Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Příliš pozdě - Colleen Hoover, Ikar CZ, 2024

Papírové ve flexi formáte knihy o marketingu

Použité filtry
Zrušit filtry
Vyčerpání zdrojů - Mojmír Hampl, Mladá fronta, 2018
Vyčerpání zdrojů

V roce 1798 publikoval anglikánský kněz Thomas Malthus první a nejslavnější tezi o vyčerpání zdrojů. Absolutní chudoba mas je neodvratná, protože zdroje jsou omezené a jakékoli zlepšení životních podmínek je brzy vymazáno růstem populace...

  • Knihaflexi vazba
    157 Kč
    Skladem 1 ks

Brand New - Wally Olins, Slovart CZ, 2016
Brand New

Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních společností postupně vymazány...

  • Knihaflexi vazba
    280 Kč
    Skladem 1 ks

Advertising Now! Online - Julius Wiedemann, Taschen, 2007
Advertising Now! Online 
EN

This second installment in TASCHEN’s advertising series joins Advertising Now! Print and the forthcoming Advertising Now! Films to provide a complete study of commercial communication in the world today...


Neznáme príbehy úspešných značiek - Filip Kuna, Lenka Pavlík Káčerová, Floating Minds, 2023
Neznáme príbehy úspešných značiek 
SK

Už ste niekedy premýšľali, prečo máme denne chodiť 10 000 krokov, zásnubný prsteň býva diamantový (a nie smaragdový alebo rubínový) a Santa Claus je červený? Prečo IKEA nemá žiadne okná, výrobca piva Guinness začal vydávať...

  • Knihaflexi vazba
    593 Kč
    Skladem 2 ks
Ekonomika Hollywoodu - Edward Jay Epstein, Mladá fronta, 2013
Ekonomika Hollywoodu

Co dnes živí velká hollywoodská studia? Už to nejsou jen tržby z pokladen kin, ale především prodej autorských práv, která je možno odkoupit. Příjmy tak plynou z prodeje licencí na DVD a práva na televizní vysílání až po výrobu figurek filmových hrdinů...

  • Knihaflexi vazba
    Vyprodané

Shop Design, Te Neues, 2006
Shop Design 
EN

As any dedicated shopper will tell you, a well-designed shop is not merely a commercial establishment, but a leisure experience to be savored at length...

  • Knihaflexi vazba
    572 Kč
    Více než 30 dní

Shop Design, Daab, 2005
Shop Design 
EN

About 50 architects introduce their new ideas to the subject of showrooms...

  • Knihaflexi vazba
    Vyprodané

All-American Ads 1900 - 1919 - Jim Heimann, Taschen, 2005
All-American Ads 1900 - 1919 
EN

A far cry from the aggressive ads we’ve become used to, American print advertisements from the first two decades of the 20th century were almost shockingly pleasant...

  • Knihaflexi vazba
    Vyprodané

Advertising Now! Print - Julius Wiedemann, Taschen, 2006
Advertising Now! Print 
EN

The world's sharpest creative minds are in high demand in the advertising world, because making effective ads takes a whole lot more than just marketing know-how...

  • Knihaflexi vazba
    Vyprodané

Packaging and Design Templates Sourcebook - Luke Herriot, Rotovision, 2007
Packaging and Design Templates Sourcebook 
EN

The Packaging and Design Templates Sourcebook presents a stunning showcase of 140 new, innovative and classic packaging and paper engineering ideas across a variety of areas...

  • Knihaflexi vazba
    Vyprodané
Logo Mondo - Hitoshi Nagasawa, Rockport, 2007
Logo Mondo 
EN

"Logo Mondo" is a replete, typography and logo collection, reflecting today's urban aesthetic. The collection is a tour de force, brimming with individuality and selected from thousands of entries submitted from hundreds of designers worldwide...

  • Knihaflexi vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Stačí dobré srdce, a budeš krásný, kdybys měl tvář třeba jako uhel černou. Zlé srdce zohyzdí sebekrásnější obličej ještě víc, než kdyby byl od přírody nehezký.“

Na Větrné hůrce - Emily Brontë, 2018
Na Větrné hůrce
Emily Brontë