Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
15% sleva na audioknihy ke stažení - Martinus.cz, 2024

Knihy o motivaci a seberozvoji

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Průvodce spekulanta - Victor Niederhoffer, Grada, 2007
Průvodce spekulanta

Kniha známého spekulanta je nezaměnitelnou biblí pro každého, kdo chce dosáhnout úspěchu na komoditních trzích. Autor vysvětluje způsob myšlení a chování během obchodování na trhu...


Zkušenost hlupáka 2 - Klíče k sobě samému - Mirzakarim Norbekov, Holík Jaroslav, 2015
Zkušenost hlupáka 2 - Klíče k sobě samému

V této knize autor využívá vlastní úsilí i umění shromažďované po třicet let, aby otřásl čtenářem a přinutil ho uvědomit si, proč přišel na tento svět, probudil v něm tvůrce, snílka a básníka! Přesně vypočítanými a striktně řízenými „kopanci“....

  • Knihapevná vazba
    309 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenávýborný stav
    247 Kč
    Skladem

Líbánkový efekt - Bruce H. Lipton, ANAG, 2015
Líbánkový efekt

Líbánkový efekt: stav blaženosti, vášně, energie a zdraví vyvěrající z obrovské lásky. Váš život je tak krásný, že nechcete čekat na probuzení, abyste začali nový den, a děkujete vesmíru za to, že jste naživu. Vzpomeňte si na nejúžasnější milostný...

  • Knihapevná vazba
    273 Kč
    Skladem 2 ks

Uzavírání: příručka profesionálního prodejce - Grant Cardone, GRANT CARDONE CEE, 2017
Uzavírání: příručka profesionálního prodejce

Uzavírání vám otevře dveře k úspěchu. Více než 100 tipů pro uzavírání obchodů. Naučte se uzavírat a nikdy nebudete bez práce, nikdy nebudete bez peněz. Umění uzavírat je klíčovým faktorem, který jde mnohem dále než pouhé...

  • Knihapevná vazba
    399 Kč
    Do 6 – 8 dnů
První dojem - Jan Čenský, Lenka Bernardes da Silva, BIZBOOKS, 2018
První dojem

První dojem rozhoduje o vašem úspěchu či neúspěchu. Vzniká během pár vteřin při seznamování a ovlivňuje, co si o vás lidé pomyslí. Zkušená dvojice lektorů vám vysvětlí pravidla etikety, komunikace i vystupování, a hlavně vás naučí, jak...

  • Knihapevná vazba
    273 Kč
    Do 2 – 5 dnů

Prodej, nebo prodají tobě - Grant Cardone, GRANT CARDONE CEE, 2017
Prodej, nebo prodají tobě

Jak si prosadit svou v obchodě i v životě. Ať už jste prodejcem, manažerem pro prodej nebo podnikatelem, kniha „Prodej, nebo prodají tobě“ bude vaším průvodcem, který vám pomůže efektivně prodávat vaše nápady, produkty i služby...

  • Knihapevná vazba
    380 Kč
    Více než 30 dní

Cesta pravého muže - David Deida, Synergie, 2011
Cesta pravého muže

Jaké je vaše nejhlubší životní poslání? Co doopravdy ženy chtějí? Jak se stát skvělým milencem? Pokud čtete tyto otázky a jste muž, určitě jste si již tyto a podobné otázky pokládali. Možná ale nebylo snadné na ně nalézt odpověď...


Dotýkej se mámy, dokud je živá... - Monika Rozárka, Monika Rozárka, 2024
Dotýkej se mámy, dokud je živá...

Silný osobní příběh o životě a smrti a jejich vzájemném prolínání. Smrt v jakékoli podobě nám vždy přináší změny do života, stejně jako láska. Změn a proměn je v tomto příběhu spousta. Proces umírání, do kterého jsem...

  • Knihapevná vazba
    283 Kč
    Do 4 – 9 dnů

Nenechte se oškubat - David Craig, Knižní klub, 2014
Nenechte se oškubat

Odhaduje se, že každý den vidíme až 300 reklam a jsme vystaveni přibližně 2000 prodejních nabídek. Většinu z nich ignorujeme. Ale častěji, než se domníváme, a rozhodně častěji, než by se nám zamlouvalo...


Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007
Psychologie reklamy

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...

  • Přečtenávýborný stav
    403 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    450 Kč
    Skladem 1 ks
Láska - Neuspořádaný cit - Richard David Precht, Ikar CZ, 2011
Láska - Neuspořádaný cit

Láska mezi mužem a ženou je nejoblíbenějším tématem člověka. Je vzývána v bezpočtu románů, obejde se bez ní jen málokterý film, a co by si bez ní počala hudba?...


Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání - Jitka Vysekalová, Růžena Komárková, Grada, 2002
Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání

Druhé vydání přináší nové ukázky a příklady, výsledky dvou posledních ročníků soutěže EFFIE o nejefektivnější reklamní kampaň v ČR, aktualizovaná mediální data, nové údaje o reklamě na internetu a informace z výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě...


Rétorika pro obchodníky i běžný život - Vojtěch Černý, Edika
Rétorika pro obchodníky i běžný život

Titul je určen pro ty, pro které je vysvětlování a přesvědčování denním chlebem – obchodníky, ale také manažery, učitele, politiky ad. Nabídne jim ucelený kurz, jehož úkolem je vylepšit vystupování, mluvu, ale především argumentaci...


Jak koupit a prodat - Byznys - Garrett Sutton, Pragma, 2009
Jak koupit a prodat - Byznys

Tato kniha prozrazuje strategie používané úspěšnými podnikateli k získávání a prodávání obchodních investic. Je napsaná jasným a snadno srozumitelným stylem. Poskytuje znalosti potřebné k tomu, abyste se vyhnuli nezdarům, ...


Psychologie reklamy - Růžena Komárková, Jitka Vysekalová, Grada, 2001
Psychologie reklamy

Kniha autorek významných ve svém oboru vysvětluje různé přístupy k měření účinku reklamy a celkového působení reklamních kampaní...


Tajemství moderního nákupu - Ivan Gros, Vydavatelství VŠCHT, 2006
Tajemství moderního nákupu

Monografie autorů Ivana Grose a Stanislavy Grosové je zaměřena na oblast nákupu, který nabývá v oblasti řízení firem stále větší význam. Nové trendy v ekonomickém prostředí, zejména požadavky na řízení stále rozsáhlejších...

  • Knihapevná vazba
    500 Kč
    Do 15 – 20 dnů

Arogance jako klíč k úspěchu - Peter Modler, Zoner Press, 2011
Arogance jako klíč k úspěchu

Tato kniha je napsána pro ženy. Je určena ženám, které chtějí uspět v zaměstnání, v profesi, kterou si vybraly, a kdekoli tam, kde se střetávají se světem mužů...

  • Knihapevná vazba
    204 Kč
    Do 4 – 5 dnů

Umění prodávat - Tom Hopkins, Pragma, 2009
Umění prodávat

Ačkoli jeho prvních šest měsíců v prodeji mělo katastrofické rysy, dokázal se nakonec naučit a aplikovat nejlepší prodejní techniky a vydělat během pouhých tří let více než jeden milion dolarů. Co způsobilo takovou proměnu? ...


Tajemství sedmi závojů - Ruediger Schache, Ikar CZ, 2010
Tajemství sedmi závojů

Kdo hledá pravdu, najde smysl života a lásku! Zažijte fascinující objevnou expedici za tajemstvím svého života. Cesta k pravdě vede skrze sedm iluzí. Jsou jako závoje, jež nám zahalují podstatu...


Co máte vědět než začnete podnikat - Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter, Pragma, 2005
Co máte vědět než začnete podnikat

V této knize Robert hovoří o svých úspěších i neúspěších a o tom, co se naučil ze svých chyb...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Existuje teorie, která tvrdí, že kdyby jednou někdo přišel na to, k čemu vesmír je a proč tu je, vesmír by okamžitě zmizel a jeho místo by zaujalo něco ještě mnohem bizarnějšího a nevysvětlitelnějšího. Existuje jiná teorie, která tvrdí, že už se to stalo.“