Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Neztratit se sama v sobě - Erik Tabery, Zuzana Čaputová, Respekt Publishing, 2024

Knihy o motivaci a seberozvoji

Použité filtry
Zrušit filtry
Vnitřní svět vítězů - Marian Jelínek, Grada, 2019
Vnitřní svět vítězů

Co rozhoduje o vítězích mezi nejlepšími? Jak se nevzdávat, i když se zrovna nedaří? Jakými technikami nejvíce ovlivníme svůj výkon? Naučte se využívat své vnitřní dvojče, svého kritika. Uznávaný kouč a sportovní psycholog se...

  • Knihapevná vazba
    314 Kč
    Skladem 3 ks

Síla introvertů - Sylvia Löhken, Grada, 2013
Síla introvertů

Konečně kniha, která se zabývá vnímavou polovinou lidí – introverty - se všemi jejich silnými stránkami a bariérami v komunikaci s druhými i sebou samými. Tato jedinečná publikace je vhodná pro všechny introvertní osobnosti, které díky ní pochopí sami...

  • Přečtenávýborný stav
    132 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    248 Kč
    Skladem 2 ks

Průvodce spekulanta - Victor Niederhoffer, Grada, 2007
Průvodce spekulanta

Kniha známého spekulanta je nezaměnitelnou biblí pro každého, kdo chce dosáhnout úspěchu na komoditních trzích. Autor vysvětluje způsob myšlení a chování během obchodování na trhu...


Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007
Psychologie reklamy

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...

  • Přečtenávýborný stav
    227 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    450 Kč
    Skladem 1 ks
Jak zvládnout 10 nejobtížnějších situací manažera - Jan Urban, Grada, 2008
Jak zvládnout 10 nejobtížnějších situací manažera

Manažeři všech úrovní se v čtivé a přehledné knížce dozví, jak se úspěšně vypořádat s deseti situacemi, které lze považovat za jedny z nejobtížnějších v práci a kariéře každého manažera...


Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání - Jitka Vysekalová, Růžena Komárková, Grada, 2002
Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání

Druhé vydání přináší nové ukázky a příklady, výsledky dvou posledních ročníků soutěže EFFIE o nejefektivnější reklamní kampaň v ČR, aktualizovaná mediální data, nové údaje o reklamě na internetu a informace z výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    152 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Základy úspěšného podnikání - Alena Šafrová Drášilová, Grada, 2019
Základy úspěšného podnikání

Přemýšlíte o podnikání a stále se nemůžete rozhoupat? Nebo už víte, že podnikání je cesta, po níž chcete jít, a chcete se na ni náležitě připravit? Pak je tato kniha určena právě.... Najdete v ní stručně, jasně a

  • Přečtenávýborný stav
    176 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    318 Kč
    Skladem 2 ks

Psychologie reklamy - Růžena Komárková, Jitka Vysekalová, Grada, 2001
Psychologie reklamy

Kniha autorek významných ve svém oboru vysvětluje různé přístupy k měření účinku reklamy a celkového působení reklamních kampaní...


Rétorika a prezentace - Emil Hierhold, Grada, 2005
Rétorika a prezentace

Jak účinně vystavět strukturu a argumenty projevu? Jak ovlivnit a přesvědčit posluchače řečí svého těla? Jak zajímavě a názorně přiblížit náročná témata? Jak používat technické prostředky při prezentaci? Jak nakládat s písmem, obrazem, animací?


Člověk a čas - Petr Pacovský, Grada, 2006
Člověk a čas

Kniha zakladatele uceleného manažerského přístupu „time management 4. generace“ a předního českého konzultanta je uceleným, praktickým a ojedinělým pohledem do problematiky plánování času...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
Jak efektivně vést porady - Eva Kaňáková, Grada, 2008
Jak efektivně vést porady

Také máte dojem, že porady jsou "zbytečným mrháním času" či "nenasytným žroutem energie"? Přemýšlíte o tom, jak čas strávený na poradách nepromrhat, jak udělat z porad efektivní setkání pracovníků, namísto nudné hodinky podřimování...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Nemůžu se vrátit do včerejška, protože jsem tehdy byl jiný člověk.“

Alenka v říši divů - Lewis Carroll, Manuela Adreani, Giada Francia, 2014
Alenka v říši divů
Lewis Carroll, Manuela Adreani, Giada Francia