Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Neztratit se sama v sobě - Erik Tabery, Zuzana Čaputová, Respekt Publishing, 2024

Na téma média s brožovanou vazbou knihy o marketingu

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Edice
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Černá kniha České televize - Petr Žantovský, Jiří Hroník, Olympia, 2017
Černá kniha České televize

Černá kniha České televize autorů Petra Žantovského a Jiřího Hroníka je ohlédnutím za jejich zhruba pětiletou spoluprací na rubrice Týden v médiích, která vychází na portálu Parlamentní Listy.cz. Týden co týden tu společně...

  • Knihabrožovaná vazba
    38 Kč
    Více než 30 dní

Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech - Martin Kalista, Key publishing, 2011
Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech

Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České republice však byl v televizním vysílání...

  • Knihabrožovaná vazba
    160 Kč
    Více než 30 dní

Jak účinně oslovit média - Jan Tomandl, BIZBOOKS, 2011
Jak účinně oslovit média

Chcete nebo potřebujete účinně oslovovat média, vybudovat si prospěšný vztah s novináři a zajistit publicitu pro svá témata? Díky tomuto průvodci můžete i vy zakrátko úspěšně komunikovat s médii, a to i bez specializovaného vzdělání...

  • Knihabrožovaná vazba
    345 Kč
    Do 4 – 7 dnů
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    227 Kč
    Skladem

Propaganda a manipulace - Pavel Verner, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2011
Propaganda a manipulace
  • Knihabrožovaná vazba
    291 Kč
    Do 2 – 3 dnů
Mediální právo - Aleš Rozehnal, Aleš Čeněk, 2015
Mediální právo

Publikace poskytuje komplexní přehled právní úpravy jednotlivých aspektů médií v České republice, a to jak z oblasti úpravy veřejnoprávní, tak i soukromoprávní. Právní úprava je pak zasazena do širšího společenského kontextu a média jsou zkoumána z...

  • Knihabrožovaná vazba
    487 Kč
    Do 6 – 10 dnů

Media Relations není manipulace - Vladimír Věrčák, Jana Girgašová, Renata Liškařová, Ekopress, 2004
Media Relations není manipulace

V knize se čtenář blíže seznámí se světem speciálního oboru oblasti Public Relations - a to s komunikací se zástupci médií, tzv. Media Relations...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    140 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    204 Kč
    Do 16 – 21 dnů

Zpravodajství v médiích - Barbora Osvaldová, Karolinum, 2011
Zpravodajství v médiích

Publikace obsahuje články různých autorů věnovaných fenoménu zpravodajství. Kniha mapuje různé oblasti zpravodajství - počínaje nejstarší žurnalistikou psanou, přes agenturní, audiovizuální, fotožurnalistiku, až po produkci tzv. nových médií...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    94 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    152 Kč
    Do 9 – 14 dnů

Mediální právo v informační společnosti - Ondřej Moravec, Leges, 2013
Mediální právo v informační společnosti

Publikace je věnována právní úpravě činnosti hromadných sdělovacích prostředků v době informační společnosti. Masové rozšíření přístupu k rychlému internetu, zvýšený podíl jeho uživatelů na tvorbě obsahu a pronikání informačních sítí do každodenního...

  • Knihabrožovaná vazba
    418 Kč
    Do 1 – 4 dnů

Zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání a předpisy související - Helena Chaloupková, Petr Holý, C. H. Beck, 2009
Zákon o provozování rozhlasového a televizního vysílání a předpisy související

Již druhé vydání komentáře k zákonu č. 231/2001 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, přináší nové poznatky z praxe, je doplněno o nejnovější judikaturu soudů, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    104 Kč
    Do 1 – 4 dnů

Masová komunikace a veřejné mínění - Lukáš Urban, Josef Dubský, Karol Murdza, Grada, 2011
Masová komunikace a veřejné mínění

Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti...

Media Institutionalism - Ľudovít Hajduk, Aleš Čeněk, 2016
Media Institutionalism

Mediálny inštitucionalizmus by sa mal uskutočňovať z perspektívy teórie konania a teórie inštitúcií. Z pohľadu jednotlivca preto ide vždy o to, vytvoriť súlad medzi hľadiskami prospechov a spravodlivosti, t. j. konať tak, aby pri sledovaní vlastných...

  • Přečtenávýborný stav
    79 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    94 Kč
    Skladem 4 ks

Jak blafovat o sociálních mediích - Susie Boniface, Edice knihy Omega, 2016
Jak blafovat o sociálních mediích

V současné době platí, že kdo není alespoň na jedné sociální síti, jako by nežil. Je jedno, jestli je vám patnáct, dvacet pět a nebo pětapadesát – základní orientaci ve světě sociálních médií od vás očekávají snad úpln


Institucionální aspekty regulace médií - Olga Pouperová, Wolters Kluwer ČR, 2016
Institucionální aspekty regulace médií

Kniha je rozdělena na dvě části. Tématem první části jsou nezávislé regulační orgány, konkrétně regulační orgány v sektoru vysílání. Autorka vysvětluje podstatu...

  • Knihabrožovaná vazba
    362 Kč
    Do 19 – 24 dnů

Medienwissenschaft - Kateřina Svatoňová, Kateřina Krtilová, Academia, 2016
Medienwissenschaft

Antologie představí specifický teoretický směr uvažování o médiích, který značně problematizuje dosavadní historické a archeologické pojetí média a posouvá ho do odlišných...

  • Knihabrožovaná vazba
    363 Kč
    Do 17 – 22 dnů

Média a modernita - John B. Thompson, Karolinum, 2004
Média a modernita

Kniha britského sociologa Johna B. Thompsona Média a modernita tvoří jeden ze základních textů sociálních věd. Nabízí syntetizující výklad úlohy, kterou mají komunikační média při vývoji moderní společnosti ...

  • Knihabrožovaná vazba
    246 Kč
    Do 9 – 14 dnů

O nových médiích, modularitě a simulaci - Martin Charvát, Togga, 2017
O nových médiích, modularitě a simulaci

Kniha O nových médiích, modularitě a simulaci je nesena analýzou vztahu mezi člověkem a moderní technologií, přičemž důvod pro zaměření se na počítačové médium je ve své podstatě jednoduchý: počítač determinuje nové...

  • Knihabrožovaná vazba
    272 Kč
    Skladem 1 ks

Bulvarizace českých médií - Kolektív autorov, Čas, 2016
Bulvarizace českých médií
  • Autorský kolektiv

Proč se česká média bulvarizují? Proč se tzv. seriózní tisk i elektronická média tak usilují přiblížit se triviálností svých obsahů a vnějškovou vizuální efektností svých forem přiblížit deníkovým tabloidům či komerčním televizím? Je to opravdu proto...

  • Knihabrožovaná vazba
    142 Kč
    Do 5 – 7 dnů

Transparentní společnost - Gianni Vattimo, RUBATO, 2013
Transparentní společnost

Plně informovaný pohled na svět (média v něm jsou určující, v negativním i positivním slova smyslu) mění společnost a sociální scénář - mění se pojmy demokracie, pravdy. Místo individuální zkušenosti nastupuje zkušenost mediální...

  • Knihabrožovaná vazba
    229 Kč
    Skladem 1 ks

Umění autorské knihy a výtvarná výchova - Jana Francová, Masarykova univerzita, 2017
Umění autorské knihy a výtvarná výchova

FK 15 je zkratka pro 15 ročníků Fenoménu kniha - mezinárodní studentské soutěže organizované na Katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně, kterou tato publikace připomíná. Kromě reflexe studentské...

  • Knihabrožovaná vazba
    520 Kč
    Do 2 – 3 dnů

Agenda Setting - Maxwell McCombs, Portál, 2009
Agenda Setting

Kniha představuje jeden ze základních konceptů současných mediálních studií, který navazuje na myšlenky klasika mediálních teorií W. Lippmana. Někdy až neomezená moc médií a její účinky na publikum se odvíjejí především od toho, ...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Nechci na tobě, abys mě měl takhle rád pořád, ale chci, aby sis to pamatoval. Někde ve mně bude vždycky ten člověk, kterým jsem dnes večer.“

Něžná je noc - Francis Scott Fitzgerald, 2012
Něžná je noc
Francis Scott Fitzgerald