Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Neztratit se sama v sobě - Erik Tabery, Zuzana Čaputová, Respekt Publishing, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Další možnosti
Série
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Novinářky - Linda Bartošová, Anežka Minaříková (ilustrátor), CPRESS, 2022
Novinářky
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Moderují zpravodajské pořady, vedou velké mediální domy, píšou o tématech, která hýbou světem. Jaké překážky musely ve své kariéře zdolávat a kde berou motivaci? Linda Bartošová, jedna z hlavních tváří zpravodajské ČT24, vyzpovídala své kolegyně napříč...


Jak na sítě - Michelle Losekoot, Eliška Vyhnánková, Jan Melvil publishing, 2019
Jak na sítě
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci...


Můj soukromý buzynes - Jan Kraus, BIZBOOKS, 2018
Můj soukromý buzynes

Knížka o veškerém mém byznysu. O tom, který jsem dělal ve škole, na jízdárně, s mým otcem, s vojáky, s mojí první ženou, s bytem, s komputerem, s Italy, s divadlem i s televizí. Nejsem a nechtěl jsem být byznysmenem. Ale byznys mi pořád lezl do...


Zákon o státní službě - Antonín Kottnauer, Helena Úlehlová, Jan Přib, Ludmila Tomandlová, Sagit, 2015
Zákon o státní službě

V knize najdete základní výklad zákona zpracovaný formou číslovaných poznámek včetně odkazů na související právní předpisy a některé příklady. Zákon upravuje organizaci státní služby, služební poměr státních zaměstnanců...

Techniky public relations aneb jak pracovat s médii - Roman Bajčan, Management Press, 2003
Techniky public relations aneb jak pracovat s médii

Hlavní pozornost Roman Bajčan věnuje nejlepším ověřeným praktickým zásadám komunikace se sdělovacími prostředky a jejich prostřednictvím i s cílovými skupinami veřejnosti, a to z perspektivy představitele či mluvčího organizace, jejího PR manažera...


Buďme k sobě vlídní - Josef Fousek, Brána, 2012
Buďme k sobě vlídní

Myšlenky, historky, básně a texty písní v pořadech Českého rozhlasu Praha 2 – nedělní Dobré jitro. Obnovené třetí vydání úspěšné knihy oblíbeného spisovatele, vypravěče, písničkáře, textaře a básníka, která obsahuje...


Na vlnách BBC a Svobodné Evropy - Zuzana Fried-Preissová, Prostor, 2013
Na vlnách BBC a Svobodné Evropy

Paměti Zuzany Fried-Preissové jsou zajímavé a přínosné hned z několika důvodů. Především jako dlouholetá pracovnice zahraničního vysílání renomované společnosti BBC a později i Rádia Svobodná Evropa seznamuje čtenáře s organizací práce v BBC...


Já, JůTuber, CooBoo CZ, 2015
Já, JůTuber

Nejen příručka pro mladé JůTubery, kteří propadli fenoménu internetových videí. Prozrazuje tipy a triky od těch nejúspěšnějších českých YouTuberů. Nakoukněte jim pod pokličku! Získejte zákulisní informace o...


Jak prodávat, když nikdo nekupuje - Dave Lakhani, Grada, 2010
Jak prodávat, když nikdo nekupuje

Zhoršily se vám prodeje? Snížil počet zakázek? Tlak na lepší výsledky nebyl nikdy větší, než je nyní. V nové "bibli" prodeje najdete jasné rady, tipy, nástroje, techniky a strategie, které vám pomohou okamžitě zlepšit vaše prodejní výsledky a zisky...


Já, JůTuber 2, CooBoo CZ, 2016
Já, JůTuber 2

Nahlédněte do světa internetových videí i do soukromí našich úspěšných jůtuberů! Chcete vědět, jak začínal Expl0ited a kde čerpá inspiraci Makyna016? Proč Martin Rota vylezl na Kilimandžáro? Existuje challange, kterou by Fallenka nepřijala a co...

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007
Psychologie reklamy

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...


Cibulka v pyžamu - Aleš Cibulka, Yvona Žertová, Jas, 2012
Cibulka v pyžamu

Pravidelní posluchači Toboganu, legendárního pořadu Českého rozhlasu 2 - Praha, dobře vědí, že každou první sobotu v měsíci zpovídá Aleš Cibulka známé osobnosti kulturního i vědeckého světa. Tucet těchto "velkých" rozhovorů se dostal do knížky...


Public relations - Václav Svoboda, Grada, 2009
Public relations

Úspěšná publikace je aktualizována a doplněna o nové poznatky z oblasti corporate designu a corporate governance, je rozšířena o nový fenomén on-line PR - blogování, více se věnuje veletržnímu PR...


Kreativita v reklamě - Pavel Horňák, Nakladatelství VeRBum, 2014
Kreativita v reklamě

Tak teď se na chvilku zastavte a porozhlédněte se kolem sebe. Co vidíte? Já ve své pracovně postupně laskám pohledem plakáty, obrazy, fotografie a sošky indiánů, Divoký západ, tedy obaly knížek, CD a DVD, repliky zbraní, indiánské ozdoby, kalumet...


Pravda v reklamě - John Kenney, Slovart CZ, 2017
Pravda v reklamě

Finbar Dolan je ztracený a osamělý. Jen o tom neví. Přestože unikl z prostředí modrých límečků v Bostonu, aby nastartoval mírně úspěšnou kariéru v re- klamní agentuře na Madison...


Já, JůTuber 3, CooBoo CZ, 2016
Já, JůTuber 3

Poznej svoje jůtuberské hvězdy! Už potřetí vám ukážeme to nejlepší ze světa internetových videí! Co je Vadakův životní sen? Kdy dostala první pusu Míša z kanálu Stylewithme? S kým by jednou rád natáčel DenisTV a jak sama sebe popisuje...


Mediální zlo - mýty a realita - Adam Suchý, Triton, 2007
Mediální zlo - mýty a realita

Kniha poskytuje všestranný a nezaujatý pohled na problematiku násilí v televizi. Nenabízí paušální odsudky, zmiňuje např. selektivní, diferencované působení a roli komunikace v rodině a ve škole, ale zároveň televizní násilí nebagatelizuje...


Direct marketing - Lester Wunderman, Grada, 2004
Direct marketing

Proč je klíčem k úspěchu v direct marketingu (direct mail, zasílání katalogů, teleshopping, telemarketing aj.) odhodlání, přitáhnout a udržovat si hodnotné zákazníky? Jak změnit interaktivním dialogem chování zákazníků?


Nová ekologie médií - Karol Jakubowicz, Nakladatelství VeRBum, 2013
Nová ekologie médií

V Nové ekologii médií, která je jednou z jeho posledních knih, Karol Jakubowicz, politolog a po více než tři desetiletí vůdčí osobnost středoevropského...


Naslouchat je víc než poslouchat - Max Kašparů, Cesta, 2013
Naslouchat je víc než poslouchat

Želivský premonstrát, pelhřimovský psychiatr, žirovnický divadelní ochotník, vysokoškolský učitel, spisovatel a světoběžný esperantista se tentokrát na chvíli zastavil, aby posbíral svá rozhlasová, časopisecká a novinová zamyšlení...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Měl celé mé srdce, a to od chvíle, kdy mi dovolil, abych samu sebe chránila, od chvíle, kdy se postavil vedle mě, a ne přede mě.“

Království těla a ohně - Jennifer L. Armentrout, Hang Le (ilustrátor), 2022
Království těla a ohně
Jennifer L. Armentrout, Hang Le (ilustrátor)