Přeskočit na hlavní obsah
Lovec draků - Khaled Hosseini, Argo, 2024
Michal Pastier: Žlutá kniha budování značky. barecz & conrad books, 2024

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Účel knihy
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Edice
Vazba
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Teorie pole - Kurt Lewin, Portál, 2019
Teorie pole

Kurt Lewin byl významným badatelem v oblasti sociální, organizační a aplikované psychologie. Předkládaný výbor akcentuje zejména Lewinovy práce týkající se teorie pole. Ta zdůrazňuje důležitost momentální situace, v níž se jedinec nachází...

  • Knihabrožovaná vazba
    264 Kč
    Skladem 2 ks

Čítanka pre dyslektikov - Katarína Loulová, Barbora Hajduová (ilustrátor), Albatros SK, 2022
Čítanka pre dyslektikov 
SK

Táto knižka je určená predovšetkým deťom s problémami v čítaní. Rovnako je práca s knižkou osožná pre deti, ktoré nemajú dostatočnú predstavu o obsahu prečítaného deja – teda problémom je tzv. čítanie s porozumením. Texty v knižke...

  • Knihabrožovaná vazba
    303 Kč
    Skladem > 5 ks

Podnik a podnikanie - Stanislava Deáková, Helena Majdúchová, Iveta Kufelová, Wolters Kluwer, 2021
Novinka
Podnik a podnikanie 
SK

Tretie vydanie pracovného zošita detailnejšie rozpracúva problematiku, ktorá je obsiahnutá vo vysokoškolskej učebnici s rovnomenným názvom. Oproti druhému vydaniu sú mnohé príklady upravené a pozmenené...

  • Knihabrožovaná vazba
    498 Kč
    Skladem > 5 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “