Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Tvorba WWW stránek v Office 97 a Office 7 - snadno a rychle - Richard Krejčí, Grada, 1998
Tvorba WWW stránek v Office 97 a Office 7 - snadno a rychle

Tato publikace si za svůj hlavní cíl klade seznámit čtenáře, jak s pomocí WWW rozšíření programového balíku Microsoft Office vytvářet vlastní webové stránky, počínaje prostými textovými dokumenty s odkazy, ...


Chytře vedená prodejna - Richard Hammond, Grada, 2012
Chytře vedená prodejna

Jak mít v prodejně více spokojených zákazníků a vydělat více peněz? Čím se liší úspěšné prodejny od těch, které živoří na pokraji zájmu? Jak atraktivně uspořádat prodejní prostory? ...


XML pro každého - Jiří Kosek, Grada, 2000
XML pro každého

Jazyk XML je novým fenoménem současnosti. Není dne, aby nějaká významná firma neohlásila ve svých produktech podporu XML. Smutnou pravdou ovšem je, že mnoho lidí o XML „zasvěceně" mluví, aniž by věděli, co to XML vlastně je a jaké má možnosti...


Velký průvodce DVD - Jim Taylor a kol., Grada, 2007
Velký průvodce DVD

DVD je technologie, která výrazně zasáhla do chodu zábavního průmyslu, výpočetní techniky i profesionální práce s videem. Třetí, aktualizované vydání proslulého a čtivě psaného průvodce světem DVD popisuje všechna zákoutí této technologie...

Marketing management - Philip Kotler, Grada, 2001
Marketing management

10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...


Jak sestavit marketingový plán - John Westwood, Grada
Jak sestavit marketingový plán

Kniha je určena čtenářům, kteří potřebují sestavit marketingový plán a nemají potřebné znalosti a dovednosti.


První kroky s internetem - Mojmír Král, Grada, 2014
První kroky s internetem

Ani začátečníci už se nemusí bát internetu, ale používat jej ke své plné spokojenosti. Komunikujte se svou rodinou a vyhledávejte informace, které vás zajímají. Jednoduchá příručka vás to naučí srozumitelně a bez zbytečných složitých termínů. Kniha je...


Umění prodávat - Alena Filipová, Jiří Rezek, Grada, 2000
Umění prodávat

Netradiční, vtipná a čtivá publikace o úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů i uplatnění sebe sama.


Prodej problémovým zákazníkům - Nicolas Caron, Grada, 2002
Prodej problémovým zákazníkům

Klíč k vyjednávání a přesvědčování. Jak přimět zákazníka ke spolupráci? Jak udržovat dobré vztahy se zákazníky? Jak jednat se zákazníkem, který nic nežádá? Jak zvládnout zpochybnění prodejní ceny?


HTML - začínáme programovat - Slavoj Písek, Grada, 2010
HTML - začínáme programovat

Nové vydání jedinečného bestselleru je na světě. Jazyk HTML je základním prostředkem k vytváření WWW stránek pro internet. Po jejím přečtení budou čtenáři schopni vytvářet vlastní jednoduché webové stránky, kvalitou srovnatelné s těmi, ...

Moderní hotelový management - Felix Křížek, Josef Neufus, Grada, 2011
Moderní hotelový management

Moderní publikace, která je na českém trhu ojedinělá svou praktičností a představením nejnovějších poznatků a trendů v řízení hotelů, je určena studentům vysokých škol a lidem z praxe...


První kroky s internetem - David Procházka, Grada, 2010
První kroky s internetem

Kniha jedinečným a srozumitelným způsobem pomůže nezkušenému uživateli s těžkými začátky na internetu. Čtenář se dozví, jak využívat internetový prohlížeč, jak nejlépe na internetu nalézt požadované informace, ...


Základy marketingu - Miroslav Karlíček a kolektiv, Grada, 2013
Základy marketingu

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě...


Metriky v informatice - Jak objektivně zjistit přínosy informačního systému - Pavel Učeň, Grada, 2001
Metriky v informatice - Jak objektivně zjistit přínosy informačního systému

Souhrnné, čtivé a důsledně praktické zpracování problematiky metod měření a měřitelných ukazatelů hodnocení efektivnosti nasazení podnikové informatiky.


ECDL - manuál pro začátečníky a příprava ke zkouškám - Tomáš Barvíř a kolektív, Grada, 2011
ECDL - manuál pro začátečníky a příprava ke zkouškám

Kniha je určena všem, kteří se chtějí zdokonalit při práci s počítačem, případně se úspěšně připravit na složení mezinárodních zkoušek počítačové gramotnosti ECDL. Díky názornosti je vhodná nejen pro začínající uživatele PC...


Komunikační a obchodní dovednosti manažera - Vladimíra Khelerová, Grada, 2010
Komunikační a obchodní dovednosti manažera

Nové vydání úspěšné publikace je určeno všem začínajícím i zkušenějším manažerům, obchodníkům, podnikatelům a studentům. V čtivé a praktické příručce najdete osvědčené rady, tipy a příklady, jak zlepšit své komunikační a manažerské dovednosti, posílit...


Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2006
Public relations jako ovlivňování mínění

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění...


Úspěšná nezisková organizace - Marek Šedivý, Olga Medlíková, Grada, 2009
Úspěšná nezisková organizace

Na trhu ojedinělá praktická příručka, ve které se dozvíte, co je třeba mít, udělat a zajistit pro efektivní a správné fungování neziskové organizace. Autoři jsou zkušení odborníci v oblasti řízení neziskových organizací...


Umění prodávat - Alena Filipová, Grada, 2006
Umění prodávat

Nové, přepracované a rozšířené vydání velmi úspěšné knížky vám přiblíží přípravu a samotný proces prodeje i lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky...


Jak organizovat a řídit úspěšný prodej - Jana Lyková, Grada, 2003
Jak organizovat a řídit úspěšný prodej

Publikace autorky s rozsáhlou konzultační praxí se jako jedna z mála knih věnovaných tématice prodeje snaží obsáhnout funkci prodeje v celku, a to s jediným cílem – zlepšit výsledky činnosti prodejního týmu...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Naše manželství není dokonalé. Žádné manželství není dokonalé. Byly časy, kdy to má žena vzdala. A ještě víckrát se stalo, že jsem to vzdal já. Celé tajemství je v tom, že jsme to nikdy nevzdali současně.“

To nejlepší v nás - Colleen Hoover, 2019
To nejlepší v nás
Colleen Hoover