Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Účel knihy
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Kolekce
Edice
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Finanční účetnictví a výkaznictví podle mezinárodních standardů IFRS - Dana Dvořáková, BIZBOOKS, 2022
Finanční účetnictví a výkaznictví podle mezinárodních standardů IFRS

Cílem knihy je pomoci nejširší veřejnosti porozumět logice mezinárodních standardů účetního výkaznictví a usnadnit výkladem i praktickými příklady studium i následnou...

  • Knihapevná vazba
    761 Kč
    Skladem 1 ks

Průvodce pro pasivní investování - Dvořák Jakub, Nikola Tilgnerová (Ilustrátor), BIZBOOKS, 2022
Průvodce pro pasivní investování

Úspěšně investují jen experti, kteří detailně sledují finanční zprávy a mají připraveny hezké sumy… Akorát že to není pravda! Jakub Dvořák, autor blogu a podcastu Rozbité prasátko, vás ve své knize provede problematikou časem...

  • Knihapevná vazba
    364 Kč
    Skladem > 5 ks

Byznys trip, BIZBOOKS, 2016
Byznys trip

Sedněte si, dejte si víno (máte-li na to věk) a nechte se provést „kuchyní“ globálních firem, jak (ne)fungují. Věříme, že po každé kapitolce se přistihnete, jak si říkáte věty typu „To znám“, „Stejně jako u nás“, „To kdybych věděl dřív“, a možná také...

  • Knihapevná vazba
    242 Kč
    Do 4 – 7 dnů

Můj soukromý buzynes - Jan Kraus, BIZBOOKS, 2018
Můj soukromý buzynes

Knížka o veškerém mém byznysu. O tom, který jsem dělal ve škole, na jízdárně, s mým otcem, s vojáky, s mojí první ženou, s bytem, s komputerem, s Italy, s divadlem i s televizí. Nejsem a nechtěl jsem být byznysmenem. Ale byznys mi pořád lezl do...

Pozitivní leader - Jan Mühlfeit, Melina Costi, BIZBOOKS, 2017
Pozitivní leader

Věděli jste, že pozitivní přístup navyšuje produktivitu až o jednu třetinu? Bývalý prezident evropského Microsoftu, Jan Mühlfeit, shrnul své mnohaleté zkušenosti ve vedení lidí do čtyř kroků. Odhalte, jak inspirovat vlastní tým, jak...


Asset Guide - Martin Svoboda, BIZBOOKS, 2006
Asset Guide

ASSET GUIDE je rozsáhlá kniha pro všechny, kdo se chtějí orientovat v džungli indexů a tříd aktiv. Srozumitelně jsou vysvětleny akciové indexy, dluhopisové indexy, měny & úroky, drahé kovy & suroviny, volatilita a hedgefunds...


Psychologie pro manažery - Eric Lippmann, Thomas Steiger, BIZBOOKS
Psychologie pro manažery

Neexistuje žádný správný způsob řízení, který si lze jednou osvojit a navěky být považován za úspěšného manažera. Kniha Psychologie pro manažery nabízí okamžitě použitelné modely a postupy, které by manažer měl znát...

  • Knihapevná vazba
    1 993 Kč
    Do 4 – 7 dnů

Jak úspěšně řídit firmu - Brian Tracy, BIZBOOKS, 2013
Jak úspěšně řídit firmu

Nefunguje vaše podnikání tak, jak jste si představovali? Nebo se dokonce potácíte na okraji propasti a každou chvílí vám hrozí pád? Kniha Jak úspěšně řídit firmu nabízí 21 osvědčených strategií, které jsou nezbytné pro záchranu podniku...


Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione, BIZBOOKS, 2009
Chaotika

Svět vstoupil do nové ekonomické éry. Provázanost ekonomik globalizací a rychlost toku informací způsobuje, že události ze vzdálených zemí a trhů v zápětí řetězově dopadají i na zdánlivě izolovaná odvětví...


Jak jednat s různými typy lidí +DVD - Vojtěch Černý, BIZBOOKS, 2012
Jak jednat s různými typy lidí +DVD

Kniha od uznávaného psychologa i autora populárních knih odkrývá roušku tajemství, pro jaké jednání se u různých lidí rozhodnout, abychom nakonec dosáhli přijatelného výsledku...

  • Knihapevná vazba
    445 Kč
    Do 4 – 7 dnů
Marketingová komunikace - Miroslav Foret, BIZBOOKS, 2006
Marketingová komunikace

Publikace je určena: * marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci...


8 strategií růstu - Philip Kotler, Milton Kotler, BIZBOOKS, 2013
8 strategií růstu

Nejnovější kniha Philipa Kotlera a Miltona Kotlera přichází na pomoc všem firmám v současné době ekonomické recese – nabízí návod, jak určit hlavní cesty vedoucí k dosažení celkového a udržitelného růstu...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Nejprve porušte pravidla - Markus Buckingham, Curt Coffman, BIZBOOKS, 2012
Nejprve porušte pravidla

Autoři definují čtyři klíčové dovednosti manažera: výběr správných podřízených, zacílení na silné stránky zaměstnanců, definování výstupů a výběr podřízených podle jejich talentu. Dozvíte se, proč talentovaní zaměstnanci potřebují skvělé manažery...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Analýza podniku v rukou manažera - David Řehák, Radek Dubec, Monika Grasseová, BIZBOOKS, 2012
Analýza podniku v rukou manažera

Titul je určen pro manažery především veřejné správy, ale i studenty vysokých škol ekonomického a manažerského zaměření. Poskytne jim přehled nejpoužívanějších analytických nástrojů...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Sami v moři konkurence - Leoš Bárta, BIZBOOKS, 2019
Sami v moři konkurence

Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o: správném přemýšlení na cestě za úspěchem, ve světě, životě a byznysu, marketingu, podnikání, myšlení člověka, který nechce prohrávat, myšlení firmy, která touží uspět na...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Schopnost změny - Michael Jarrett, BIZBOOKS, 2011
Schopnost změny

Schopnost změny Proč jsou některé společnosti připravené na změnu a jiné ne Michael Jarrett Plíží se po chodbách vaší organizace letargie a cynismus? Základní systémy, struktury a vztahy nefungují?...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Prognóza finančních trhů - Tony Plummer, BIZBOOKS, 2014
Prognóza finančních trhů

Učíme se z vlastních chyb a svět si interpretujeme ve světle vlastních zkušeností. Zjištění, že lidé nejednají vždy racionálně a nerozhodují se vždy nezávisle jeden na druhém, znamenalo pro autora významný posun ve vnímání finančních trhů...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Marketingový plán - Malcom McDonald, Hugh Wilson, BIZBOOKS, 2012
Marketingový plán

Vytvoření efektivního marketingového plánu, který vašemu podniku poskytne konkurenční výhodu, není jednoduchá záležitost. Strategický marketingový plán by měl být jasným a jednoduchým shrnutím klíčových tržních trendů, hlavních cílových trhů...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Teorie a praxe firemních financí - Richard A. Brealey, Stewart C. Myers, Franklin Allen, BIZBOOKS, 2014
Teorie a praxe firemních financí

Kniha Teorie a praxe firemních financí je vlajkovou lodí mezi ekonomickou literaturou a neměla by chybět v knihovně žádného ekonoma, studenta ekonomie či ředitele významnější firmy...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Tak to dělá Virgin - Richard Branson, BIZBOOKS, 2015
Tak to dělá Virgin

Knížku Tak to dělá Virgin, která je primárně o vedení lidí, napsal autor, který otevřeně přiznává, že nikdy v životě nečetl žádnou knihu o leadershipu. Přesto vám tento úspěšný podnikatel umožní nahlédnout pod pokličku jeho jedinečného stylu...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Lžeme si o pravdě. Říkáme si, že to máme pod kontrolou, když ve skutečnosti… nemáme pod kontrolou vůbec nic.“

Odvrácená tvář lásky - Colleen Hoover, 2020
Odvrácená tvář lásky
Colleen Hoover