vás. Přesvědčí vás, že nic takového vlastně neexistuje. Napsala ji žena, která se politickou propagandou a marketingem zabývá...

  • Knihabrožovaná vazba
    294 Kč
    Skladem 4 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    159 Kč
    Ihned ke stažení

Nový socialistický člověk - Československo 1948–1956 - Denisa Nečasová, Nečasová Denisa, Host, 2017
Nový socialistický člověk - Československo 1948–1956

Příspěvek do debaty o charakteru raného komunistického režimu Můžeme o komunistickém režimu uvažovat pouze v dimenzích...

  • 284 Kč
    Více než 30 dní

Je to složitější - Danah Boyd, Akropolis, 2017
Je to složitější

Co nového přináší teenagerům komunikace prostřednictvím Facebooku, Twitteru nebo Instagramu? Jak sociální média ovlivňují kvalitu jejich života? Znamená obrovská obliba sociálních sítí konec soukromí, jak jsme ho znali? A nakolik s

  • Knihabrožovaná vazba
    339 Kč
    Do 3 – 5 dnů

Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech - Martin Kalista, Key publishing, 2011
Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech

Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České republice však byl v televizním vysílání...

  • Knihabrožovaná vazba
    160 Kč
    Více než 30 dní

Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young, Svojtka&Co., 2018
Ogilvy o reklamě v digitálním věku

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům...

  • Knihapevná vazba
    349 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenávýborný stav
    192 Kč
    Skladem

Čtenáři, vrať se - Maryanne Wolf, Host, 2020
Čtenáři, vrať se
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Spolu s rozšiřováním digitálních technologií se v posledních třiceti letech proměnil způsob, jakým konzumujeme média, včetně toho nejstaršího: textu. Dnes se čtení přelévá z platformy na platformu, mezi internetovým prohlížečem a eknihou, odehrává...

  • Knihabrožovaná vazba
    303 Kč
    Skladem > 5 ks

Fake over - Nereida Carrill, Alberto Montt (Ilustrátor), Host, 2023
Fake over

Informace dnes znamenají všechno. Jsou vmžiku dostupné a doslova nás bombardují. A také jsou snadno zmanipulovatelné a mají neuvěřitelnou moc. Není snadné odlišit pravdu od..

  • Knihabrožovaná vazba
    351 Kč
    Do 4 – 5 dnů

2 ½ D - Kateřina Svatoňová, Casablanca - Václav Žák, Filozofická fakulta UK, 2009
2 ½ D

Z obsahu: Geneze a vstup do prostoru; Prostor a jeho možná vymezení; Prostor jako komunikace, prostor jako narace; Prostor mezi uměními, mediální relace;...

  • Knihabrožovaná vazba
    299 Kč
    Více než 30 dní

Já, JůTuber, CooBoo CZ, 2015
Já, JůTuber

Nejen příručka pro mladé JůTubery, kteří propadli fenoménu internetových videí. Prozrazuje tipy a triky od těch nejúspěšnějších českých YouTuberů. Nakoukněte jim pod pokličku! Získejte zákulisní informace o...

  • Knihapevná vazba
    227 Kč
    Skladem 2 ks
  • E-knihaEPUBMOBI
    229 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    114 Kč
    Skladem
Další formáty

Překlapy a přehmaty / Typos and Stumbless - Markéta Magidová, AKAmedia, 2016
Překlapy a přehmaty / Typos and Stumbless

Po Domácím slovníku a Překladu vydává nakladatelství PositiF třetí autorskou knihu Překlapy a přehmaty současné české...

  • Knihakroužková vazba
    287 Kč
    Do 4 – 5 dnů
Soumrak fotožurnalismu? - Alena Lábová, Filip Láb, Karolinum, 2009
Soumrak fotožurnalismu?
Martinus.cz
Martinusák doporučuje 5

Bohatě dokumentovaná kniha zachycuje novinářskou fotografii po dvou desetiletích digitální nadvlády, kdy se situace okolo digitálního zobrazení ustálila a kdy je možné se s mírným odstupem ohlédnout zpět...

  • Knihabrožovaná vazba
    169 Kč
    Do 8 – 12 dnů

Obchodníci se strachem - Vítězslav Kremlík, Dokořán, 2019
Obchodníci se strachem

Nepropadejte panice. Mocní se odjakživa snaží udržovat v lidech pocity viny a strachu. Apokalyptické zprávy v médiích je proto třeba brát s nadhledem. Kniha Obchodníci se strachem odhaluje, jak se vyrábějí zprávy o katastrofách pomocí statistických...

  • Knihapevná vazba
    231 Kč
    Do 4 – 9 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    199 Kč
    Ihned ke stažení

Mediální mámy a digitální tátové - Yalda T. Uhls, Portál, 2018
Mediální mámy a digitální tátové

Ničí sociální sítě naše děti? Kolik času stráveného na internetu je už příliš? Co pro teenagery znamenají selfie a sexting? Jak jejich život ovlivňuje syndrom zvaný FOMO (Fear of Missing Out), tedy potřeba být neustále online....

  • Knihabrožovaná vazba
    94 Kč
    Skladem 1 ks

Milion sledujících - Brendan Kane, Zoner Press, 2019
Milion sledujících

Každý den je na různých online platformách odesláno více než 60 miliard zpráv a pouze několik z nich uspěje v horečné snaze získat pozornost zákazníků. Zásadní otázkou pro každého, kdo chce získat co největší dosah pro svůj obs

  • Knihabrožovaná vazba
    343 Kč
    Skladem 1 ks

Jak vidět svět - Nicholas Mirzoeff, Artmap, 2019
Jak vidět svět

Jaké jsou obrazy, které tvoří svět okolo nás, a jak pomocí obrazů utváříme tento svět my sami? V knize Jak vidět svět nás známý britský teoretik kultury, umění a aktivista Nicholas Mirzoeff učí, jak dnes zodpovědně a kriticky obrazy tvořit, šířit a...

  • Knihabrožovaná vazba
    250 Kč
    Do 4 – 9 dnů

The Anxious Generation - Jonathan Haidt, Allen Lane, 2024
The Anxious Generation 
EN

An urgent and insightful investigation into the collapse in youth mental health, from the influential social psychologist and international bestselling author...

  • Knihapevná vazba
    706 Kč
    Více než 30 dní

Média v tekutých časech - Václav Moravec, Academia, 2016
Média v tekutých časech

Nová média, interaktivita, virtualita, digitalizace, participace, uživatelská tvorba, globalizace v současnosti jedny z nejčastěji používaných slov, módních výrazů, pod něž můžeme v souvislosti s proměnami audiovizuálních médií skrýt ledacos. Publikace...

  • Knihabrožovaná vazba
    271 Kč
    Do 5 dnů
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    Vyprodané

Nic není pravda a všechno je možné - Peter Pomerantsev, Dokořán, 2016
Nic není pravda a všechno je možné

Peter Pomerantsev strávil počátkem jednadvacátého století několik let v Rusku. Jeho britsko-ruský původ mu otevřel dveře do tamní komerční televize. Tam získal přístup do...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    299 Kč
    Skladem 1 ks

Jak účinně oslovit média - Jan Tomandl, BIZBOOKS, 2011
Jak účinně oslovit média

Chcete nebo potřebujete účinně oslovovat média, vybudovat si prospěšný vztah s novináři a zajistit publicitu pro svá témata? Díky tomuto průvodci můžete i vy zakrátko úspěšně komunikovat s médii, a to i bez specializovaného vzdělání...

  • Knihabrožovaná vazba
    345 Kč
    Do 4 – 6 dnů
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    133 Kč
    Skladem

Úvod do teorie masové komunikace - Denis McQuail, Portál, 2009
Úvod do teorie masové komunikace

Rozsáhlá učebnice základů masové komunikace s přesahem do praxe. Masová média (zvláště tisk, televize a rozhlas) mají v moderních společnostech zásadní a stále vzrůstající význam...

  • Knihapevná vazba
    745 Kč
    Skladem 3 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Pokud chceš vědět, jaký někdo doopravdy je, všimni si, jak se chová ke svým podřízeným, ne k sobě rovným.“

Harry Potter a Ohnivý pohár - J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor), 2019
Harry Potter a Ohnivý pohár
J.K. Rowling, Jim Kay (ilustrátor)