Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?
Aleš Novotný - Český thriller se severskou atmosférou

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Vazba
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Kniha: Jak neblbnout s INTERNETem (Lenka Eckertová)
Jak neblbnout s INTERNETem

Duševní i fyzické zdraví českých dětí se zhoršuje a zdá se, že na vině jsou i technologie. Situaci však můžeme zlepšit: pěstovat s dětmi zdravé návyky, učit je postavit se rizikům a využívat technologie užitečně...

  • Knihapevná vazba
    359 Kč
    Skladem 5 ks
    Tato kniha se na cestu k vám může vydat prakticky okamžitě! Pokud si ji objednáte do 13:00 v pracovní den (do 17:00 v případě PPL kurýra nebo osobního odběru v knihkupectví Martinus v Brně), odešleme vám ji ještě v ten samý den, jinak nejpozději následující pracovní den.
  • Přečtená
    mírně opotřebovaná
    Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je mírně opotřebovaná.Na této knize už je sice znát, že ji někdo četl, může jí chybět přebal, ale není poškozená tolik, aby to jakkoliv snižovalo zážitek z jejího obsahu. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
    258 Kč
    Skladem
    Tuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!

Kniha: Marketing a PR v architektuře : jak správně připravit a řídit PR architektonického ateliéru : marketing v kreativních profesích a jeho specifika : návody a tipy na online i offline prezentaci (Radek Váňa)
Marketing a PR v architektuře : jak správně připravit a řídit PR architektonického ateliéru : marketing v kreativních profesích a jeho specifika : návody a tipy na online i offline prezentaci

Terminologický slovník. Obsahuje QR kódy s přístupem k doplňujícím informacím

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Komunikace ve veřejné správě (Josef Duplinský a Šárka Brychtová)
Komunikace ve veřejné správě

Nad názvem: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní, Ústav veřejné správy a práva

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Tiskový mluvčí : řízená komunikace s veřejností (Martin Švehla a Milan Kašík)
Tiskový mluvčí : řízená komunikace s veřejností
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Islám v médiích : mediální reprezentace sporu o karikatury islámského proroka Mohameda v Mladé frontě DNES (Lucie Sedláčková)
Islám v médiích : mediální reprezentace sporu o karikatury islámského proroka Mohameda v Mladé frontě DNES
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Mediální mini teorie (Iveta Jansová a Zdeněk Záhora)
Mediální mini teorie

Karty uloženy v papírové krabici (90 x 60 x 50 mm)

  • Knihabinding.listy
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Agenda-setting: teoretické přístupy ()
Agenda-setting: teoretické přístupy
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Elektronická kultura a medialita (Jiří Bystřický)
Elektronická kultura a medialita

"Kniha je výstupem z vědeckého záměru FHS UK Praha Antropologie komunikace a lidské adaptace: MSM0021620843"--Rub tit. s.. 300 výt.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Televizní zpravodajství jako paradox : jak (ne)rozumět zpravodajství (Marek Lapčík)
Televizní zpravodajství jako paradox : jak (ne)rozumět zpravodajství

V prelimináriích a tiráži označení a název části: Díl II., Obraz a text mezi simulací vztahu a souhrou svévole : (struktura televizního...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Marketing, média a jejich studium v zrcadle webových stránek (Jan Chromý a Liubov Ryashko)
Marketing, média a jejich studium v zrcadle webových stránek

300 výt.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Manipulace a argumentace v politickém a mediálním diskurzu (Jindřiška Svobodová)
Manipulace a argumentace v politickém a mediálním diskurzu
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Na pravdě záleží : týdny mediálního vzdělávání : materiály pro vyučující (Jan Beránek, Jana Juříková, Jaroslav Valůch, Karel Strachota, Kateřina Šafářová, Robert Kostner, Tereza Vodičková a Veronika Raubicová)
Na pravdě záleží : týdny mediálního vzdělávání : materiály pro vyučující

Název z obálky

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Mediální výchova v Čechách (Jiří Roth)
Mediální výchova v Čechách
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Média a společnost (Jan Jirák a Barbara Köpplová)
Média a společnost

Obálkový podnázev: stručný úvod do studia médií a mediální komunikace

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Komunikace, média, vzdělávání, kultura (Jan Chromý)
Komunikace, média, vzdělávání, kultura

300 výt.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Literární komunikace v multimediální době (Daniel Bína)
Literární komunikace v multimediální době

220 výt.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Vytrženo z kontextu (Barbora Osvaldová)
Vytrženo z kontextu
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: P.R.ciny : 100 mýtů o PR, novinářích a médiích (Bohuslav Bohuněk)
P.R.ciny : 100 mýtů o PR, novinářích a médiích

Název z obálky

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Úvod do mediálních studií : studijní text pro kombinované studium (Eva Chlumská)
Úvod do mediálních studií : studijní text pro kombinované studium
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.

Kniha: Power and persuasion: interpersonal discourse strategies in the public domain (Barbora Blažková, Chris Hopkinson a Renáta Tomášková)
Power and persuasion: interpersonal discourse strategies in the public domain
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
    Mrzí nás to, všechny kusy tohoto titulu se už bohužel prodaly a nemáme ho na skladě my ani distributor :( Teoreticky ale můžete mít štěstí v některých jiných obchodech, které ještě neprodaly poslední kusy.


Buď požehnáno počasí, neboť je společnou věcí lidí, kteří si nemají co říci.
Kniha: Povětroň (Karel Čapek)
Povětroň
  • Karel Čapek