Přeskočit na hlavní obsah
Lovec draků - Khaled Hosseini, Argo, 2024
Michal Pastier: Žlutá kniha budování značky. barecz & conrad books, 2024

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Předmět
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Útvar
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Grada, 2019
Novinka
Moderní marketingová komunikace

Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevn

  • Knihabrožovaná vazba
    310 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenávýborný stav
    217 Kč
    Skladem

Marketing služeb - Lidmila Janečková, Miroslava Vaštíková, Grada, 2001
Marketing služeb

Kniha je určena manažerům a podnikatelům v oblasti služeb. Zaměřuje se především na menší a střední firmy, kterých je v tomto sektoru většina.


Společenská odpovědnost organizace - Marek Pavlík a kolektív, Grada, 2010
Společenská odpovědnost organizace

Publikace se věnuje aktuálnímu a respektovanému tématu CSR - společenské odpovědnosti organizací. Je určena manažerům v komerční sféře, ve veřejné správě a studentům především vysokých škol...


Finanční účetnictví v České republice po 1. 1. 2016 - Monika Randáková, Oeconomica, 2018
Finanční účetnictví v České republice po 1. 1. 2016

Skripta Finanční účetnictví v České republice po 1. 1. 2016 (podnikatelské subjekty) svou obsahovou náplní představují ucelenou soustavu učiva, jejichž cílem je pochopit účetní informační systém obchodních korporací v České...

Psychologie pro ekonomy a manažery - Daniela Pauknerová a kol., Grada, 2006
Psychologie pro ekonomy a manažery

Dozvíte se, jak pracovní prostředí ovlivňuje výkon a výkonnost člověka, jeho spolehlivost a únavu i jak pracovní prostředí a režim práce pro člověka optimalizovat...


Proč už neplatí tradiční marketing - Kolektiv autorů, Computer Press, 2007
Proč už neplatí tradiční marketing
  • Autorský kolektiv

Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer...


Marketing pro evropský trh - Jaroslav Světlík, Grada, 2003
Marketing pro evropský trh

Čtivá a praktická publikace, která přichází na trh aktuálně po v referendu odsouhlaseném vstupu ČR do EU. Pojednává o možnostech a úskalích podnikání na jednotném evropském trhu a o zvláštnostech jednotlivých evropských zemí.


Finanční řízení komerčních pojišťoven - Eva Vávrová, Grada, 2014
Finanční řízení komerčních pojišťoven

Publikace poskytuje odborné veřejnosti a vysokoškolským studentům informace o specifikách finančního řízení komerčních pojišťoven, o výkonu dohledu v pojišťovnictví, o zajišťovacích operacích, o tvorbě a užití technických rezerv, o metodách hodnocení....

  • Knihabrožovaná vazba
    283 Kč
    Skladem 1 ks

Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Grada, 2023
Strategický marketing

Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují ...


Procesně řízená organizace - Václav Řepa, Grada, 2012
Procesně řízená organizace

Publikace, která navazuje na autorovu úspěšnou knihu "Podnikové procesy - Procesní řízení a modelování", je určená firemním manažerům všech úrovní, manažerům organizace a kvality, IS/IT manažerům a vývojářům IS a studentům VŠ...

Psychologie pro ekonomy - Vladimír Provazník a kolektiv, Grada
Psychologie pro ekonomy

Kniha vás seznámí nejen s problematikou obecné psychologie, přináší také speciální poznatky ze sociální psychologie práce, psychologie organizace a řízení a z poradenské psychologie.


Management lidských zdrojů - Zuzana Dvořáková a kol., C. H. Beck, 2007
Management lidských zdrojů

Učebnice je výsledkem práce kolektivu autorů tvořeného odborníky z Vysoké školy ekonomické v Praze i z praxe. Zahrnuje komplexní výklad personální práce v organizaci, a to v kontextu globální ekonomiky a integrující se Evropy.


Public relations - Denisa Hejlová, Grada, 2015
Public relations

Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol...


Marketing služeb - Miroslava Vaštíková, Grada, 2008
Marketing služeb

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci...


Loajalita a péče řádného hospodáře v akciové společnosti - Silvia Mancelová, C. H. Beck, 2015
Loajalita a péče řádného hospodáře v akciové společnosti

Postavení členů představenstva akciové společnosti a jejich povinnosti vůči společnosti patří mezi základní otázky práva obchodních společností. Mohlo by se zdát, že občanský zákoník vyjasnil vztah povinnosti loajality a péče řádného hospodáře, ale...

  • Knihabrožovaná vazba
    289 Kč
    Skladem 1 ks

Versatilní vedení - Eva Jarošová, Robert B. Kaiser, Karel Pavlica, Management Press, 2010
Versatilní vedení

Známí vysokoškolští pedagogové ve spolupráci s americkým odborníkem na problematiku vedení lidí představují jedinečnou koncepci versatilního vedení,...


Interkulturní komunikace v řízení a podnikání (česko-německá) - Ivan Nový a Sylvia Schroll-Machl, Management Press, 2007
Interkulturní komunikace v řízení a podnikání (česko-německá)

Komunikace v organizacích bývá často zdrojem mnoha potíží a příčinou řady problémů, z nichž se mnohdy vyvinou konflikty nezměrné šíře, někdy i obtížně řešitelné. Vzájemné nepochopení a nedorozumění...


Jak psát obchodní dopisy a jiné písemnosti - Olga Kuldová, Emílie Fleischmannová, Fortuna, 2007
Jak psát obchodní dopisy a jiné písemnosti

Šesté vydání publikace, upravené v souladu s revidovanou normou pro úpravu písemností, je určeno všem studentům středních škol, na nichž se vyučuje obchodní korespondence, a všem firmám, podnikům a úřadům, které věnují...


Mezinárodní management - Pavel Štrach, Grada, 2009
Mezinárodní management

Moderní publikace poskytuje komplexní obraz o důvodech vzniku, funkci, vnitřních řídících a rozhodovacích procesech, produktech a budoucnosti nadnárodních firem v kontextu současných světových událostí a reálií České republiky...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A tak se snažím být laskavý ke všemu, co vidím, a ve všem, co vidím, vidím jeho.“

Malý život - Hanya Yanagihara, 2017
Malý život
  • Hanya Yanagihara