Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Víte, co mají známé osobnosti v knihovně?

Knihy o byznysu a managementu

Populární filtry
Použité filtry
Zrušit filtry
Direct marketing - Lester Wunderman, Grada, 2004
Direct marketing

Proč je klíčem k úspěchu v direct marketingu (direct mail, zasílání katalogů, teleshopping, telemarketing aj.) odhodlání, přitáhnout a udržovat si hodnotné zákazníky? Jak změnit interaktivním dialogem chování zákazníků?


Spotřební imaginace státního socialismu - Lucie Česálková, Ondřej Táborský, Marta Sylvestrová, Akropolis, 2022
Spotřební imaginace státního socialismu

Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy...

  • Knihapevná vazba
    1 162 Kč
    Do 6 – 8 dnů

Sociální a mediální komunikace - Josef Musil, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2010
Sociální a mediální komunikace

Vysokoškolská učebnice „Sociální a mediální komunikace“ je určena posluchačům magisterského studia oborů nespecializovaných na sociální a masovou komunikaci...


Mohlo by se vám také líbit - Tom Vanderbilt, Edice knihy Omega, 2016
Mohlo by se vám také líbit

Každý má svou oblíbenou barvu, jídlo, zábavu, filmové hrdiny nebo sportovní klub. Ale co to vlastně znamená, když se nám něco líbí? Jak se rozhodujeme, co je pro nás dobré? Je to něco biologického? Jaká je role našich osobních zkušeností při utváření...

How Brands Grow - Byron Sharp, Oxford University Press, 2010
How Brands Grow 
EN

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...

  • Knihapevná vazba
    890 Kč
    Skladem > 5 ks

Jak se budují značky - Byron Sharp, Edice knihy Omega, 2018
Jak se budují značky

Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci..

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Truth, Lies, and Advertising - Jon Steel, John Wiley & Sons, 1998
Truth, Lies, and Advertising 
EN

Account planning exists for the sole purpose of creating advertising that truly connects with consumers...

  • Knihapevná vazba
    1 092 Kč
    Do 22 – 27 dnů

Ako sa robia noviny - Andrej Tušer, Eurokódex, 2010
Ako sa robia noviny 
SK

Ide o štvrté, prepracované a plnofarebné vydanie úspešnej, doteraz vždy rýchlo vypredanej knihy. Okrem toho, že je prehľadná, má kultivovaný a zrozumiteľný, každému záujemcovi prístupný jazyk, množstvo farebných grafov, ...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Od tamtamov po internet - Samuel Brečka a kol., Eurokódex, 2009
Od tamtamov po internet 
SK

"Textu se skutečně daří ambici, kterou si autorský tým předsevzal, naplnit. Výsledkem je ucelený, věcně správný, spolehlivý a čtivě napsaný výklad, kvalitní nejen odborně, ale i didakticky..."

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Everybody Writes - Ann Handley, John Wiley & Sons, 2014
Everybody Writes 
EN

Everybody Writes is a go-to guide to attracting and retaining customers through stellar online communication, because in our content-driven world, every one of us is, in fact, a writer.

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Vůbec mluvili jen málo, ale trávili čas spolu, každý ponořený do svého vlastního víru, a drželi jeden druhého, pevně a bezpečně, a moc slov k tomu nepotřebovali. “

Osamělost prvočísel - Paolo Giordano, 2021
Osamělost prvočísel
Paolo Giordano