Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Hora v moři - Ray Nayler, Host, 2024

S pevnou vazbou s červenou obálkou knihy o podnikání

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Edice
Další možnosti
Vazba
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Umění války - Sun-c’, 1400, 2023
Umění války
Martinus.cz
Martinusák doporučuje 5

Proslulé pojednání mistra Suna o válečném umění se těší neutuchajícímu zájmu čtenářů už po více než dva a půl tisíce let od jeho napsání...

  • Knihapevná vazba
    179 Kč
    Skladem 3 ks

V práci nemusí být blázinec - Jason Fried, David Heinemeier Hansson, Jan Melvil publishing, 2019
V práci nemusí být blázinec
Martinusák doporučuje 5

Nastal čas skoncovat s érou přepracovanosti, chaosu, stresu a otravného „nestíhám“. Nic z toho totiž není znakem výkonného profesionála, ale spíše neschopnosti. Čas a lidská energie představují nejcennější surovinu na světě...

  • Knihapevná vazba
    339 Kč
    Skladem 4 ks

Jak se zbavit starostí a začít žít - Dale Carnegie, BETA - Dobrovský, 2015
Jak se zbavit starostí a začít žít

Slavný učitel osobního rozvoje z první poloviny dvacátého století má čtenářům stále co nabídnout. Aby mohl shrnout moudré rady v této knize, přečetl řadu filozofických spisů, ponořil se do textů o zvládání problémů od jiných autorů, ale především...

  • Knihapevná vazba
    217 Kč
    Do 4 – 5 dnů

Pravidlo žádných pravidel - Reed Hastings, Erin Meyer, Jan Melvil publishing, 2020
Pravidlo žádných pravidel
Martinus.cz
Martinusák doporučuje 5

Firemní kultura Netflixu se na první pohled zdá příliš radikální na to, aby v reálném světě mohla fungovat. Jenže Netflix se díky ní dokázal proměnit z půjčovny DVD ve streamovací velmoc se 195 miliony zákazníků, která produkuje oscarové snímky....

  • Knihapevná vazba
    337 Kč
    Skladem 1 ks

Ako si získavať priateľov a pôsobiť na ľudí - Dale Carnegie, Príroda, 2023
Ako si získavať priateľov a pôsobiť na ľudí 
SK

Nadčasový bestseller Dalea Carnegieho, ktorý je nabitý spoľahlivými radami, vyniesol na vrchol úspechu už tisíce ľudí. Uplatnením jeho princípov vyťažíte aj vy maximálny potenciál v súčasnej zložitej a konkurenčnej dobe, a to ako v o

  • Knihapevná vazba
    316 Kč
    Skladem > 5 ks

Produktivní podnikatel - Štěpán Klein, Grada, 2020
Produktivní podnikatel

Chcete si svou cestu podnikání opravdu užít a vyvarovat se při tom začátečnických chyb? Možná nejste podnikatelský talent od přírody a vaše firma neohromí svět, ale nepotřebujete být supermanem, abyste podnikali... Autor nen

  • Knihapevná vazba
    199 Kč
    Skladem 1 ks

How Brands Grow - Byron Sharp, Oxford University Press, 2010
How Brands Grow 
EN

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...

  • Knihapevná vazba
    832 Kč
    Skladem 4 ks

Podnikové informační systémy - Josef Basl, Roman Blažíček, Grada, 2008
Podnikové informační systémy

Druhé, výrazně přepracované, aktualizované a rozšířené vydání uznávané publikace zohledňuje dynamický vývoj v oblasti podnikových informačních systémů a zejména nové požadavky kladené na informační systémy ze strany podniků...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Direct marketing - Lester Wunderman, Grada, 2004
Direct marketing

Proč je klíčem k úspěchu v direct marketingu (direct mail, zasílání katalogů, teleshopping, telemarketing aj.) odhodlání, přitáhnout a udržovat si hodnotné zákazníky? Jak změnit interaktivním dialogem chování zákazníků?

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Creativity, Inc. - Ed Catmull, Bantam Press, 2014
Creativity, Inc. 
EN

The co-founder and longtime president of Pixar updates and expands upon his 2014 New York Times bestseller on creative leadership, reflecting on the management principles used to build Pixar's singularly successful culture...

  • Knihapevná vazba
    552 Kč
    Do 16 – 21 dnů
Moderní metody řízení nákladů - Boris Popesko, Grada, 2009
Moderní metody řízení nákladů

Publikace přináší ucelený přehled manažerských nástrojů a technik používaných pro řízení podnikových nákladů. Vedoucí pracovníci firem, podnikoví ekonomové a ostatní čtenáři se v rámci publikace seznámí s jednotlivými přístupy k pojetí nákladů...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Europe meets the USA - Yang Liu, Taschen, 2021
Europe meets the USA 
EN

How do people respond to "how are you" on opposite sides of the pond? Do lunch breaks change over distant longitudes? Is the boss bigger in London or L.A.? ...

  • Knihapevná vazba
    309 Kč
    Více než 30 dní

Marketing management - Philip Kotler, Grada
Marketing management

Překlad 9. vydání knihy Marketing management známého autora Philipa Kotlera se výrazně liší od minulého vydání obsahem i exkluzivním provedením. Kniha je nazývaná "Bible marketingu"!

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Moderní marketing - Philip Kotler a kol., Grada, 2007
Moderní marketing

Špičková publikace světového guru marketingu Philipa Kotlera a jeho spolupracovníků, která u nás nebyla dosud nikdy vydána, se komplexně a z praktického manažerského pohledu zabývá všemi důležitými oblastmi marketingového řízení...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

O umění válečném - Sun-c', Universum, 2021
O umění válečném
Martinus.cz
Martinusák doporučuje 5

Pojednání Mistra Suna O umění válečném je nejstarší knihou o strategii boje v dějinách lidstva. Už dva a půl tisíce let inspiruje jak čelné představitele státu, tak manažery, podnikatele, ale i další „obyčejné profese“....

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Jak se budují značky - Byron Sharp, Edice knihy Omega, 2018
Jak se budují značky

Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci..

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Marketing - Jaroslav Kita a kolektív autorov, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2017
Marketing 
SK

Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom...

  • Knihapevná vazba
    546 Kč
    Do 4 – 5 dnů

Etika v podnikatelském prostředí - Zdeněk Dytrt a kol., Grada, 2006
Etika v podnikatelském prostředí

Špičkoví čeští a zahraniční odborníci přinášejí nejnovější a nejzajímavější poznatky týkající se etiky v podnikatelském prostředí, uvádějí příklady z české a evropské praxe a zabývají se možnostmi a přínosy konkrétního uplatnění etiky v podnikání...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Buďte vedúcou osobnosťou - Dale Carnegie, Príroda, 2000
Buďte vedúcou osobnosťou 
SK

Carnegieho spolupracovníci a pokračovatelia dokazujú, že Carnegieho zásady platia i v meniacich sa podmienkach dnešného moderného sveta...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Slovensko - anglická obchodná korešpondencia - Kolektív autorov, Ister Science, 2001
Slovensko - anglická obchodná korešpondencia 
SK
  • Autorský kolektiv

393 vzorových listov, správ a faxov.

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Existuje teorie, která tvrdí, že kdyby jednou někdo přišel na to, k čemu vesmír je a proč tu je, vesmír by okamžitě zmizel a jeho místo by zaujalo něco ještě mnohem bizarnějšího a nevysvětlitelnějšího. Existuje jiná teorie, která tvrdí, že už se to stalo.“