V cizím jazyku knihy od autora David A. Aaker
As industries turn increasingly hostile, strong brand-building skills are needed to survive and prosper. In this text managers can discover the value of brand as a strategic asset and a company`s primary source of cmopetitive advantage.
-
Knihabrožovaná vazba921 Kč-5 %Do 23 – 28 dnů
An examination of the phenomenon of brand equity, providing a structure of the relationship between a brand and its symbol and slogan, as well as each of the five underlying assets: company name; brands, symbols and slogans; perceived quality; ...
-
1 502 Kč-5 %Do 23 – 28 dnů
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle