Přeskočit na hlavní obsah
Lovec draků - Khaled Hosseini, Argo, 2024
Jozef Karika: Černý rok. Argo, 2024

Zúžit výběr

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Edice
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Identita, Paseka, 2024
Novinka
Identita

Kniha zkoumá více než stoletý vývoj grafického designu a typografie v Česku, přináší rozhovory s tvůrci a unikátní obrazové materiály.,,

  • Knihapevná vazba
    1 799 Kč
    Skladem 3 ks

Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kol., Grada, 2007
Psychologie reklamy

Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti...

  • Přečtenávýborný stav
    510 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    426 Kč
    Skladem 1 ks

Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání - Jitka Vysekalová, Růžena Komárková, Grada, 2002
Psychologie reklamy 2., rozšířené a aktualizované vydání

Druhé vydání přináší nové ukázky a příklady, výsledky dvou posledních ročníků soutěže EFFIE o nejefektivnější reklamní kampaň v ČR, aktualizovaná mediální data, nové údaje o reklamě na internetu a informace z výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    525 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Abeceda pro Futuru - Jan Brož, UMPRUM, 2021
Abeceda pro Futuru

Publikace, jejímž tematickým rámcem je vztah mezi grafickým designem a volným uměním, je extenzí autorovy doktorské práce. Publikace je specifickým manuálem – uzavřením a rekapitulací projektu identity Centra pro současné umění...

  • Knihapevná vazba
    143 Kč
    Do 5 – 9 dnů
Zdena Kolečková - Michal Koleček, Fakulta umění a designu, 2022
Novinka
Zdena Kolečková

Monografická publikace reflektuje tvorbu intermediální umělkyně Zdeny Kolečkové, profesorky a vedoucí ateliéru Fine Art - Photography ústecké Fakulty umění a designu, která tématy svých fotografií a performancí...

  • Knihapevná vazba
    738 Kč
    Do 5 – 9 dnů

Psychologie reklamy - Růžena Komárková, Jitka Vysekalová, Grada, 2001
Psychologie reklamy

Kniha autorek významných ve svém oboru vysvětluje různé přístupy k měření účinku reklamy a celkového působení reklamních kampaní...




Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Když chceš hrát o trůny, můžeš buď vyhrát, nebo zemřít. Jiná cesta není.“

Hra o trůny - George R.R. Martin, 2017
Hra o trůny
  • George R.R. Martin