Nejlevnejší z kategorie: V knihkupectví knihy o marketingu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
98 produktů
Kniha Kompetence leadera školy je zcela unikátním materiálem, který propojuje oblast managementu škol a poznatky z oblasti marketingové komunikace. V tomto směru kniha nemá v závislosti propojení segmentu školství a marketingové komunikace konkurenci...
-
Knihabrožovaná vazba99 Kč-20 %Skladem 1 ks
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako...
-
Knihapevná vazba125 KčSkladem 1 ks
Kultovní kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou tyto otázky:Jak vdechnout prvotnímu nápadu život? Jak definovat svou značku? Jak nový produkt propagovat? A jak...
-
Knihapevná vazba149 KčDo 4 – 9 dnů
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity....
-
Knihapevná vazba149 KčSkladem 1 ks
Najděte nejrychlejší cestu k penězům! Příprava marketingového plánu se často považuje za obtížný a časově náročný proces, ale představte si marketingový plán, který vám zabere pouze jednu A4. V této knize vám autor odhalí nový přístup k marketingu.
-
Knihabrožovaná vazba149 KčSkladem > 5 ks
Odkud pochází skvělá kultura? Jak ji ve své skupině budovat a udržovat? Jak posilovat kulturu, která potřebuje opravit? Daniel Coyle nahlíží do nitra nejúspěšnějších organizací světa ...
-
Knihabrožovaná vazba149 Kč-54 %Skladem 1 ks
Cenové války jsou reportážním cestopisem napříč zeměkoulí a chtějí zjistit, co způsobilo vlnu chaosu, který zachvátil svět po roce 2010. Jsou fascinujícím a průkopnickým náhledem na to, jak obchodníci s komoditami v New Yorku...
-
Knihabrožovaná vazba149 Kč-46 %Do 4 – 6 dnů
Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE)...
-
156 KčSkladem 1 ks
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají...
-
Knihapevná vazba179 KčDo 6 – 8 dnů
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
-
Knihakroužková vazba183 KčDo 4 – 6 dnů
„Cože, lobbista? Čím se tedy skutečně živíte?“ „Lze to vůbec dělat poctivě?“ „A je to legální?” „Poprvé v životě potkávám lobbistu“. Podobně začínala řada autorových rozhovorů s novináři, podnikateli, manažery, studenty, akademiky i dalšími lidmi...
-
Knihabrožovaná vazba189 KčSkladem 1 ks
Máte zajímavý produkt? Už jste se etablovali na českém, slovenském a snad také evropském trhu? Možná pro Vás může být Čína zajímavou exportní příležitostí, a to především kapitoly, které se exportu do Číny a marketingu v Číně detailně věnují...
-
Knihapevná vazba s přebalem189 KčDo 17 – 22 dnů
Tato nová příručka vás krok za krokem provede procesem sestavování úspěšného marketingového plánu. Od marketingového auditu přes stanovení cílů, přípravu rozpočtu, sepsání plánu a jeho prezentaci až po jeho realizaci...
-
Knihabrožovaná vazba192 KčSkladem 1 ks
Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat své plány...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Nejlepší návod pro manažery všeho druhu, jak delegovat pravomoci, školit a povzbuzovat k maximálním výkonům.“ – časopis Fortune „Dobře napsaná, pohlcující a poučná kniha, která nabízí strhující pohled na život na palubě jaderné ponorky. Marquetova...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Druhé vydání této velmi úspěšné publikace je rozšířeno o kapitolu – budoucí trendy v investování...
-
Knihabrožovaná vazba200 KčSkladem 4 ks
Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem...
-
Knihabrožovaná vazba201 KčSkladem 2 ks
- Jan Pospíšil
- kolektiv
Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně...
-
Knihabrožovaná vazba218 KčSkladem 1 ks
Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce...
-
Knihabrožovaná vazba220 KčDo 4 – 6 dnů
Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je skvělou oblastí internetového podnikání. Ať už sami vlastníte nebo spravujete webové stránky někoho jiného, SEO by nemělo v žádném případě uniknout vaší pozornosti. Tato kniha si klade za cíl...
-
Knihabrožovaná vazba221 KčSkladem 2 ks
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle