Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Murtagh (česky) - Christopher Paolini, Nakladatelství Fragment, 2024

Knihy o motivaci a seberozvoji

Použité filtry
Zrušit filtry
Tajemství moderního nákupu - Ivan Gros, Vydavatelství VŠCHT, 2006
Tajemství moderního nákupu

Monografie autorů Ivana Grose a Stanislavy Grosové je zaměřena na oblast nákupu, který nabývá v oblasti řízení firem stále větší význam. Nové trendy v ekonomickém prostředí, zejména požadavky na řízení stále rozsáhlejších...

  • Knihapevná vazba
    500 Kč
    Do 15 – 20 dnů

My Way / Moja cesta - Igor Turuk, Virtual Com, s.r.o., 2012
My Way / Moja cesta 
SK

My Way - moja cesta vám ukáže tú správnu cestu. Ak sa po nej vydáte, máte šancu spoznať tajomstvo úspešného života..

  • Přečtenávýborný stav
    127 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    215 Kč
    Do 4 – 5 dnů

Nenechte se oškubat - David Craig, Knižní klub, 2014
Nenechte se oškubat

Odhaduje se, že každý den vidíme až 300 reklam a jsme vystaveni přibližně 2000 prodejních nabídek. Většinu z nich ignorujeme. Ale častěji, než se domníváme, a rozhodně častěji, než by se nám zamlouvalo...


Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007
Psychologie reklamy

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...

  • Přečtenávýborný stav
    227 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    459 Kč
    Skladem 1 ks

Rady pro život - Allan Pease, Barbara Pease, Pragma, 2019
Rady pro život

Kniha světoznámé dvojice vás seznámí s dovednostmi, které potřebujete, abyste dosáhli úspěchu. Autoři uvádějí tři základní prvky lidské přirozenosti: lidé se potřebují cítit důležití, v první řadě se zajímají jen o sebe...


Vitajte v dobrej spoločnosti - Dana Mudráková, EQUILIBRIA, 2021
Vitajte v dobrej spoločnosti 
SK

Kniha Vitajte v dobrej spoločnosti je o tom, ako si budovať svoju osobnú pridanú hodnotu a dosahovať životné ciele...

  • Knihapevná vazba
    493 Kč
    Skladem 1 ks

Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání - Jitka Vysekalová, Růžena Komárková, Grada, 2002
Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání

Druhé vydání přináší nové ukázky a příklady, výsledky dvou posledních ročníků soutěže EFFIE o nejefektivnější reklamní kampaň v ČR, aktualizovaná mediální data, nové údaje o reklamě na internetu a informace z výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě...


Uzavírání: příručka profesionálního prodejce - Grant Cardone, GRANT CARDONE CEE, 2017
Uzavírání: příručka profesionálního prodejce

Uzavírání vám otevře dveře k úspěchu. Více než 100 tipů pro uzavírání obchodů. Naučte se uzavírat a nikdy nebudete bez práce, nikdy nebudete bez peněz. Umění uzavírat je klíčovým faktorem, který jde mnohem dále než pouhé...

  • Knihapevná vazba
    399 Kč
    Skladem 1 ks
Rétorika pro obchodníky i běžný život - Vojtěch Černý, Edika
Rétorika pro obchodníky i běžný život

Titul je určen pro ty, pro které je vysvětlování a přesvědčování denním chlebem – obchodníky, ale také manažery, učitele, politiky ad. Nabídne jim ucelený kurz, jehož úkolem je vylepšit vystupování, mluvu, ale především argumentaci...


Jak koupit a prodat - Byznys - Garrett Sutton, Pragma, 2009
Jak koupit a prodat - Byznys

Tato kniha prozrazuje strategie používané úspěšnými podnikateli k získávání a prodávání obchodních investic. Je napsaná jasným a snadno srozumitelným stylem. Poskytuje znalosti potřebné k tomu, abyste se vyhnuli nezdarům, ...

Naša chuť úspechu - Marián Gerboc, Vladimír Vaško, ALERT, 2013
Naša chuť úspechu 
SK

Kniha Naša chuť úspechu od Mariána Gerboca a Vladimíra Vaška, majiteľov firmy GVP Humenné, je výnimočným titulom. Dočítate sa o životnom príbehu dvoch podnikateľov v oblasti potravinárstva, ktorí sa rozhodli podeliť o svoje skúsenosti s riadením...

  • Knihapevná vazba
    325 Kč
    Do 4 – 5 dnů

První dojem - Jan Čenský, Lenka Bernardes da Silva, BIZBOOKS, 2018
První dojem

První dojem rozhoduje o vašem úspěchu či neúspěchu. Vzniká během pár vteřin při seznamování a ovlivňuje, co si o vás lidé pomyslí. Zkušená dvojice lektorů vám vysvětlí pravidla etikety, komunikace i vystupování, a hlavně vás naučí, jak...

  • Knihapevná vazba
    271 Kč
    Do 4 – 6 dnů

Průvodce spekulanta - Victor Niederhoffer, Grada, 2007
Průvodce spekulanta

Kniha známého spekulanta je nezaměnitelnou biblí pro každého, kdo chce dosáhnout úspěchu na komoditních trzích. Autor vysvětluje způsob myšlení a chování během obchodování na trhu...


Prodej, nebo prodají tobě - Grant Cardone, GRANT CARDONE CEE, 2017
Prodej, nebo prodají tobě

Jak si prosadit svou v obchodě i v životě. Ať už jste prodejcem, manažerem pro prodej nebo podnikatelem, kniha „Prodej, nebo prodají tobě“ bude vaším průvodcem, který vám pomůže efektivně prodávat vaše nápady, produkty i služby...

  • Knihapevná vazba
    399 Kč
    Skladem 1 ks

Psychologie reklamy - Růžena Komárková, Jitka Vysekalová, Grada, 2001
Psychologie reklamy

Kniha autorek významných ve svém oboru vysvětluje různé přístupy k měření účinku reklamy a celkového působení reklamních kampaní...


Jak prodávat z očí do očí - Ivo Toman, Taxus International, 2022
Jak prodávat z očí do očí

Ivo Toman se narodil s Touretteovým syndromem. Má pohybové i zvukové tiky. Jako prodejce v osobním prodeji hledal způsoby, jak i přes tento handicap uspět. To se mu nejen povedlo, ale dokonce vyškolil stovky tisíc prodejců...

  • Knihapevná vazba
    447 Kč
    Skladem 2 ks

Dvanáct a půl - Gary Vaynerchuk, Esence, 2023
Dvanáct a půl

V této knize autor zkoumá 12 lidských vlastností, které vedly k jeho úspěchu a štěstí v osobním a pracovním životě a nabízí cvičení, která vám pomohou tyto vlastnosti rozvinout...

  • Knihapevná vazba
    263 Kč
    Do 3 – 5 dnů

Rétorika pre obchodníkov i bežný život - Vojtěch Černý, CPRESS, 2011
Rétorika pre obchodníkov i bežný život 
SK

Titul je určený tým, ktorých každodenným chlebom je vysvetľovanie a presvedčovanie - obchodníkom, ale tiež manažérom, učiteľom, politikom, atď. Ponúkne im ucelený kurz, ktorého úlohou je vylepšiť vystupovanie, prejav, ale predovšetkým argumentáciu...


Umění prodávat - Tom Hopkins, Pragma, 2009
Umění prodávat

Ačkoli jeho prvních šest měsíců v prodeji mělo katastrofické rysy, dokázal se nakonec naučit a aplikovat nejlepší prodejní techniky a vydělat během pouhých tří let více než jeden milion dolarů. Co způsobilo takovou proměnu? ...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Buď požehnáno počasí, neboť je společnou věcí lidí, kteří si nemají co říci.“

Povětroň - Karel Čapek, 2017
Povětroň
Karel Čapek