Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Americký milostný experiment - Elena Armas, Ikar CZ, 2024

Na téma obchod s modrou obálkou knihy

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Vazba
Formát
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Tajemství moderního nákupu - Ivan Gros, Vydavatelství VŠCHT, 2006
Tajemství moderního nákupu

Monografie autorů Ivana Grose a Stanislavy Grosové je zaměřena na oblast nákupu, který nabývá v oblasti řízení firem stále větší význam. Nové trendy v ekonomickém prostředí, zejména požadavky na řízení stále rozsáhlejších...

  • Knihapevná vazba
    500 Kč
    Do 16 – 21 dnů

The Christmas Bookshop - Jenny Colgan, Little, Brown, 2022
The Christmas Bookshop 
EN

The brand new feel-good Christmas novel from Sunday Times top ten bestselling author, Jenny Colgan. Carmen has always worked in her local department store. So, when the gorgeous old building closes its doors for good, she is more than a little lost...

  • Knihabrožovaná vazba
    252 Kč
    Do 3 – 7 dnů

Kreativní metody v inovacích - Miroslav Špaček, Oeconomica, 2020
Kreativní metody v inovacích

Publikace představuje a rozebírá jednotlivé kreativní techniky managementu inovací, tak jak jsou aktuálně využívány v inovační praxi. Jednotlivé metodiky a přístupy představují velice flexibilní nástroje, které si mohou firmy....

  • Knihabrožovaná vazba
    756 Kč
    Do 2 – 3 dnů

Mezinárodní správa společností, C. H. Beck, 2014
Mezinárodní správa společností

V dnešní době podniky hledají především netradiční a nové cesty, jak zlepšit ekonomické výsledky, konkurenceschopnost a v neposlední řadě atraktivitu svého...

  • Knihabrožovaná vazba
    750 Kč
    Do 17 – 22 dnů
12 fází úspěšných prodejních rozhovorů

V prodeji je úspěch a neúspěch velmi těsně spjat. Kdo ví, jak vést obchodní rozhovor opravdu profesionálně, je vítězem. Obchodníci, prodejci a obchodní manažeři se v této ojedinělé knížce dozví, kterých dvanáct fází...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    169 Kč
    Ihned ke stažení

Savoir-Vivre na obchodních cestách - Ewa Pernal, Ekopress, 2003
Savoir-Vivre na obchodních cestách

Jedním ze základních předpokladů úspěšného obchodu je navázání dobrých osobních vztahů s naším partnerem. Kniha je určena především těm, kteří přijíždějí do zahraničí z obchodních či služebních důvodů...

  • Knihabrožovaná vazba
    253 Kč
    Do 1 – 4 dnů

Jak prodat nemovitost v době krize

Máte nemovitost, kterou byste rádi prodali, nebo ji už nějakou dobu prodáváte? Ačkoli jste snížili její cenu, žádní zájemci o koupi vám nevolají a vy se začínáte zlobit? Na trh, na svého makléře a kdoví na co ještě?Pokud se poznáváte, pak je tato...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    169 Kč
    Ihned ke stažení

Desatero úspěšného podnikatele

DESATERO ÚSPĚŠNÉHO PODNIKATELE odhaluje soubor pravidel, kterých se drží podnikatelé, kteří jsou ve svém podnikání dlouhodobě úspěšní. Podnikání a úspěch v něm ovlivňuje mnoho proměnlivých faktorů, ale ty...


Nájemní a družstevní bydlení podle OZ a zákona o obchodních korporacích - Pavlína Brzobohatá, Stanislav Křeček, Leges, 2022
Nájemní a družstevní bydlení podle OZ a zákona o obchodních korporacích

Praktická příručka poskytuje komplexní pohled na problematiku bydlení v nájmu a v bytovém družstvu...

  • Knihabrožovaná vazba
    354 Kč
    Do 2 – 4 dnů

Efektivní komunikace - Dušan Jílek, Powerprint, 2024
Efektivní komunikace

Kniha "Efektivní komunikace" pomůže zlepšit interní komunikaci vašich zaměstnanců a vylepší také komunikaci vaší firmy navenek, při jednání s obchodními partnery a zákazníky. Popisuje srozumitelně komunikační proces a pravidla....

  • Knihakroužková vazba
    279 Kč
    Skladem 2 ks
Obchodujeme německy - Věra Höppnerová, Jarmila Matěnová, Zuzana Gelnarová, Ekopress, 2022
Obchodujeme německy

Nové, šesté vydání úspěšné knihy, je oproti vydání pátému doplněno o některá cvičení a aktualizováno...

  • Knihabrožovaná vazba
    356 Kč
    Do 1 – 4 dnů

Účetnictví a daně kapitálových obchodních společností - Libuše Mullerová, Michal Šindelář, Grada, 2022
Účetnictví a daně kapitálových obchodních společností

Publikace poskytne uživateli komplexní přehled toho, jakým způsobem v praxi promítnout daňové dopady do účetnictví. Zahrnuje aktuální účetní, daňové a právní změny. Autoři se zaměřují na účetnictví a daně především v kapitálových obchodních...

  • Knihabrožovaná vazba
    149 Kč
    Skladem 1 ks
  • 246 Kč
    Ihned ke stažení

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kolektiv, Grada, 2023
Psychologie reklamy

Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné...

  • Knihapevná vazba
    439 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    467 Kč
    Ihned ke stažení

Mezinárodní obchod s výbušninami - Martin Neustupný, Montanex, 2017
Mezinárodní obchod s výbušninami

Publikace obsahuje popis a rozbor právní úpravy mezinárodního obchodu s výbušninami zejména z pohledu evropského a českého práva, se zaměřením na veřejnoprávní metody regulace této problematiky a s ohledem na...

  • Knihabrožovaná vazba
    94 Kč
    Do 2 – 4 dnů

Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - David Říha, Grada, 2021
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností

Tato kniha nabízí teoreticko-praktický manuál pro práci v oblastech styku se zákazníkem, obchodu a marketingu – od vyhledávání a navazování kontaktů se zákazníky, přes komunikaci, budování a udržování vztahů, až po specifika...

  • Knihabrožovaná vazba
    239 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    254 Kč
    Ihned ke stažení

Jakost v obchodní společnosti - František Bartes, Akademické nakladatelství CERM, 2022
Jakost v obchodní společnosti

Učební text pro FP

  • Knihabrožovaná vazba
    160 Kč
    Do 1 – 4 dnů

Marketing management - Václav Stříteský a kolektív, C. H. Beck, 2023
Marketing management

Pro úspěch v dnešním dynamickém a konkurenčním prostředí si každá firma potřebuje klást celou řadu strategicky důležitých otázek, které spadají do oblasti marketingového řízení. Jaký je náš cílový trh? Jak můžeme tento...

  • Knihabrožovaná vazba
    837 Kč
    Skladem 1 ks

Productize - Eisha Armstrong, Vecteris, 2021
Productize 
EN

More and more traditional professional services firms are turning to "productization" as a strategy to grow, improve valuations, and to fend off new digital-first competitors. However, many of them will fail and waste a lot of money in the process....

  • Knihabrožovaná vazba
    803 Kč
    Do 3 – 7 dnů

Brand it Like Serhant - Ryan Serhant, Nicholas Brealey Publishing, 2024
Brand it Like Serhant 
EN

Bestselling author of Sell it Like Serhant and Big Money Energy and real estate, television, and media icon Ryan Serhant shares his proven, three-step strategy to build your brand from scratch...

  • Knihabrožovaná vazba
    443 Kč
    Skladem 1 ks

Blue Ocean Shift - Renee Mauborgne, W. Chan Kim, Pan Books, 2022
 
Blue Ocean Shift - W. Chan Kim, Renée Mauborgne, Hachette Livre International, 2017
Blue Ocean Shift 
EN

Blue Ocean Shift is the essential follow-up to the classic Blue Ocean Strategy, the 3.6 million copy global bestseller by world-renowned professors W. Chan Kim and Renee Mauborgne.Drawing on more

  • Knihabrožovaná vazba
    349 Kč
    Skladem 1 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “