Knihy o marketingu
Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali...
Publikace si klade za cíl být přehlednou příručkou pro malé, střední i větší vinaře, vinařské hotely, obchodní společnosti, chce být praktickým manuálem, podle nějž může efektivně komunikovat své vinařství a jeho produkty každý vinař...
-
Knihapevná vazba s přebalem335 KčDo 4 – 6 dnů
Tato kniha odborně zodpovídá otázku, jak funguje trh a jak přemýšlejí potenciální zákazníci. Je pokladnicí stovek rychlých, praktických a čtivých rad, z nichž jen málo je delších než jedna strana...
-
Knihapevná vazba s přebalemVyprodané
Prostredie, v ktorom žijeme, čoraz viac ovplyvňujú sociálne médiá. Internetové stránky ako YouTube, Twitter či Facebook vložili do rúk jednotlivcov aj komunít nebývalú mienkotvornú moc...
How much do we know about why we buy? What truly influences our decisions in today’s message-cluttered world? An eye-grabbing advertisement, a catchy slogan, an infectious jingle? ...
-
Knihapevná vazba s přebalemVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle