Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Můžeš říct: Miluju tě - Markéta Forejtová, Monika Seidlová, Nofreeusernames, CooBoo CZ, 2024
Populární filtry
Použité filtry
Zrušit filtry
Jak úspěšně řídit obec a region - Pavlík Marek a kolektív, Grada, 2014
Jak úspěšně řídit obec a region

Na trhu ojedinělá publikace prakticky ukazuje, jak efektivně přistupovat k řízení obcí a regionů s cílem zajistit kvalitnější a efektivnější veřejnou správu, vyšší zaměstnanost a konkurenceschopnost. Autoři vycházejí kromě rozsáhlé praxe v Česku...

  • Knihabrožovaná vazba
    208 Kč
    Do 5 – 7 dnů

Psychoanalytické koučování - Martin Cipro, Grada, 2015
Psychoanalytické koučování

Psychoanalytické koučování se zaměřuje na hlubší sebepoznání osobnosti manažera, vliv nevědomé motivace na práci, pracovní i mimopracovní vztahy a celkovou životní spokojenost. Tento přístup hledá příčiny současného stavu i v minulosti a propojuje...

  • Knihabrožovaná vazba
    281 Kč
    Skladem 1 ks

Základy marketingu - Miroslav Karlíček, Grada, 2018
Základy marketingu

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem...

  • Knihabrožovaná vazba
    298 Kč
    Skladem 1 ks

Řešení problémů a rozhodování - Jiří Plamínek, Grada, 2008
Řešení problémů a rozhodování

Řešíte? Rozhodujete? Nebo snad dokonce odpovídáte za to, aby se řešení opravdu uskutečnilo? Potom držíte v rukou správnou knihu. Obsahuje pečlivě vybrané techniky, které spolehlivě fungují v praxi, stejně jako přehled nejoblíbenějších chyb...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Příručka prodejce technických výrobků a zařízení - Dirk Preussners, Grada, 2008
Příručka prodejce technických výrobků a zařízení

Abyste byli úspěšní v prodeji technických zařízení, výrobků, strojů, systémů apod., nestačí vám pouze vaše odborné vzdělání a zkušenosti...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Firemní nákup a e-aukce - Milan Kaplan, Josef Zrník a kol., Grada, 2007
Firemní nákup a e-aukce

Nakupovat správně a od správných dodavatelů je jedním z nejdůležitějších požadavků kladených na firemní nákupní týmy. Elektronizace výběru dodavatele a vyjednávání podmínek nákupu pomocí tzv. e-aukce je fenoménem posledních několika málo let...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Efektivní vzdělávání zaměstnanců - Josef Vodák, Alžbeta Kucharčíková, Grada, 2007
Efektivní vzdělávání zaměstnanců

Bez efektivního vzdělávání zaměstnanců se dnes již neobejde žádná firma, která chce zvyšovat svou výkonnost a být úspěšná. Kniha vám pomůže efektivně rozhodovat o investicích do lidského kapitálu a navrhovat rozvojové vzdělávací projekty...


Guerillový marketing - Thomas Patalas, Grada, 2009
Guerillový marketing

Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, které vzbudí pozornost!...


99 tipů pro úspěšnější reklamu - Monika Monzel, Grada, 2009
99 tipů pro úspěšnější reklamu

Praktická a čtivá knížka plná konkrétních rad a tipů vám pomůže odhalit možnosti reklamy, ukáže vám šance a rizika jednotlivých reklamních nástrojů a poradí, jak lépe využívat a pro vaši firmu optimalizovat různé formy reklamy...


Jak psát reklamní text - Zdeněk Křížek, Ivan Crha, Grada, 2008
Jak psát reklamní text

Třetí vydání čtivé a přitom velice fundované knížky se opět věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, televizní a rozhlasovou reklamu, venkovní reklamu i pro reklamu na internetu...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Komunikace a prezentace - Jiří Plamínek, Grada, 2008
Komunikace a prezentace

V knize uznávaného lektora a konzultanta se dozvíte, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích - když potřebujete něco pochopit, něco vysvětlit, vést s někým rozhovor, řídit diskusi, zařídit, aby si někdo něco pamatoval...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    108 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

B2B Internetová tržiště - Arthur B. Sculley, W. William, A. Woods, Grada, 2001
B2B Internetová tržiště

Základní praktická příručka pro studenty a manažery, kteří vědí, že pro své přežití musí firma zapojit Internet do veškerého svého počínání!...


Marketingová strategie destinace cestovního ruchu - Monika Palatková, Grada, 2006
Marketingová strategie destinace cestovního ruchu

Manažeři, podnikatelé a studenti zvládnou díky této publikaci teorii destinačního marketingu a získají znalosti o jeho praktickém využití...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    126 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Vedení lidí, týmů a firem - Praktický atlas managmentu - Jiří Plamínek, Grada, 2005
Vedení lidí, týmů a firem - Praktický atlas managmentu

Rozeznat důležité od podružného, získat odstup od každodenních starostí a chápat skryté souvislosti, neutopit se v oceánu problémů a manažerských metod určených k jejich řešení, to vše jsou schopnosti, které se dnes v manažerské praxi vyvažují zlatem.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! - Ivan Nový, Jörg Petzold, Grada, 2006
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!

Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    104 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2006
Public relations jako ovlivňování mínění

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění...


Marketing kulturního dědictví a umění - Radka Johnová, Grada, 2008
Marketing kulturního dědictví a umění

Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak omezit fluktuaci a udržet si zaměstnance manažerskými nástroji - Vojtěch Bednář, Grada, 2017
Jak omezit fluktuaci a udržet si zaměstnance manažerskými nástroji

Jak snížit současnou vyšší fluktuaci zaměstnanců bez zvyšování mezd, což k dlouhodobému udržení lidí stejně nevede? Jak podpořit loajalitu zaměstnanců, aby své zaměstnání nebrali pouze jako místo, kam chodí vydělávat peníze, ale jako součást svého...

  • Knihabrožovaná vazba
    94 Kč
    Skladem 2 ks

Kompetence leadera školy - Lenka Polášková, Grada, 2022
Kompetence leadera školy

Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci...

  • Knihabrožovaná vazba
    99 Kč
    Skladem 1 ks

Personální práce v malých a středních firmách - Josef Koubek, Grada, 2007
Personální práce v malých a středních firmách

Praktická příručka uznávaného českého odborníka je určena vlastníkům a manažerům malých a středních firem, které nemají specializovaný útvar personalistiky ani zkušeného personalistu, a také začínajícím a méně zkušeným personalistům...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Správné chápání nějaké věci a nepochopení téže věci se vzájemně zcela nevylučují.“

Proces - Franz Kafka, 2022
Proces
Franz Kafka