Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Všemi smysly - Rebecca Yarros, Nakladatelství Fragment, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Série
Edice
Vazba
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Psychologie úspěchu - Judith Leary-Joyceová, Computer Press, 2011
Psychologie úspěchu

Kniha Psychologie úspěchu od Judith přináší návod, jak se stát "lovcem úspěchu", využít svůj talent a radovat se z úspěchu nikoliv jednou, ale opakovaně...

  • Knihabrožovaná vazba
    349 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenávýborný stav
    154 Kč
    Skladem

Au pair - Susan Griffith, Sharon Legg, Computer Press, 2005
Au pair

Jste studentka a hledáte zajímavou a dobře placenou prázdninovou brigádu v zahraničí? Absolvovala jste školu, ale nemůžete najít odpovídající zaměstnání?...


Personalistika - Margaret Foot, Caroline Hook, Computer Press, 2002
Personalistika

Publikace mu totiž uceleným způsobem poskytne všechny informace a rady, které ke své činnosti potřebuje: jak lidské zdroje a práci s nimi plánovat, jak provést pohovory a jak je vyhodnotit i vybrat toho pro firmu nejlepšího.


Tajemství inovací Steva Jobse - Carmine Gallo, Computer Press, 2011
Tajemství inovací Steva Jobse

Publikace není není životopisem Steva Jobse. Odkrývá zásady, jež Steva přivedly k nápadům bez hranic a které skutečně změnily svět: principy, jež můžete použít i vy při rozvíjení vlastního potenciálu...

Jak psát obchodní korespondenci - vzory - Iain Maitland, Computer Press, 2001
Jak psát obchodní korespondenci - vzory

Psaní dopisů patří k denním činnostem větší i menší firmy. Píšeme dopisy, ve kterých chceme prodat výrobek, nebo si chceme něco objednat...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    63 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Manažerské účetnictví - Alena Čechová, Computer Press, 2006
Manažerské účetnictví

V publikaci naleznete: Stručnou charakteristiku manažerského účetnictví; Požadavky manažerů na informace z účetnictví; Vše, co je potřebné pro rozhodování v návaznosti na ekonomické informace;...

  • Přečtenávýborný stav
    121 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    254 Kč
    Skladem 1 ks

33 základních rad jak pečovat o zákazníka - Jiří Brabec, Computer Press, 2004
33 základních rad jak pečovat o zákazníka

Další titul z jedinečné série "33 rad" je určen pro obchodníky, pracujících především v prodejně či obchodu...


Začínáme řídit projekty - James Taylor, Computer Press, 2007
Začínáme řídit projekty

Publikace je určena pro ty, kteří nemají s řízením projektů zatím větší zkušenosti. Jak pro úplně začínající projektové manažery, tak pro ty, kteří projekty řídí teprve krátkou dobu...


7 kroků efektivního koučování - Sabine Dembowski, Fiona Eldridge, Ian Hunter, Computer Press, 2009
7 kroků efektivního koučování

Ať patříte mezi trenéry nebo manažery, příručka o koučování vám pomůže rozvíjet skryté dispozice pracovníků ve vašem týmu. Ukáže vám, jak pracovat sám na sobě, abyste získal(a) dovednosti dobrého kouče: uměl(a) vybudovat vzájemnou důvěru, pozorně naslouch


Staňte se marketingovým géniem - Peter Fisk, Computer Press, 2006
Staňte se marketingovým géniem

Cokoli dokážete, nebo si myslíte, že dokážete, začněte s tím. Protože odvaha začít v sobě nese sílu, genialitu a kouzlo...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    205 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
Jak myslí Larry Page a Sergej Brin - Richard L. Brandt, Computer Press, 2010
Jak myslí Larry Page a Sergej Brin

Podrobný pohled na strategie výjimečně úspěšných zakladatelů společnosti Google. Jejich produkty používáte každý den. Jistě jste také slyšeli o jejich rychle rostoucím bohatství a obchodním heslu „nebuďte zlí“ („don't be evil“)...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    42 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Proč už neplatí tradiční marketing - Kolektiv autorů, Computer Press, 2007
Proč už neplatí tradiční marketing
  • Autorský kolektiv

Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer...


Jak myslí Steve Jobs - Leander Kahney, Computer Press, 2009
Jak myslí Steve Jobs

Kniha Jak myslí Steve Jobs je průřezem kultu osobnosti, jenž Jobse obklopuje. Leander Kahney v knize odhaluje tajemství jeho neuvěřitelných výsledků. Odkrývá Jobsovo skutečné já – ne jeho srdce nebo jeho známý temperament, ale jeho mysl...


Agilní lídr - Zuzana Šochová, Computer Press, 2024
Agilní lídr

Renomovaná agilní koučka Zuzana Sochová představuje dovednosti a techniky, které potřebujete, abyste se stali agilním lídrem. V knize najdete inspirativní příklady čerpající z autorčiných zkušeností s lídry v organizacích všech...

  • Knihabrožovaná vazba
    596 Kč
    Skladem 3 ks
  • 539 Kč
    Ihned ke stažení

Tajný jazyk byznysu - Kevin Hogan, Computer Press, 2010
Tajný jazyk byznysu

Publikace je určena manažerům, obchodníkům a všem lidem, kteří mají zájem o hlubší pohled do problematiky neverbální komunikace. Autor využil svých dlouholetých zkušeností v této oblasti a napsal knihu seriózní a současně poutavou...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    120 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak úspěšně řídit firmu - Brian Tracy, Computer Press, 2004
Jak úspěšně řídit firmu

Brian Tracy je jedním z nejlepších amerických přednášejících v oblasti obchodní činnosti a podnikání a přední světový konzultant a instruktor pro osobní a profesní rozvoj, profesní úspěch a organizační výsledky.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    84 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Začínám řídit lidi - Julie Lewthwaite, Computer Press, 2007
Začínám řídit lidi

Patříte k manažerům, kteří nemají s vedením lidí zatím větší zkušenosti? Nebo stojíte před týmem vůbec poprvé? Pomůže vám naše příručka! Je určena přesně k tomu, aby si začínající manažer mohl důležité kroky dopředu promyslet i nacvičit...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    127 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Chci být úspěšný - Jim Canterucci, Computer Press, 2006
Chci být úspěšný

Chcete být úspěšnější? Třebaže každý jiným způsobem, všichni se o to snažíme...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    62 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak psát obchodní dopisy - Drayton Bird, Computer Press, 2004
Jak psát obchodní dopisy

Publikace Jak psát obchodní dopisy je určena: - obchodníkům, které krok za krokem naučí vytvořit obchodní dopis s nabídkou, jež jim přivede zákazníky a přinese příjmy - marketing manažerům a pracovníkům marketingu, jimž předloží řadu reálných zkušeností.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    139 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak vést a motivovat lidi - František Bělohlávek, Computer Press, 2008
Jak vést a motivovat lidi

Manažer se pozná podle toho, jak umí práci rozdělit a předat jiným. Musí umět pomocí druhých dojít co nejkratší cestou k cíli. Ale pro jaký způsob vedení se jako řídící osoba rozhodnout? Být tvrdý a „pes“, nebo na to jít raději přátelsky a po dobrém?...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    128 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Nechci na tobě, abys mě měl takhle rád pořád, ale chci, aby sis to pamatoval. Někde ve mně bude vždycky ten člověk, kterým jsem dnes večer.“

Něžná je noc - Francis Scott Fitzgerald, 2012
Něžná je noc
Francis Scott Fitzgerald