Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Holly (český jazyk) - Stephen King, BETA - Dobrovský, 2024

Knihy o marketingové komunikaci

Použité filtry
Zrušit filtry
Odprezentuj - Marek Hrkal, BIZBOOKS, 2018
Odprezentuj

Okouzlete publikum neotřelými slajdy, přesvědčte obchodní partnery pomocí dat, přitáhněte pozornost posluchačů poutavým příběhem. Naučte se vytvářet prezentace, díky kterým vystoupíte z řady. Prezentace nemusí být nutně synonymem pro vyumělkované...

  • Knihabrožovaná vazba
    363 Kč
    Skladem 1 ks

Průvodce síťového marketingu - Jiří Šedek, Backstage Books, 2021
Průvodce síťového marketingu

Již řadu let existuje ověřená cesta ke stabilnímu podnikání, bez stresu a bez zbytečného rizika. Naučte se, jak ho vybudovat moderním způsobem, aby se stalo i vašim koníčkem. Kniha je plná praktických rad, které ocení jak...

  • Knihabrožovaná vazba
    352 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenávýborný stav
    208 Kč
    Skladem

Čas na výpověď - Amy Porterfield, Alferia, 2024
Čas na výpověď

Úspěšná americká byznys koučka a expertka na online marketing Amy Porterfield se dělí o know-how, které získala při budování vlastního mnohamilionového internetového podniku. Bohaté zkušenosti s tvorbou online kurzů dnes nabízí nejen v rámci projektu...

  • Knihabrožovaná vazba
    422 Kč
    Do 6 – 8 dnů

Give and Take - Adam Grant, Weidenfeld and Nicolson, 2014
Give and Take 
EN

Everybody knows that hard work, luck and talent each plays a role in our working lives. In his landmark book, Adam Grant illuminates the importance of a fourth, increasingly critical factor – that the best way to get to the top is...

  • Knihabrožovaná vazba
    273 Kč
    Více než 30 dní

Typologie osobnosti pro manažery - Michal Čakrt, Management Press, 2008
Typologie osobnosti pro manažery

Prakticky zaměřená kniha vychází z tzv. typologie osobnosti MBTI (Myers-Briggs Type Indicator). Odpovídá na otázky, pro jakou práci se jednotliví lidé hodí, jaký pracovní styl nebo jaký typ informací jim vyhovuje, co je motivuje atd.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak být nejlepší v systému MLM - John Kalench, Jiří Alman, 2006
Jak být nejlepší v systému MLM

Jak se stát krok za krokem velmi úspěšným v podnikání MLM/network marketing. Jedná se o nejúspěšnější titul z oblasti network marketingu...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak si vybudovat MLM stroj na peníze - Randy Gage, The Vision, 2013
Jak si vybudovat MLM stroj na peníze

Randy Gage, světový expert na síťový marketing, v této knize, která představuje milník, odkrývá to, jak můžete vytvořit z přetrvávajícího pasivního příjmu naprostou finanční svobodu. Randy se prořezává přes klamy a nadsázky, aby vám přesně ukázal, jak..

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Vyhraj každú debatu - Mehdi Hasan, Ultimo Press, 2024
Vyhraj každú debatu 
SK

Kniha Vyhraj každú debatu ukazuje, ako sa každý môže naučiť komunikovať s potrebnou dávkou sebadôvery, povzniesť sa nad malicherné spory na sociálnych médiách a zvíťaziť v kvalitnej a produktívnej debate v reálnom svete...

  • Knihabrožovaná vazba
    320 Kč
    Skladem > 5 ks

Jak prodat vycpaného žraloka za 12 milionů dolarů - Don Thompson, Kniha Zlín, 2010
Jak prodat vycpaného žraloka za 12 milionů dolarů

Ojedinělý a v češtině unikátní pohled na světový trh se současným uměním. Nesmírně čtivou a zábavnou formou identifikuje ekonomické zákony a marketingové strategie, které vedou k dosažení tak závratných cen za práce některých výtvarníků, zatímco...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Superfreakonomics - Steven D. Levitt, Stephen J. Dubner, Penguin Books, 2009
Superfreakonomics 
EN

They're back! And this time it's sensational. The authors of the bestselling global phenomenon Freakonomics have been busy, researching the hidden side of even more controversial topics...

  • Přečtenávýborný stav
    163 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    265 Kč
    Více než 30 dní
Win Every Argument - Mehdi Hasan, Pan Macmillan, 2022
 
Win Every Argument - Mehdi Hasan, MacMillan, 2024
Win Every Argument 
EN

Hasan isn't one to avoid arguments. He relishes them, as the lifeblood of democracy and the only surefire way to establish the truth...

  • Knihabrožovaná vazba
    424 Kč
    Skladem 2 ks

SuperFreakonomics - Steven D. Levitt, Stephen J. Dubner, Premedia, 2011
SuperFreakonomics 
SK

Čo majú spoločné hurikány a infarkty s úmrtiami na diaľniciach, prečo by mali samovražední atentátnici kupovať životné poistky, prečo odísť autom z večierka býva bezpečnejšie než ísť pešo? ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Úspešná prezentácia - Kolektív autorov, Slovart, 2001
Úspešná prezentácia 
SK
  • Autorský kolektiv

Nová knižka z edície Základy manažmentu.


Úspešná motivácia - Kolektív autorov, Slovart, 2001
Úspešná motivácia 
SK
  • Autorský kolektiv

Nová knižka z edície Základy manažmentu.



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Líbaná ústa ničeho nepozbývají, ale obnovují se jako luna.“

Dekameron - Giovanni Boccaccio, 2014
Dekameron
Giovanni Boccaccio