Knihy o psychologii
Úspěšná a léty prověřená kniha významného domácího autora, poradce a trenéra vychází z typologie osobnosti, která je založená na teorii C. G. Junga a je velmi oblíbená zejména ve firemním prostředí. Publikace nabízí nástroje...
-
Knihapevná vazba419 KčSkladem 5 ks
Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe...
Neexistuje žádný správný způsob řízení, který si lze jednou osvojit a navěky být považován za úspěšného manažera. Kniha Psychologie pro manažery nabízí okamžitě použitelné modely a postupy, které by manažer měl znát...
-
Knihapevná vazba1 993 KčDo 5 dnů
- John Arnold
- kolektiv
Publikace je určena: * personalistům a manažerům, kteří chtějí poznat a pochopit, z čeho vyplývá chování zaměstnanců na pracovišti a jak je mohou ovlivňovat;...
Odborná publikace osvědčeného autorského týmu z pražské VŠE vymezuje postavení, funkci a uplatnění psychologie a sociologie při řízení organizací, a to na základě výsledků empirických výzkumů a sekundárních analýz autorů...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Stát se správným lídrem není tak lehké, jak se na první pohled může zdát. Aby kolem vás vše fungovalo, jak má, potřebujete k tomu hned několik vlastností, na kterých je třeba...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Publikace renomované autorky přináší praktické poznatky k jednomu z ústředních témat marketingu a prodeje - jak lidé nakupují.
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Revised and updated with the latest scientific research and updated case studies, the business classic that offers a revealing look at psychopaths in the workplace—how to spot their destructive behavior and stop them from...
-
Knihapevná vazba680 KčDo 7 dnů
"Ambíciou tejto publikácie je poskytnúť výber moderných teoretických a praktických poznatkov, vedomostí a skúseností z oblasti aplikovaných psychologických disciplín, ktorých predmetom je skúmanie psychologických aspektov podnikovej a podnikateľskej praxe
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Kniha predkladá filozofiu prístupu zameraného na človeka (PCA – Person-Centered Approach) k problémom jednotlivca a ľudským vzťahom v kontexte poradenských vzťahov, medziľudských vzťahov všeobecne a pracovných vzťahov v organizácii.
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle