Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Hora v moři - Ray Nayler, Host, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu - Nirmalya Kumar, Grada, 2008
Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu...


Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích - Vladimír Smejkal, Karel Rais, Grada, 2006
Řízení rizik ve firmách a jiných organizacích

Druhé, aktualizované a rozšířené vydání moderní praktické publikace je určeno manažerům na všech řídících úrovních, specialistům v oblasti řízení a snižování rizik, majitelům firem,...


Řízení lidských zdrojů - Michael Armstrong, Grada, 2007
Řízení lidských zdrojů

Desáté, výrazně přepracované a zmodernizované vydání světového bestselleru představuje nejnovější trendy a postupy v oblasti řízení lidských zdrojů. Výhodou této publikace je, že zpracovává problematiku řízení lidských zdrojů ve firmách...


Plánování a tvorba hodnoty firmy - Pavel Marinič, Grada, 2008
Plánování a tvorba hodnoty firmy

Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy...


Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Grada, 2009
Image a firemní identita

První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, ...


Manažerská ekonomika - Miloslav Synek a kol., Grada, 2011
Manažerská ekonomika

Nové, aktualizované a doplněné vydání nejpoužívanější publikace o řízení firmy je určeno všem manažerům, podnikatelům a studentům vysokých škol...


Projektový management - Jan Doležal, kolektiv, Grada, 2023
Projektový management

Od roku 2016, kdy vzniklo první vydání této knihy, došlo ve světě i u nás ke skutečně masivnímu nástupu agilních přístupů, technik a nástrojů a celkově ke sblížení projektového a produktového managementu. V této souvislosti došlo i k významným...


Kreativita a inovace v organizaci - Emilie Franková, Grada, 2011
Kreativita a inovace v organizaci

Kreativita je jádrem úspěchu firem i jiných organizací a hnací silou ekonomiky. Publikace jako první na českém trhu uceleně popisuje, jak kreativitu rozpoznat a v rámci organizace podporovat a rozvíjet tak, ...


Strategický marketing - Dagmar Jakubíková, Grada, 2008
Strategický marketing

Publikace uznávané autorky se jako jediná na českém trhu komplexně věnuje problematice strategického marketingu, tvorbě marketingových strategií a trendům v této oblasti...


Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Hana Jahodová, Grada, 2010
Moderní marketingová komunikace

Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ...

Firemní strategie pro praxi - Jaroslav Charvát, Grada, 2006
Firemní strategie pro praxi

Ať už jste manažer nebo majitel malé či střední firmy, nahraďte konečně pouhý dlouhodobý plán své firmy skutečnou podnikatelskou strategií, která vám pomůže úspěšně a dlouhodobě působit na trhu a zvítězit nad konkurencí...


Ekonomické a finanční řízení pro neekonomy - Hana Scholleová, Grada, 2012
Ekonomické a finanční řízení pro neekonomy

Chcete konečně pochopit základy ekonomického a finančního řízení firem? Potřebujete si doplnit chybějící znalosti? Chtěli byste rozumět svým kolegům z ekonomického oddělení a podkladům, které připravují? Pak je tato kniha určena právě vám! Řada manažerů..


Management - Ladislav Blažek, Grada, 2010
Management

Praktická a čtivá publikace se zaměřuje na klíčové oblasti managementu. Je určena studentům vysokých škol a MBA studií, dále pak manažerům, podnikatelům i širší odborné veřejnosti...


Strategické  řízení podniku - Roman Zuzák, Grada, 2011
Strategické řízení podniku

Kvalitní podniková strategie, která je současně dobře zvládnuta, je základem úspěchu podniku a vede k dosažení dlouhodobější konkurenční výhody.


Ekonomické a finanční řízení pro neekonomy - Hana Schoellová, Grada, 2017
Ekonomické a finanční řízení pro neekonomy

Chcete zvládnout základy ekonomického a finančního řízení firem? Potřebujete si doplnit chybějící znalosti? Chtěli byste rozumět svým kolegům z ekonomického oddělení a podkladům, které připravují? Pak je tato kniha určena právě vám! Již třetí vydání...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Bohatství jako by padalo do klína lidem, kteří jsou chudí duchem, chudí zájmy a radostí.“

Na východ od ráje - John Steinbeck, 2020
Na východ od ráje
John Steinbeck